Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

10 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede ervaring, makkelijk design aanpassen en werd netjes op tijd geleverd
26 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie geboortekaartjes. Goede kwaliteit en goede communicatie.
7 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, mooie kwaliteit van de kaartjes!
13 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie design en goede kwaliteit
25 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel tevreden met ons kaartje
18 jul 2024
Geweldig mooie kaartjes
12 jul 2024
Heel positief!
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zelf een kaartje ontworpen en was heel tevreden met de proefdruk, had dit kaartje besteld op linnen en de grote partij kaartjes op glad papier. Website gaf aan dat de kleur kon afwijken maar helaas gaf dit een totaal andere tint en dus uitstraling aan het kaartje. Fotos gemaild en werd vriendelijk te woord gestaan. Ze kwamen met een oplossing dat ik nieuwe kaartjes met korting mocht bestellen. Raambord was ik wel heel erg tevreden mee.
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Een fijne duidelijke website om een geboortekaartje te ontwerpen. Er zijn heel veel voorbeelden, maar je kunt alles nog naar eigen inzicht aanpassen of iets toevoegen. De gratis proefdruk is erg fijn. Je krijgt er een pakketje bij met papiersoorten en opties enveloppen, zo kun je een doordachte keuze maken!
16 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie kaartjes, maar niet goedkoop. Voor +- 50 kaartjes met luxe (foliedruk)uitstraling + enveloppen ben je zo 300 euro verder. Maar ach, we hadden de proefdruk al gekregen, en geen zin om elders nog weer aan de slag te gaan. Goed over nagedacht van dit bedrijf, desalniettemin tevreden.
9 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes waren zeer mooi, strak, goed materiaal, mooie kleur. Erg makkelijk zelf aan te passen in design. Goed dat bij de proefdruk de verschillende soorten materiaal te voelen waren.Enige punt van verbetering: de enveloppen plakken niet. We hadden prit nodig om de enveloppen dicht te maken.
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima, maar wel prijzig en zeker de verzendkosten. Ook de mogelijkheid om slechts 1 gratis proefdruk te bestellen. Dit in tegenstelling tot andere aanbieders van geboortekaartjes.
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel blij met de kaartjes. We hadden te weinig enveloppe ontvangen maar dat is na een berichtje direct geregeld en worden nagestuurd. Erg tevreden met de service.
25 mei 2024
Top
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi geboortekaartje via de website uitgezocht, het ontwerpen en aanpassen van het design zou wat mij betreft iets gebruiksvriendelijker mogen. Er is voldoende keuze aan lettertypes en kleuren. Echter vind ik als je een opslaand kaartje hebt het wel fijn als je de binnenkant de 2 kanten naast elkaar direct kunt zien op de pagina. Zodat je kunt zien of de tekst op gelijke hoogte zit. Nu zie je slechts pagina voor pagina en moet je dus maar hopen dat het gelijk zit. Bij het drukken van het kaartje ging het helaas bij jullie mis. De eerste druk zaten foutjes in, toen heb ik hierover contact gehad en zou ik een herdruk krijgen. Echter was deze herdruk nog vele malen slechter! Vooral bij het goudfolie. En heb ik uiteindelijk dus geen mooie kaartjes kunnen versturen omdat nogmaals een herdruk mij te lang zou gaan duren.
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Met mijn proefdruk helaas geen verassingspakket ontvangen zoals beloofd op de site. Ook mijn proefdruk was niet zoals ik hem gemaakt had op de site, want aan de binnenkant miste een hartje. Toen ik mijn definitieve order binnen kreeg, waren sommige enveloppen gekreukeld & 1 kaart zat een kleine vlek op helaas. Website was wel gebruiksvriendelijk en erg leuk dat je alle details kan aanpassen naar wens. Onze kaart is ook erg mooi geworden, maar vond de prijs kwaliteit wel een beetje tegenvallen. Kaartjes zijn erg duur Ook zou het handig zijn als je de adres lijst automatisch kan importeren naar de adres labels.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
3 mei 2024
Beste Marleen,Bedankt voor de waardevolle review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Helaas waar mensen werken, worden foutjes gemaakt. Wel vervelend dat dat bij jullie dus een paar keer mis ging maar dat de kaartjes toch naar wens zijn ontvangen.De genoemde verbeterpunten nemen we zeker mee!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede klantenservice! We hadden een paar mensen die alleen een leeg envelopje kregen en het bedrijf heeft alle kaarten weer uitgestuurd zodat iedereen eentje zouden krijgen. Dus, echt tevreden met de service. Wat minder tevreden met het feit dat de enveloppen niet dichtgeplakt waren (waarvan het probleem kwam waarschijnlijk). Dat geldt ook voor de eerste verzending en de tweede helaas.
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn steeds zeer tevreden geweest van hippe geboortekaartjes. Enkel jammer bij onze bestelling van de kaartjes dat er iets misgelopen was in de drukkerij (witte vlekjes en strepen in de helft van onze bestelde kaartjes). Ik heb hier op een zaterdag dan een mailtje voor gestuurd en meteen reactie gekregen en verder geholpen. We waren zeer tevreden over de snelle hulp die we kregen.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Best Ine,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Bedankt voor de waardevolle review!Balen dat de bestelling helaas niet in 1 keer goed ging maar fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor jullie!Geniet van jullie kleintje en veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De proefdrukken waren prachtig verpakt. Dit is o.a. de reden geweest dat wij de geboortekaartjes hier besteld hebben. Ook hebben wij sluitstickers besteld. Deze waren met een verkeerde volgorde ingepakt, waardoor de stickers verkreukeld waren. Dit vinden wij jammer. Verder een top levering en we hebben veel complimenten gekregen over het kaartje.
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, gemakkelijk aan te passen aan eigen wensen. Een groot nadeel vind ik de hoge verzendkosten, zowel bij het bestellen van een proefdruk als wanneer er voor bijna 200€ aan geboortekaartjes wordt besteld. M.i. moeten er dan geen verzendkosten van 7€ worden berekend. Dit is vriendelijker voor de consument.