Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden953 beoordelingen in totaal

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

26 aug 2024
Het voordeel is dat de bezorging supersnel kan. Aan de andere kant kan je dan ook je bedenkingen hebben over hoe vers de rozen zijn. Voor een boeket van ruim €130,- is het belabberd verpakt. Als je dan kijkt hoe Fleurop of Topbloemen de boeketten bezorgt hebben ze hier nog heel wat te leren. Het boeket lag gewoon los in een doos zonder water of wat dan ook. Ik had een precies aantal gekocht voor een bepaalde reden, maar omdat er al één onthoofd in de doos zat, was dat effect in één keer teniet gedaan. Verder waren de rozen al ver open en de randen al bruin gekleurd. Na een twee dagen lagen de meeste al op apegapen. Zeker geen verse bloemen. Voor mij niet meer.

Beoordelingen voor Surprose.nl

vlugge levering schitterend boeket
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen! Geniet van jullie rode EverRed rozen! - Team Surprose 🌹
17 feb 2024
Goede kwaliteit en snelle levering
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw 5 sterren! Fijn dat alles naar wens is verlopen! - Team Surprose 🌹
Prima! Alles verliep mooi soepel.
Antwoord van Surprose.nl
Heel fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan! Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
20 mrt 2024
Top boeket niet op aan te merken.
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat de rozen zo goed zijn ontvangen! - Team Surprose 🌹
Hele mooi rozen en netjes bezorgd.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
Precies wat we ervan verwachtte.
Antwoord van Surprose.nl
Wat goed om te horen dat de rozen aan jullie verwachtingen hebben voldaan, geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Jullie hebben de beste kwaliteit
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat er van de pioenrozen genoten is en de kwaliteit u heeft weten te overtuigen, nog veel plezier van de pioenen! - Team Surprose 🌹
27 sep 2023
Prima levering en goede kwaliteit
29 sep 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de rozen goed zijn ontvangen! - Team Surprose 🌹
mooi boeket voor en goed prijs.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond, mocht u nog feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl! - Team Surprose 🌹
21 nov 2023
Hele mooie apart verpakte rozen.
22 nov 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Goeie service, snelle bezorging!
10 okt 2023
Heel erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
20 mei 2024
Hele mooie bos rozen ontvangen
23 mei 2024
Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn met de pastelmix trosrozen! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Goede service en top kwaliteit!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! - Team Surprose 🌹
Mooien en verse rozen geleverd
Bedankt voor de positieve review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
8 mei 2024
goed, ik raad het iedereen aan
10 mei 2024
Bedankt voor deze mooie review! Ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan! - Team Surprose 🌹
Top! Mooi en netjes verpakt!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Mooi netjes verpakt geleverd.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! - Team Surprose 🌹
23 apr 2024
Snelle levering, mooi boeket
23 apr 2024
Bedankt voor je mooie 5-sterren! We wensen jullie veel plezier met de EverRed rozen! -Team Surprose- 🌹
25 okt 2023
Super mooi boeket gekregen!
26 okt 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat er van de rozen genoten wordt! - Team Surprose 🌹
19 mrt 2024
Mooi verpakt , verrassend
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve review, als je nog feedback voor ons hebt om van de 4 sterren, 5 sterren te maken, dan horen we deze graag van je op: service@surprose.nl! - Team Surprose 🌹