Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.662 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

17 feb 2024
Slechte kwaliteit strassburg sok. De pasvorm is te ruim mt 35 - 38 besteld (ik heb mt 38). Het klittenband voor om de kuit heen is te lang en kriebelt. Ik heb deze sok gekocht vanwege de lovende reviews, maar ik ben er bedrogen uit gekomen. Ik heb intussen mijn geld teruggekregen, maar dat verandert mijn mening over dit product niet. Mijn beoordeling gaat dus over het product, niet over de service
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!
3 mei 2024

Producten op de site beschikbaar?

Producten op de site beschikbaar. Uiteindelijk krijg je bericht dat het niet op voorraad is. Kan gebeuren. Week later nog niets. Weer mailen. Krijg korting deze wordt niet betaald. Weer bellen. Ze maken her in orde. Dat klopt maar ik wacht nog steeds op mijn brac

Werk aan de winkel

Waarom zetten jullie dat iets in voorraad is als dat niet zo is. Duimbrace rechts besteld sedert 12 januari 2024 vandaag 24 januari 2024 nog steeds geen duimbrace. Sorry dit is geen service, als ikzelf niet informeer hoor ik niets van jullie.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad hebben wij de nieuwe lichting nog niet mogen ontvangen. Onze oprechte excuses dat wij u hier niet verder van op de hoogte hebben gehouden. Wij hebben u een mail gestuurd met een alternatief product. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Fijn dat wij u een alternatief product hebben kunnen aanbieden die direct leverbaar was. Wij hopen dat deze brace naar wens is!
AM
André M.
Hoeilaart
5 mei 2024
Podibrace besteld en nog steeds niet ontvangen onder voorwendsel systeemfout provider, wat dat ook moge betekenen. Ligt de fout echt bij provider of is men me hier een blaasje aan het wijsmaken. Feed back heel summier en ongeloofwaardig....
8 mei 2024
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw ervaring bij ons. We vinden het zelf ook enorm spijtig dat wij niet aan de leverbelofte konden voldoen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels de nieuwe lichting binnen en uw bestelling is verzonden. Als het goed is heeft u een track en trace ontvangen via de mail zodat u uw bestelling kunt volgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
17 jun 2024
Slecht ontworpen product. Veel te dik tussen de tenen en daardoor onbruikbaar. En dat voor die prijs! Materiaalkosten minder dan een cent, productiekosten idem, consumentenprijs daardoor factor 1000 of meer. Riekt naar oplichting.
17 jun 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Inderdaad is deze teen beschermer maar in één maat verkrijgbaar. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Uiteraard kunt u het product naar ons retourneren, wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet
Op 22februari 2024 een bestelling geplaatst en tot op heden 5maart nog niets ontvangen Misschien niet de schuld van Podobrace maar in plaats van te verzenden met DHL zou ik met Postnl verzenden nog nooit problemen mee gehad
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat er al 2 keer mailcontact met u is geweest. Wij hebben u gemaild om u aan te bieden om uw bestelling opnieuw te versturen omdat het erop lijkt dat uw bestelling blijft steken op het sorteercentrum van DHL. Graag vragen wij of uw adresgegevens kloppen zodat wij nogmaals uw bestelling kunnen versturen. Wij zien graag uw reactie tegemoet, onze excuses voor het ongemak.
19 mrt 2024
Het product dat ik had besteld was niet goed (verkeerde onderdelen). De klantenservice was niet erg vriendelijk en ik heb betaald voor de retour, wat vervolgens niet werkte (geen label). Dus al met al; zeer teleurstellend.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. We hebben uw gegevens nagekeken en zien inderdaad dat uw bestelling als retour is verwerkt en het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zelf voor de retourzending betaald. Kunt u wellicht een foto van het aankoopbewijs naar info@podobrace.nl onder vermelding van uw ordernummer mailen? We helpen u graag om dit op te lossen.
Gladiator Sports Patellabrace Heeft een plastiek stukje zitten in de band aan te trekken. Kunnen ze beter vermelden dit schuurt aan de zijkant aan je blote beren en geeft dan een wind door wrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat de patellabrace schuurt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard mogen producten die niet naar wens zijn geretourneerd worden. Mocht u advies willen over een alternatieve brace dan staat ons team voor u klaar. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Bedankt voor uw reactie, wij hebben uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening en hopen u hiermee optimaal van dienst te zijn geweest.
Bestelling geretourneert. Hoor tijdje niets... Stuur mail metvraag hoe met de retour is Antw.wij hebben verstraging gehad en gaan de retour controleren. Nualleen een onderzoek. Dat is niet slim
