Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

29 aug 2024
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel slecht, kaartje was totaal niet hoe het hoorde te zijn qua kleur. Zouden dezelfde dag nog hierop terug komen. Niets gehoord, werd er gezegd dat er pas over 2 dagen teruggekomen op zou worden. Nu moet ik de mislukte kaarten ook nog terugsturen, met alle gegevens AVG. Zou hier nooit meer bestellen gezien de service. Liever bij kaartje2go.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
24 okt 2023
Beste Chahida,Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons niet naar verwachting was.We nemen je feedback zeer serieus, hebben daarom ook contact met je opgenomen en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren!We gaan zeker zorgvuldig om met de persoonlijke gegevens zoals in overeenstemming met de AVG.Vriendelijke groet,CarlaHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes met misdruk en slechte after service
Niet aan te raden
17 dec 2023