prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Snelle levering in de goede verpakking. Echt een super mooie plant waarbij je echt heel goed moet kijken om te zien dat hij niet echt is. Super blij mee.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

27 jan 2024
Plant gekocht voor 60,= maar is niet erg realistisch, jammer….
Antwoord van prettyplants.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat de kunstplant niet naar wens is. Zou u een mailtje willen sturen naar onze klantenservice (info@prettyplants.nl). Dan kijken we samen naar een passende oplossing zodat we beiden tevreden zijn. Groetjes Julia