thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

928 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.868 beoordelingen in totaal

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

Artikel was alleen te leveren met 2 a 3 weken wachttijd Is niet op de verkoopsite kenbaar gemaakt. 4 dagen na de bestelling en betaling krijg je een mailtje met dank voor Uw begrip. Begrijp ik helmaal dus niet. Heb gewoon het artikel met spoed nodig. Als dit direct kenbaar wordt gemaakt , koop ik het artikel via internet ergens anders of rij naar een zorgwinkel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

10 mrt 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Moonen, Dank u wel voor de sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Janssen, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Pang-Atjok, Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Rijnschot, Dank u wel voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Vliet, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Malsen, Enorm bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Spijkers, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
MH
Maria H.
Apeldoorn
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Hamer, Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Boom, Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van de Beuken, Hartstikke bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
17 feb 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw van der Leur Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw Roosenboom, Hartstikke bedankt voor de 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw Deurloo, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Koning, Bedankt voor de gegeven 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Zandbeek, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
27 jan 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Lok-Leeuw, Erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Bes, Bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
NR
Nancy R.
Den Haag
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Remmerswaal, Erg bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
21 jan 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Schaaf, Bedankt voor uw positieve review over ons! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl