Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden680 beoordelingen in totaal

21 mei 2024
De slippers die ik had besteld worden aan de voor/zijkant erg wijd. Daarnaast was er bij de tenen veel ruimte over, het voetbed loopt niet mooi schuin af maar heeft een soort afgeronde vierkante vorm. Het voetbed ondersteunde op de verkeerde plaats.

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Nog niets ontvangen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling. Wij bij Gabor waarderen uw feedback over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en bieden onze oprechte excuses aan als wij in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden ontvangen, en we zijn teleurgesteld dat u de uwe nog niet hebt ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig hebt of nog vragen hebt.
11 jun 2024
11 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. Het spijt ons te horen dat ze niet aan uw verwachtingen voldeden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsschoenen te maken die comfort en stijl bieden, terwijl we ook de nadruk leggen op waar voor uw geld. We hopen dat u het in de toekomst nog eens probeert en ons nog een kans geeft om indruk op u te maken. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
11 mei 2024
12 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over Gabor achter te laten. Wij waarderen alle feedback, zowel positief als opbouwend. Wij zijn er trots op kwaliteitsproducten aan te bieden en het spijt ons te horen dat uw ervaring niet zo bevredigend was als we hadden gewild. Bij Gabor streven we naar een uitstekende klantenservice en productkwaliteit. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.
24 dec 2023
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de producten en de bezorgservice. Bij Gabor streven we ernaar om een kwaliteitsproduct en een uitstekende klantenservice te leveren. Hoewel het ons spijt dat onze service deze keer niet aan uw verwachtingen voldeed, blijven wij ons inzetten om u de best mogelijke algemene ervaring te bieden. Als we nog iets anders voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Gabor Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Gabor Schoenen te schrijven. Wij waarderen uw feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en klantenservice te verbeteren. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. Het is onze prioriteit om kwaliteitsschoenen te leveren die voldoen aan de hoogste normen op het gebied van comfort en stijl. Als we iets kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, neem dan contact met ons op!