Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Prima en betrouwbaar, mooie geboortekaartjes

Prima en betrouwbaar bedrijf met een mooie website waarop je je eigen kaartje kunt ontwerpen (of een bestaand ontwerp uitkiezen). Er zijn veel mogelijkheden en er is veel keuze. Een keurig verzorgde proefdruk en daarna een goede afhandeling van de bestelling. Helemaal tevreden.
Excellent service but prices way too high. I printed 50 cards giving a design I made and I spent 180 euros. I was expecting much less giving there was no creativity around that but just a (good) printing service. The people working and supporting though were excellent.
26 aug 2024
Fijn contact en oplossingsgericht De enveloppen ontbraken maar wij hadden ook een foutje gemaakt met de datum. Keurig opgelost.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
26 aug 2024
Beste Anne, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben jullie heel graag geholpen! Heel veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes en geniet van Noa! Met vriendelijke groet, Carla Team Hippe Geboortekaartjes
Hele mooie kwaliteit, erg goed advies en snel klantencontact. Het is het zeker waard, ondanks dat het aan de dure kant is.

Proefdruk

De prijs voor een proefdruk zou wel lager mogen. 1 kaartje (€4,50) inclusief verzenden €6,90. Vind ik aan de hoge kant.

Geboortekaartje

De kaartjes waren heel snel klaar. Wordt netjes verpakt. Aanpassingen aan de kaart maken is ook erg makkelijk.
29 aug 2024
Prima service. Wel erg prijzig, o.a. verzendkosten bij een grote bestelling.
4 sep 2024
Prima mogelijkheden om zelf het kaartje te ontwerpen.
29 aug 2024
Was snel bezorgd en super mooie kwaliteit
Ruime keuze, mooie kaartjes.
Makkelijk proces
28 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ruim aanbod, handige designtool, top service!
30 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes en goede kwaliteit
29 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden met het resultaat!
5 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie luxe geboorte kaartjes.
29 jul 2024
Positief
15 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super fijne site, veel mogelijkheden. Soms zou je nog bepaalde ontwerpen op andere kaartvormen willen hebben. Ik denk niet dat er meer ontwerpen nodig zijn, maar sommige ontwerpen zijn nu exclusief voor een bepaalde soort kaart of materiaal, als je daar nog meer keus hebt, zou dat nog beter zijn!
21 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service, levering en kwaliteit, maar jammer dat het kaartje op de dag van de bevalling van deels beschikbaar was.
5 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Kaartje zijn makkelijk besteld, personeel denkt graag mee en is snel te bereiken.