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad heeft uw retourzending vertraging opgelopen bij DHL, onze oprechte excuses hiervoor. Uw retour hebben wij direct verwerkt en teruggestort zoals aangegeven in ons mailcontact. Wij streven ernaar om alle retourzendingen direct te verwerken en betreuren het dat uw retourzending er langer heeft gedaan om ons magazijn te bereiken.
CT
Cjc T.
Leidschendam
Steunzolen waren te dik, geen ruimte meer, voeten knelde af. Na aanpassen door voetwende geen steun meer en voetbed was weg. Advies van de fisio was de zolen niet meer te gebruiken.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en deze feedback. We vinden het spijtig om te vernemen dat de zolen niet voldoen. Kunt u wellicht een foto mailen naar info@podobrace.nl, onder vermelding van uw ordernummer? We helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing.
Bestelling nooit ontvangen en pas na zelf er achter aan te gaan bleek het niet verstuurd te zijn. Afgesproken te wachten echter na ruime week nog niets. Nu geld terug gevraagd.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wij vinden het enorm spijtig dat wij niet aan de leverafspraak konden voldoen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
15 mei 2024
je hebt geen garantie niets wordt gedaan om het op te lossen, Ik heb regelmatig wat gekocht, maar nu stop ik daar echt mee. de omschrijving van het artikel klop totaal niet.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw review. Zoals besproken in onze vorige mails ontvangen wij graag een foto van het product om terug te vallen op de garantie. Mocht u het product toch terugvinden dan ontvangen wij graag een foto en zullen wij dit voor u oplossen.
Het ding is erg klein waardoor hij knelt onder de armen, bovendien kan je hem niet strak trekken als je hem aan hebt omdat de bevestigingen zo ongeveer op je rug zitten.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de houdingcorrector. Wist u dat wij een niet goed, geld terug garantie hebben? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
31 mrt 2024
Geleverde binnen zolen waren te klein. Maat 46 besteld zelfde maat als de schoenen. Maar bij het passen bleek dat ik maat 47 had moeten bestellen. Vreemde zaak.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat u niet de juiste maat heeft van de gelzolen, onze oprechte excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven op de website raden wij bij alle zolen aan om de bestaande zool uit de schoen te nemen en daarvan de lengte op te meten. U kunt vervolgens de lengte aflezen in de tabel onderaan de pagina. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid en alle producten mogen dan ook kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Je hoeft maar op een plaats van je been te meten, dan kom ik op een maat S uit. mijn kuit blijkt veel breder te zijn. dus paste de braze niet. helaas. gr.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet past. Helaas komt het weleens voor dat het even zoeken is naar de juiste brace omdat ieder been anders is. Vandaar dat alle producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een andere kniebrace dan is ons team bereikbaar via de mail, telefoon en de chat!
26 nov 2023
PRODUCT IS VEEL TE KLEIN;ER IS MAAR 1 ENKELE MAAT BESCHIKBAAR; TERUGGESTUURD VOOR TERUGBETLING EN EEN PAAR DEN DAGEN LATER ZELFDE PAKJE TERUG ONTVANGEN;
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat u uw retourzending weer thuis heeft ontvangen. Wellicht zaten de oude labels nog op het pakketje waardoor deze weer bij u is aangekomen. Wij hebben u een mail gestuurd met een nieuw retourlabel en zien graag de retourzending tegemoet!
21 mei 2024
De brase is niet lang genoeg. Ik heb een tailleband van 100 cm. Op vermelding stond dat hij universeel was. Dit klopt dus niet. Zending gaat retour.
22 mei 2024
Wat enorm spijtig dat de brace te klein is. Op de website staat inderdaad vermeld dat deze brace één maat is en een lengte van 95 cm heeft. Wij zien dat u uw retour al heeft aangemeld op onze website, wij zien uw retourzending graag tegemoet. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie graag tegemoet. Update: Inmiddels hebben wij uw retour ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Helaas hebben wij geen reactie op onze mail ontvangen van u.
13 jun 2024

Pijnlijke brace

Brace doet binnen enkele minuten al pijn tussen duim en wijsvinger op verschillende hoogte en strakheid geprobeerd kan brace helaas niet dragen zo.
14 jun 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet
18 apr 2024
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij hopen dat wij aan de hand van uw review u toch hebben kunnen helpen en een positieve draai hebben kunnen geven aan uw ervaring met onze webshop.
3 dec 2023
Wel een aardig kwaliteit, maar zit gel stuk in waar ik een allergische reactie door kreeg ( roode en pijnlijke plek) Wel snel geleverd.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u een allergische reactie van ons product heeft gekregen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd en hopen dat contact met ons opneemt zodat wij u een oplossing kunnen bieden.