Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden685 beoordelingen in totaal

21 mei 2024
De slippers die ik had besteld worden aan de voor/zijkant erg wijd. Daarnaast was er bij de tenen veel ruimte over, het voetbed loopt niet mooi schuin af maar heeft een soort afgeronde vierkante vorm. Het voetbed ondersteunde op de verkeerde plaats.

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

17 mrt 2024
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw beoordeling te geven. We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de levering van onze producten en de algehele service. Wij streven naar duurzame relaties met onze klanten en stellen uw feedback op prijs. We begrijpen dat onze producten op sommige gebieden uw verwachtingen hadden kunnen overtreffen, en we zullen rekening blijven houden met alle feedback van klanten terwijl we zoeken naar manieren om ons aanbod te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het uiten van uw gedachten en het overwegen van Gabor Schoenen voor uw schoenenbehoeften.
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten over Gabor te delen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te zien dat u ons als 4/5 beoordeeld heeft. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. We doen er ook alles aan om ervoor te zorgen dat onze levertijden zo efficiënt mogelijk zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten en diensten te beoordelen! We zijn blij om te horen dat u genoten hebt van uw ervaring met Gabor en dat u tevreden was over de kwaliteit van onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om klanten uitstekende producten en een ongeëvenaarde klantervaring te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en vinden het fijn om te weten dat we hierin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om onze relatie met u in de toekomst voort te zetten. Nogmaals bedankt voor uw steun! Hoogachtend, [Uw naam] Gabor Manager
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen! We zijn echt dankbaar dat u een prettige ervaring met ons hebt gehad en dat u onze producten, levering en service van de hoogste kwaliteit vond. Hier bij Gabor Schoenen streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en ervoor te zorgen dat ze elke keer tevreden de deur uitgaan. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en zijn blij dat u onze producten, levering en service met 4/5 beoordeelt. Bij Gabor streven we ernaar om de klantervaring en -tevredenheid met al onze producten van de hoogste kwaliteit te bieden. We hopen u nog jarenlang kwaliteitsproducten te kunnen leveren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor producten te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat de selectie en levering u bevielen. Uw input wordt zeer gewaardeerd en we zullen ernaar streven om ons hoge serviceniveau te handhaven. Wij geloven in het aanbieden van producten van hoge kwaliteit tegen concurrerende prijzen, en we hopen dat uw ervaring met ons positief was. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
24 feb 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en diensten. Wij streven ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, en we zijn blij dat uw ervaring dit weerspiegelt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven - dat wordt zeer gewaardeerd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Gabor te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. Uw feedback helpt ons te begrijpen hoe we kunnen blijven verbeteren en onze klanten de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een voorbeeldige klantenservice te bieden. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze klanten een prettige winkelervaring hebben telkens als ze bij ons winkelen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
27 jan 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw lovende recensie! Bij Gabor zijn we blij om te horen dat u tevreden was met het product, de levering en de service. Wij zetten ons volledig in om onze klanten schoenen van de hoogste kwaliteit te leveren die aan hun behoeften voldoen. Wij danken u voor uw trouwe klandizie en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat u tevreden was met het product van Gabor Shoes, en we verontschuldigen ons voor eventuele problemen met de levering en service. Bij Gabor Shoes is onze prioriteit altijd om klanten een geweldige ervaring te bieden, en we streven ernaar om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Best klant, Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten en diensten te beoordelen! We zijn blij dat u tevreden was met alles, van bestelling tot levering. Bij Gabor streven we ernaar om klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit, uitstekende service en een soepele online winkelervaring. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u ons bij anderen aanbeveelt! Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de producten en diensten die we hebben geleverd. Bij Gabor Schoenen streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Daarom hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
10 nov 2023
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om elke klant een uitzonderlijke kwaliteit en klantenservice te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
CV
Christiana V.
Sint-Oedenrode
9 nov 2023
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw review van de Gabor schoenen! We zijn erg blij dat je tevreden was met de levering, de producten en de service. We streven naar een positieve klantervaring bij elke schoenaankoop. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten en diensten bij Gabor te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je ons zo goed beoordeeld hebt en dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
26 okt 2023
27 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling over Gabor. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad met onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden, met klanttevredenheid als ons belangrijkste doel. We zijn blij om te horen dat dit tot uiting kwam in uw ervaring en waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. We hebben de zending graag gecontroleerd. Volgens de tracking van de zending kon deze twee dagen na het plaatsen van de bestelling niet worden geleverd en is deze dienovereenkomstig naar de winkel gebracht. Voor meer informatie over de zending kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
8 mei 2024

Langdurig moet er gewacht worden voordat de telefoon opgenomen wordt. Zie bovenstaande tekst

Tot drie keer toe beloofde drie medewerkers om een nieuwe kortingscode te sturen nadat ik uitgelegd had dat er een storing bij mijn bank was en de kortingscode aangaf toen ik het opnieuw deed ongeldig te zijn.wanneer ik via support gabor een mail zou sturen ik een nieuw kortingscode zou ontvangen.. Op 25 april gestuurd maar nu op 8 mei nog niets gehoord. Steeds zegt een medewerker iets anders. De laatste vertelde dat het gebruikelijk is om binnen 48 uur te antwoorden!!!!
10 mei 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Het is jammer dat u problemen had met uw bestelling en wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij Gabor streven we ernaar om klanten tijdig de best mogelijke service te bieden. Wij begrijpen uw frustratie vanwege het lange wachten op antwoord en willen u verzekeren dat dit niet de normen van ons bedrijf weerspiegelt. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.