Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, goede kwaliteit. Komt overeen met het ontwerp op de laptop. Bij sommige van onze kaartjes was de foliedruk alleen wat uitgelopen waardoor deze niet mooi waren om op te sturen. Hippegeboortekaartjes heeft dit heel goed opgelost door 5 nieuwe kaarten gratis naar ons te versturen. Echt een super service
Geïmporteerde beoordeling
Er was heel veel keuze in kaartjes die bij ons in de smaak lagen. Wel was het jammer dat er spelfouten zijn gevonden op onze geboortekaartjes. We hebben een een aantal kaartjes thuis laten sturen waarop andere spelfouten stonden dan die we rechtsreeks hebben verstuurd naar geadresseerden.
Geïmporteerde beoordeling
Het pakketje met de proefdruk liet al een hele positieve indruk achter. Na de geboorte van onze zoon het opgeslag kaartje aangepast en besteld. Werd snel en netjes verpakt geleverd. De foto kaartjes die erbij zaten waren een leuk extraatje :) al met al een hele positieve ervaring!
10 okt 2023
Beste Danique,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn dat we zo'n positieve indruk bij je achter hebben kunnen laten.Mocht er in de toekomst nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen, dan staan we voor je klaar!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Genoeg aanbod, maar overleggen wat de opties zijn is minimaal. Hierdoor voel je je als klant niet direct gezien terwijl je wel een flinke prijs betaald. Het is jammer dat je dit zelf moet uitzoeken waardoor je als klant niet direct gewaardeerd lijkt te worden.
Geïmporteerde beoordeling
Helaas was onze bestelling in eerste instantie zoek geraakt bij DHL. Er is toen een nieuwe bestelling gemaakt/ verzonden. Helaas wel met drukfout (verkeerde lengte en gewicht op het kaartje) daarna nogmaals verzonden en deze was wel goed/ volgens ons ontwerp
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lisanne,Bedankt voor je waardevolle review! Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet volledig naar wens is verlopen.Fijn dat je bij de problemen waar je tegen aan liep bij ons aan de bel hebt getrokken. Hierdoor hebben we je gelukkig zo goed mogelijk kunnen helpen en hebben wij de kans gekregen om de gemaakte fouten recht te zetten!Alle feedback die wij gaandeweg hebben ontvangen wordt intern opgepakt en gebruiken wij om onze service te verbeteren.Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen beteken dan horen we graag van je!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed! Wij hebben een prachtig geboortekaartje mogen ontvangen. Helemaal onze smaak. Echter liet de koperfolie vlekken achter op de kaartjes, na contact met elkaar is hier een passende oplossing voor gevonden.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie geboortekaartjes, uniek design, goede klantenservice, fijn dat het op ecologisch papier gedrukt kan worden, enige minpunt was de afwerking (witte rand aan de onderkant van ongeveer de helft van onze kaarten)
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijke site om geboortekaartjes te ontwerpen. Wel jammer dat van de 70 kaartjes er 35 waren met een opgevouwen hoekje. Hierover gebeld waarna we er nogmaals 35 kaartjes kosteloos naar ons werden opgestuurd.
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg fijne manier van kaartjes opslaan in account en bestelwijze. Vervelend vind ik dat nu ik besteld heb, en we een zoon hebben, ik nog steeds doodgegooid wordt met advertenties van jullie.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, zelf kunnen ontwerpen. Helaas stonken ze heel erg naar vis toen we ze binnen kregen, waardoor we zelfs de kaartjes hebben moeten parfumeren voordat we ze gingen versturen.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Bedankt voor je waardevolle review Laudy, en van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mikki en Levi!Wij hebben je opmerking over de geur van de kaartjes kunnen herleiden tot een geur die bij vers drukwerk past, en door jou wellicht sterker werd ervaren. De oplossing is echter eenvoudig, door de kaartjes uit elkaar te halen en los neer te leggen, zal de geur verdwijnen. Parfumeren is dan ook niet nodig, hoewel een extra lekker geurende kaart nooit vervelend is om te ontvangen natuurlijk!Wij vinden het vervelend dat dit toch een mindere ervaring was in het proces, en wij hebben je daarom een mooi extraatje mogen aanbieden om toch een goed gevoel over te houden aan dit bijzondere moment. Hopelijk kunnen we op deze manier jullie ervaring toch positief afsluiten.Veel plezier ervan en super om te lezen dat jullie wel heel tevreden waren met het zelf ontworpen kaartje!Veel geluk in de toekomst!Met vriendelijke groet,CarlaHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
De kaartjes waren prima en zoals gewenst behalve dat er een fout was gemaakt met het snijden van de ronde hoeken. Dit is netjes opgelost maar was wel vervelend want het gaf vertraging.
Geïmporteerde beoordeling
De geboortekaartjes zijn zeer netjes verpakt en verstuurd. De klantenservice heeft mij goed geholpen en geadviseerd bij een probleem m.b.t. het afdrukken van de geboortekaartjes.
3 feb 2024
Beste Maaike,Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij Hippe-Geboortekaartjes. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren.Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar.Met vriendelijke groet, Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Snel, ruim aanbod en ruimte voor eigen creativiteit. De kwaliteit is top. En het mooi verpakte pakket met alle samples zorgt echt voor meerwaarde om tot een keuze te komen!
Geïmporteerde beoordeling
Mooie site veel mooie kaartjes en alles is eigen te maken. Programma werkt goed. En hele nette doos ontvangen met alles opties bij het bestellen van het proef kaartje
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg leuk om zelf in handen te hebben hoe je het kaartje wil maken en welke variatie aan mogelijkheden er zijn om toe te passen op een kaartje
Geïmporteerde beoordeling
Mooi welkomstpakket ontvangen bij proefdruk om ons nog beter op weg te helpen. Veel mogelijkheden qua design. Snelle service en goede kwaliteit.
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Handige website, best profiel aan te maken voor beheer eigen collectie. Vriendelijke en duidelijke persoonlijke feedback bij mailverkeer.
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne overzichtelijke website, makkelijk om kaartjes aan te passen naar wens, fijne klantenservice en onwijs mooie geboortekaartjes.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste F,Bedankt voor je waardevoller review! Wat fijn om te lezen dat je alles rondom je bestelling zo positief hebt ervaren. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Genoeg optie, alleen jammer dat niet alle afbeeldingen voor elk kaartje beschikbaar zijn.Data base mag in dat opzicht uitgebreider.
10 nov 2023
Beste S,Bedankt voor je waardevolle review!Wij werken op Hippe Geboortekaartjes samen met veel verschillende ontwerp(st)ers. Vanwege copyright is het helaas niet mogelijk om elke afbeelding op elk kaartje te gebruiken. Wanneer je een combinatie hebt gevonden welke je niet kunt maken, is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen! Onze ontwerpstudio kijkt graag mee of wij vergelijkbare elementen kunnen samenvoegen van een enkele ontwerp(st)er. Hopelijk kunnen we jullie zo toch helpen om een mooi kaartje naar wens te realiseren!Voor vragen en opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes