GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

1.119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.671 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

AS
Ad S.
Biest-Houtakker
30 dec 2023
Na lang zoeken eindelijk gevonden waar ik de kaas Kees heb gevonden.besteld en de volgende dag binnengekomen. Ik ben 100% tevreden.
5 okt 2023
Goede service, ook als het een keer fout is gegaan, wordt er iets tegenover gezet. Verder altijd snelle levering, verse producten.
Mooie snelle levering , netjes verpakt, jammer dat bij de Emmertaler aan 3 kanten korst zat waardoor je minder kaas krijgt .
4 nov 2023
De enorme mooie keuzes. Snelle levering vergezeld van duidelijke informatie! Nog niet alle kazen geproefd die ik besteld heb.
26 mei 2024
Ik vind Cantenaar 30+ een heerlijke, gezonde kaassoort! Ik ben dan ook van plan om het de komende tijd te blijven bestellen.

Gewicht-prijsverhouding

Ik verzocht om mijn bestelling korstloos te maken - hierdoor werd het gewicht minder dan het gewicht waarvoor ik had betaald
10 okt 2023
Hoef er nu niet meer voor thuis te blijven. Kan nu zelf bepalen wanneer ik het ophaal. Mis alleen het logo op de keeskaas
Goede kwaliteit kaas en snel geleverd. Het verpakkingsmateriaal is prima door de koelzakjes blijft de kaas is prima staat.
16 mrt 2024

Beste kaas

Sinds enkele maanden bestel ik alleen nog mijn kaas bij de shop. Wat een variatie en kwaliteit. Voor mij geen ander meer.
4 feb 2024
Ze doen wat ze zeggen. En goed verzorgde producten! Van de Beemster XO maken wij de beste kaasbitterballen van de wereld🌈
5 okt 2023
goede service, grote verscheidenheid aan kazen, goede verpakking en snelle verzending. Het is de perfecte online winkel.
Het bewijs dat eerlijk lekker eten zonder dierenleed heel makkelijk kan...gewoon een eerlijke prijs betalen...thats all!
Prachtige jonge Gouda aan een eerlijke prijs. Levering naar België in één dag. Wat je noemt Service met een hoofdletter.
Goede communicatie tijdens het hele bestelproces. Eenvoudig te bestellen en top kwaliteit van de geleverde producten.
automatisch de 5 % van de rekening afschrijven. dat zou al heel fijn zijn want je hebt niet altijd de code bij de hand
7 mei 2024

Zeer tevreden over product en verkoper.

Zeer tevreden over het geleverde product, de snelheid en wijze van leveren. En zeer tevreden over kwaliteit contact.
27 okt 2023

dus blokkaas weggegooid sorry niet aan foto gedacht

het is heerlijk jullie kaas ik geniet ervan alleen de blokkaas zat scheurtje in de verpakking was niet vacuum meer
Alleen de prijs!!! Maar ja, de idiooten in Den Haag, dan krijg je dat!!! Kazen van Goudse Kaas Shop zijn zeer goed!
Vragen die ik stelde werden heel snel goed beantwoord Levering heel netjes Kazen geseald met koel elementen geleverd

Top Kaasboer!

Snel bezorgd, 3 stukken kaas goed verpakt en snelle reactie op mijn aanvullende vragen via de email! Top kaasboer!