Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Goede website, bewerking van het kaartje is makkelijk. Jammer dat je geen items van andere kaarten in jou kaart kunt gebruiken.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Maaike,Bedankt voor je feedback. Het kan inderdaad voorkomen dat een designer een kaart heeft ontworpen, hierbij is het niet mogelijk de afbeeldingen in een andere kaart te gebruiken. Dat geldt natuurlijk niet voor alle kaartjes gelukkig! Weet dat we graag met je meekijken in de toekomst wat mogelijk is.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn super blij met het geboortekaartje van Mon. Mooie, frisse, goede kwaliteit. We kregen al heel veel leuke reacties.
15 mei 2024
Beste Janne,Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat jullie ervaring zo positief is! Weet dat we graag weer voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ja was goed. Makkelijk ontwerp alleen jammer dat je de enveloppen alleen maar tegen verzendkosten eerder kan laten komen
Geïmporteerde beoordeling
Leuk gevarieerd aanbod op de website, Snelle levering, mooi afgewerkte kaartjes en leuke opties voor geboorteborden!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lenja,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. Daar doen we het voor!Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan helpen we je graag.Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede ervaring. Snelle levering na het bestellen. Netjes verpakt. Alleen jammer dat de prijs echt heel duur is.
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geboorte kaartjes besteld vanwege het leuke aanbod. Bewerken ging gemakkelijk en er werd snel geleverd.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes. Echter de levering bij foliedruk vind ik wel lang. Dit zou echt een verbeterpunt zijn.
Geïmporteerde beoordeling
Veel keuze mogelijkheid, ontwerpen gaat ook vrij goed. Tweede proef is wel vrij duur in verhouding.
26 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Toen mijn kaartjes niet vindbaar waren door de post, heeft geboortekaartjes mij heel fijn geholpen!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Frenske,Bedankt voor het delen van jouw review! Goed te horen dat we je fijn hebben geholpen.Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
6 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb me heel hard geamuseerd met het ontwerpen van m'n geboortekaartjes! Super tevreden van!
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Fijn bewerkingsprogramma. Veel opties. Makkelijk dat rechtstreeks verzonden kan worden
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ontwerpen/aanpassen kaartje perfect alleen de site is traag en loopt regelmatig vast
20 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super, erg blij mee! Ook de support om het kaartje aan te passen aan onze wensen!
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede klantenservice! Helaas nu al een derde poging voor de goede kaartjes.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Annelies en Lion,Bedankt voor jullie prachtige review, geduld en begrip ondanks dat er wat tegenslagen waren, nogmaals onze excuses daarvoor!We houden contact over de voortgang van de laatste levering en laat het ons gerust weten als er vragen of opmerkingen zijn, we helpen jullie graag.Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaatjes
Geïmporteerde beoordeling
Prima. Hoe de kaart aanpassen/bewerken niet altijd duidelijk of goed te bedienen
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Klantvriendelijke partij die snel de bestelling levert. Goede klantenservice!
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed - goed aanbod qua kaartjes, goede communicatie en snelle levering!
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website en goede service, maar uiteindelijk per kaartje wel prijzig
Geïmporteerde beoordeling
Prima! Fijne manier om zelf een kaart te ontwerpen. Veel mogelijkheden.
Geïmporteerde beoordeling
Zelf een mooi geboorte kaartje kunnen maken. Gemakkelijk te ontwerpen.