Lazamani.nl- Logo - Beoordelingen

Lazamani.nl

501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden712 beoordelingen in totaal

Ik was erg blij met de service, de kwaliteit van de schoenen en de vrolijke doos waar ze in zaten. Iets minder blij was ik met het tarief van het retourneren. Het laarsje sneedt in mijn voet bij de overgang van leer naar stof en ik durfde het niet aan. Omdat de retourneringskosten (ik snap dat het niet gratis is!) bijna EUR8,- bedragen, denk ik niet dat ik opnieuw bestel. Kwaliteit van de laarsjes was ik serieus verbaasd over. Ze sneden wel (ik heb dramavoetjes) maar wat een mooi spul.
AR
Astrid R.
Barendrecht

12 jul 2024
Ik had een kleine berg sandalen besteld en heb ze allemaal weer terug gestuurd. Kwaliteit is oké (maar heb nog geen schoenen van jullie, dus weet niet hoe de kwaliteit op den duur is). Van het paar schoenen waar ik mij het meest op verheugde was de leest zó afwijkend (te smal en ik had een extra paar tenen aan mijn tenen kunnen plakken) dat ik ineens begreep waarom ze nog op veel plaatsen te koop waren. Daarbij komt dat ze er heel anders uit zagen dan op de foto en veel minder leuk waren. Verder lijkt jullie leest niet bij mij te passen, maar daar zijn jullie niet de enigen in, het breedste gedeelte van mijn voet zit bij mij dichter op mijn hiel dan bij jullie zool waardoor mijn voet over de zool uitsteekt. Als er bandjes op de die plek zitten zou het nog te doen kunnen zijn, maar de schoen voelde niet stevig genoeg aan om dat risico te nemen en ik geef niet graag geld uit aan iets dat eigenlijk niet past, zeker wat schoenen betreft.

Beoordelingen voor Lazamani.nl

24 dec 2023

Super service

Boots besteld Snel geleverd Keurig verpakt!!!
17 mei 2024
Mooie schoenen die net een beetje anders zijn!
17 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn superblij dat je onze schoenen mooi vindt en dat ze net dat beetje anders zijn waar je naar op zoek was. Bij Lazamani draait alles om plezier en unieke stijl. We hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe aanwinst! Mocht je nog vragen hebben of iets anders willen delen, we horen het graag. 🥿💖
11 mei 2024
Goede beschrijving, snel verzonden en bezorgd.
Snelle en goede levering van supermooie boots
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor u geweldige 5* review. Heel veel plezier van deze boots !

Prima service

Snelle verzending. Goede informatie via mail.
Antwoord van Lazamani.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de communicatie via e-mail! 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om ervoor te zorgen dat je ervaring van bestelling tot levering soepel en plezierig verloopt. Jouw positieve feedback motiveert ons om deze hoge standaard van service te blijven bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie willen, weet dan dat we altijd klaarstaan om je met open armen (en een dosis vrolijkheid) te helpen. Geniet van je aankoop! 🌟✨
Apart model, mooie kwaliteit. Prima levering.
Goede en snelle service en prachtige laarzen!
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je vijf sterren review! We hopen je snel een keer terug te zien in onze webshop.

Klantenservice top

Komen afspraken na; heel vriendelijk contact
22 okt 2023
Fijne snelle levering van te gekke laarsjes
EO
Evelyn O.
Oldenzaal
13 jan 2024
Goed en snel verzonden Mooie collectie
7 apr 2024
Prachtige laarzen en super snel in huis
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fantastisch om te horen dat je blij bent met je prachtige laarzen en onze snelle levering! Geniet van elke stap in stijl met je nieuwe Lazamani laarzen.
SS
Sylvia S.
Amsterdam
De laarzen zitten heerlijk comfortabel.
Antwoord van Lazamani.nl
Geweldig om te horen dat je laarzen heerlijk comfortabel zitten! Dat is precies wat we bij Lazamani willen bereiken: schoenen die niet alleen mooi zijn, maar ook als een droom zitten. Geniet van elke stap en draag ze met trots en plezier. 😊👢
16 apr 2024
Snel levering en fantastische slippers
21 apr 2024
Mooie sandaaltjes en op tijd bezorgd
22 apr 2024
Heerlijk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe sandaaltjes en dat ze op tijd zijn bezorgd! Bij Lazamani doen we ons best om ervoor te zorgen dat je snel kunt genieten van je stijlvolle nieuwe aanwinsten. Draag ze met plezier en laat de zomer maar komen! 😊
10 mei 2024
Super leuke slipper Snelle levering
13 mei 2024
Bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat de slippers in de smaak vallen en dat de levering snel was. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en hopelijk tot snel bij Lazamani! 😊🌟
17 apr 2024
afhandeling bestelling en kwaliteit
18 apr 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling van je bestelling en de kwaliteit van onze producten. Bij Lazamani streven we ernaar om elke ervaring zo plezierig mogelijk te maken. Jouw feedback is voor ons heel waardevol en een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je aankoop en we hopen je in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen! 🌟✨

Super mooie sandalen

Super mooi en comfortabele sandalen
Antwoord van Lazamani.nl
Heerlijk om te horen dat je onze sandalen super mooi en comfortabel vindt! 😊 Bij Lazamani streven we ernaar om schoenen te maken die niet alleen stijlvol zijn, maar ook een genot om te dragen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Geniet van je sandalen en alle leuke momenten die nog komen gaan terwijl je ze draagt. Als je in de toekomst vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je met een glimlach te helpen! 🌟✨
Snelle levering en mooie producten
5 mei 2024
Overzichtelijk en snelle levering
7 mei 2024
Bedankt voor je positieve review! Heerlijk om te horen dat je blij bent met de snelle levering en dat je onze website overzichtelijk vindt. Veel plezier met je nieuwe aankoop en we zien je graag weer terug! 💃🎉
13 mei 2024
Fijne website en goede service.
15 mei 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en service! Bij Lazamani streven we ernaar om het shoppen zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk te maken.