Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.466 beoordelingen in totaal

Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Heel erg blij!

29 aug 2024
Kwaliteitscontrole bij grote aankoop bleek heel nuttig te zijn, waarvoor thanks! Goede service en top kwaliteit met snelle levering!

Prima en betrouwbaar, mooie geboortekaartjes

Prima en betrouwbaar bedrijf met een mooie website waarop je je eigen kaartje kunt ontwerpen (of een bestaand ontwerp uitkiezen). Er zijn veel mogelijkheden en er is veel keuze. Een keurig verzorgde proefdruk en daarna een goede afhandeling van de bestelling. Helemaal tevreden.
30 aug 2024
Wij hebben hele leuke Geboortekaartjes besteld en gebruik van de service gemaakt, snel reageren en meedenkend, echte toppers! Veel keuze met voorbeelden op de site! Ontwerp om zelf te verwerken heel simpel en makkelijk. Wij zijn heel blij mee! Echte aanrader!

Fijn en creatief

We hebben tot nu toe alleen maar top ervaringen gehad en gaan dus ook hier onze geboorte kaartjes bestellen. Alles wat we wouden hebben we kunnen doen met de kraam kaartjes geboorte kaartjes maar ook kraambezoek boek. We zijn mega blij met deze site

Erg tevreden, goede service

Een geboortebord besteld, was heel snel binnen. Helaas een beschadeging op het bord. Na een mailtje met wat fotos hebben ze me super goed geholpen. Snelle reacties en fijne oplossing. Heel blij nu met het geboortebord!
3 sep 2024
Super blij met het resultaat van de kaartjes. Zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Het maken ervan was makkelijk. Iedereen die een kaartje mocht ontvangen vond het super mooi gedaan.
29 aug 2024
Hele fijne professionele website! Vanaf de proefdruk tot de informatie tot aan de felicitatie na de bevalling en bestelling van de geboortekaartjes. Onwijs fijn! Wij zijn onwijs blij

Geweldige geboortekaartjes!

Hele handige site om je ontwerp te maken. Daarnaast goede service en snelle levering. En de extra dingetjes die ze meesturen maken het helemaal af!
23 aug 2024
Super prettig bedrijf om mee te werken. kaartjes waren verkeerd besteld of geleverd maar zijn er super goed uitgekomen en denken heel erg met mee.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
26 aug 2024
Beste Dennis, Bedankt voor de prachtige review! We hebben heel graag meegedacht met jullie hoor! Heel veel geluk samen gewenst, geniet van kleine Ties! Met vriendelijke groet, Carla Team Hippe Geboortekaartjes
26 aug 2024
Fijn contact en oplossingsgericht De enveloppen ontbraken maar wij hadden ook een foutje gemaakt met de datum. Keurig opgelost.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
26 aug 2024
Beste Anne, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben jullie heel graag geholpen! Heel veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes en geniet van Noa! Met vriendelijke groet, Carla Team Hippe Geboortekaartjes
Hele mooie kwaliteit, erg goed advies en snel klantencontact. Het is het zeker waard, ondanks dat het aan de dure kant is.

Proefdruk

De prijs voor een proefdruk zou wel lager mogen. 1 kaartje (€4,50) inclusief verzenden €6,90. Vind ik aan de hoge kant.

Geboortekaartje

De kaartjes waren heel snel klaar. Wordt netjes verpakt. Aanpassingen aan de kaart maken is ook erg makkelijk.
Fijne website! Goede persoonlijke hulp met snelle reactie. Uiteindelijk een prachtig resultaat.
31 aug 2024
De kwaliteit van de kaartje en de snelle service en levering na bestelling van de kaartjes.
1 sep 2024
Snelle bezorging, proefkaartje was super leuk verpakt.. echt een Feestje om open te maken
Nette service, goeie kwaliteit, en als het niet klopt krijg je altijd een compensatie
30 aug 2024
Zorgvuldig verpakte proefdruk. Goeie kwaliteit papier en goede begeleidende briefjes.
29 aug 2024
Prima service. Wel erg prijzig, o.a. verzendkosten bij een grote bestelling.