Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden949 beoordelingen in totaal

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

26 aug 2024
Het voordeel is dat de bezorging supersnel kan. Aan de andere kant kan je dan ook je bedenkingen hebben over hoe vers de rozen zijn. Voor een boeket van ruim €130,- is het belabberd verpakt. Als je dan kijkt hoe Fleurop of Topbloemen de boeketten bezorgt hebben ze hier nog heel wat te leren. Het boeket lag gewoon los in een doos zonder water of wat dan ook. Ik had een precies aantal gekocht voor een bepaalde reden, maar omdat er al één onthoofd in de doos zat, was dat effect in één keer teniet gedaan. Verder waren de rozen al ver open en de randen al bruin gekleurd. Na een twee dagen lagen de meeste al op apegapen. Zeker geen verse bloemen. Voor mij niet meer.

Beoordelingen voor Surprose.nl

Bezorging kwaliteit
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review! Fijn dat u blij bent met de rozen! - Team Surprose 🌹
Waaren goeie roze 👌
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze rozen. - Team Surprose 🌹
Uitstekende service
Erg fijn om te horen! Bedankt voor deze positieve review! - Team Surprose 🌹
16 apr 2024
Prachtige rozen!!!
16 apr 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn met het lavendelkleurige boeket! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Heerlijke bloemen!
4 okt 2023

Rozen XXL

Mooie bos rozen
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond! Mocht u verdere feedback hebben dan horen wij die graag. - Team Surprose 🌹

Zeer mooi boeket

Zeer moi boeket
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met het roze-rode boeket! . - Team Surprose 🌹

Mooie bloeml

Mooie bloempot
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve review, mocht u nog verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij deze graag op: verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
13 mei 2024
Mooie bloemen
14 mei 2024
Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met de bordeaux rode long life rozen. - Team Surprose 🌹
19 apr 2024
Top en snel .
22 apr 2024
Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie veel plezier met het grote boeket EverRed rozen! -Team Surprose- 🌹
Het was super
was perfect
Bedankt voor deze 5-sterren review. Fijn om te horen! - Team Surprose 🌹
Snel en mooi
24 okt 2023
Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Blauwe rozen

Mooie kleur
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen dat de blauwe rozen in de smaak vallen! - Team Surprose 🌹
uitstekend
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
17 feb 2024

Just 100