Lazamani.nl- Logo - Beoordelingen

Lazamani.nl

502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden716 beoordelingen in totaal

Ik was erg blij met de service, de kwaliteit van de schoenen en de vrolijke doos waar ze in zaten. Iets minder blij was ik met het tarief van het retourneren. Het laarsje sneedt in mijn voet bij de overgang van leer naar stof en ik durfde het niet aan. Omdat de retourneringskosten (ik snap dat het niet gratis is!) bijna EUR8,- bedragen, denk ik niet dat ik opnieuw bestel. Kwaliteit van de laarsjes was ik serieus verbaasd over. Ze sneden wel (ik heb dramavoetjes) maar wat een mooi spul.
AR
Astrid R.
Barendrecht

12 jul 2024
Ik had een kleine berg sandalen besteld en heb ze allemaal weer terug gestuurd. Kwaliteit is oké (maar heb nog geen schoenen van jullie, dus weet niet hoe de kwaliteit op den duur is). Van het paar schoenen waar ik mij het meest op verheugde was de leest zó afwijkend (te smal en ik had een extra paar tenen aan mijn tenen kunnen plakken) dat ik ineens begreep waarom ze nog op veel plaatsen te koop waren. Daarbij komt dat ze er heel anders uit zagen dan op de foto en veel minder leuk waren. Verder lijkt jullie leest niet bij mij te passen, maar daar zijn jullie niet de enigen in, het breedste gedeelte van mijn voet zit bij mij dichter op mijn hiel dan bij jullie zool waardoor mijn voet over de zool uitsteekt. Als er bandjes op de die plek zitten zou het nog te doen kunnen zijn, maar de schoen voelde niet stevig genoeg aan om dat risico te nemen en ik geef niet graag geld uit aan iets dat eigenlijk niet past, zeker wat schoenen betreft.

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Goede kwaliteit schoenen en snel geleverd! Goede service!!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen en onze snelle levering! Bij Lazamani doen we ons uiterste best om niet alleen prachtige schoenen van goede kwaliteit te leveren, maar ook om ervoor te zorgen dat onze service top is. Geniet van je nieuwe aanwinsten en weet dat we altijd klaarstaan voor je als je ons nodig hebt. 😊👟 #LazamaniService #KwaliteitEnSnelheid
Snelle levering, prachtige laarsjes, die heerlijk zitten.
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je goede review. Veel plezier met je laarsjes!
Fantastische collectie en snel bezorgd!! Mooie kwaliteit!!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze collectie en de snelle bezorging! We streven altijd naar mooie kwaliteit. Bedankt voor je positieve feedback!
10 mei 2024
Prijs was oké voor erg mooie schoenen, en snel geleverd
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Geniet van je mooie nieuwe schoenen en hopelijk zien we je snel weer bij Lazamani! 😊👠
Snelle levering en goede afwikkeling van retourzending.
13 apr 2024
Weer prachtige slippers, blij mee. Snelle levering top
Antwoord van Lazamani.nl
Wat heerlijk om te horen dat je blij bent met je nieuwe slippers en tevreden bent over de snelle levering! 😊 Bij Lazamani doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke ervaring met ons merk een bron van vreugde is. Geniet van je prachtige slippers en hopelijk brengen ze veel plezierige momenten met zich mee. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je positieve feedback! 🌟✨
8 mei 2024

Prima producten

Prima slippers, goede website en snelle verzending.
Fijne webshop, alles vlot verlopen. Prima service.
Antwoord van Lazamani.nl
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je winkelervaring in onze webshop vlot en aangenaam is verlopen en dat je tevreden bent met onze service. 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring heeft, van het browsen op onze site tot het ontvangen van je bestelling. Jouw feedback is voor ons heel waardevol en een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je aankoop en mocht je in de toekomst hulp nodig hebben of meer informatie willen, staan we altijd voor je klaar met een dosis vrolijkheid en plezier! 🌟✨
Snelle levering, goede communicatie en TOP laarzen!

Boots

Leuke boots, zeer tevreden en super snelle levering
Het artikel was in goeie staat en zoals afgebeeld.
8 okt 2023
Vlotte bestelling, snelle levering, goede laarzen.
18 okt 2023
Dank voor deze vlotte review :) We hopen je snel een keer terug te zien in onze webshop.
29 apr 2024
Goede klantenservice bij omruilen en terugbetaling
29 apr 2024
Dank voor je mooie feedback!
30 mrt 2024
Mooie schoenen. Goed op maat. Snelle verzending.
24 mrt 2024
Fijne producten en zeer goede en snelle service.
AK
9 mei 2024
Mooie leren sandaal, slipper, prachtig en apart
13 mei 2024
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat je onze unieke stijl waardeert. Geniet van het comfort en de looks van je nieuwe Lazamani slippers! 😊🌟
20 apr 2024
Netjes op tijd geleverd volgens afspraak. Top!!
Supersnelle en bovendien gratis omruilservice!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze supersnelle en gratis omruilservice! 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om jouw shoppingervaring zo plezierig en zorgeloos mogelijk te maken. Jouw positieve feedback is voor ons een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je nieuwe aankoop en weet dat we altijd klaarstaan om je te helpen, of het nu gaat om een omruiling, advies of iets anders. Veel plezier met je sandalen en we hopen je snel weer te zien! 🌟✨
24 dec 2023

Super service

Boots besteld Snel geleverd Keurig verpakt!!!
17 mei 2024
Mooie schoenen die net een beetje anders zijn!
17 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn superblij dat je onze schoenen mooi vindt en dat ze net dat beetje anders zijn waar je naar op zoek was. Bij Lazamani draait alles om plezier en unieke stijl. We hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe aanwinst! Mocht je nog vragen hebben of iets anders willen delen, we horen het graag. 🥿💖