Lucardi Juwelier Emmeloord- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Emmeloord

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Ik werd erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe ring. Ik had er meerde gezien en kon ze allemaal bekijken op mijn hand. Toen zag ik later dat ze ook oorpiercings zetten/schieten. Ook daar kreeg ik erg goeie uitleg over wat de risico's zijn bij schieten en met een piercing staaf. ( met een staaf deden ze niet omdat ze dat niet mogen werd aangegeven) uiteindelijk de piercing zelf niet laten zetten omdat ik er nog even over na wou denken. Wel naar huis met een super mooie ring😁

Werkte 2 dames. Ik was erg enthousiast over hetgeen wat ik wilde gaan kopen maar wilde goed passen en had graag gewild dat de verkopende dame met mij mee dacht en enthousiast met mij was. Ze was alles behalve dat. Ook nadat ik tot 3 maal vroeg of de prijs wel klopte (ik had een kortingsbon) zei ze dat het wel zo was en keek me echt aan alsof ík gek was. Haar collega keek toen even met een schuin oog op de kassa en zag dat het niet zo was. Die heeft het toen even overgenomen en deed dat heel lief en netjes en voerde de code in. Deze collega ( blonde dame ) kwam heel professioneel over en zei ook dat ik een mooie keuze had gemaakt. Dat was fijn. Die andere dame zei niks van dat en had geen klantvriendelijkheid. vond dat zeer jammer! Gelukkig was mijn cadeau voor de gever en mijzelf goed bevonden en had ik een goede keuze gemaakt. Ik vind Lucardi een fijne toegankelijke winkel met mooie producten en prijzen maar de klantbeleving zou echt compleet zijn als er goed meegedacht wordt met de klant en enthousiast zijn. De blonde dame zou filiaalmanager kunnen zijn (als ze dat al niet is?). Topdame.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Emmeloord

13 jul 2024
Snelle service om horloge te maken
2 jul 2024
Fijne advies en mega goed geholpen
15 jul 2024
Klantvriendelijkheid voorop!
CP
Co p.
emmeloord
27 jun 2024
Leuk geholpen. Leuk meisje.
Goed geholpen en netjes
26 jun 2024
22 jun 2024
21 jun 2024
20 jun 2024

Goed geholpen bij uitzoeken ring

13 mei 2024

Extra cadeautje

Voor moederdag een horloge uitgezocht. Omdat ik twee dochters heb en aangaf op zoek te zijn naar een moeder-dochter armband, maar er geen één vond met twee kinderarmbanden werd ik toch nog op de volgende manier verrast. Bij het inpakken moest ik de winkel uit en mijn dochter mocht een persoonlijke noot schrijven op een kaart. Daarnaast zaten er -surprise!- drie armbandjes bij. Iedereen blij!
14 mei 2024

aandacht

Ik keek even rond en werd precies op tijd geholpen, niet te lang lopen kijken alsof er geen klant was, niet opdringerig door direct op me af te komen. De aandacht van de verkoopster voor mijn wensen. was prima, het horloge dat ik mooi vond stond in de etalage, werd er ook zonder gezeur uitgehaald. Ik kom terug.
23 dec 2023

Ondanks kerstdrukte topservice

Gister fantastisch advies, vandaag terug om iets te kopen en een horloge te laten repareren. Eigenlijk kon dat niet vandaag… Maar in alle kerstgekte werd tijd gemaakt en kon ik later op de middag het horloge oppikken. Heel blij mee! Met als bonus de supervriendelijke medewerkster. Zeer tevreden.
Top winkel!!! Ik haal hier al jaren al mijn sieraden en t is mij nooit tegen gevallen. De kwaliteit van de sieraden zijn ook daadwerkelijk goed!. De serves is ook echt uitstekend!. Mijn ringen heb ik nu al 4 tot 5 jaar en wat er in de doos zit heb ik vandaag gekocht. Ben er super blij mee!!!

2 super horloges gekocht bij Lucardi

Ruim 3 jaar geleden hier 2 horloges gekocht van het merk Pulsar. 1 dames en 1 herenhorloge. Werken nog steeds supergoed. Elke dag om bij alle werkzaamheden, huishouden, knutselen, hobbyen enz. Beste aankoop ooit. (Vorige horloges hebben het nog nooit langer dan 1 jaar volgehouden)
12 mei 2024
Fijne service voor een nieuwe ketting. De medewerker heeft me goed geholpen voor moederdag en was vriendelijk en geduldig met mijn dochter, die er graag bij betrokken wou zijn. Dat was voor mij het allerbelangrijkst, omdat de lieve meid een heerlijke stuiterbal is.