Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.412 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Lange wachttijd
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de vertraging, wij vinden dit ook bijzonder spijtig. Wij hopen ondanks dat u uw bestelling later in handen had toch tevreden bent over de producten.
niets ontvangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat PostNL wel aangeeft dat dit bezorgd is. Wij zullen direct een onderzoek starten een dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen
21 apr 2024

Het is te dik voor tussen kleine teen en volgende teen. Zonder schoeisel gast het maar met schoenen niet te dragen.

Het brac
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te horen dat het product niet naar wens is. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product te retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
17 mei 2024
18 mei 2024
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. Mocht u advies of hulp willen, dan kunt u contact met ons opnemen. We helpen u uiteraard graag bij het vinden van een passende oplossing.
30 apr 2024
1 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het jammer om te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Aangezien wij altijd streven naar het geven van de beste service en behandeling, horen wij graag van u hoe we u alsnog tevreden kunnen stellen en een positieve draai kunnen geven aan uw ervaring. Wij hebben u zojuist een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
17 apr 2024
Wij vinden spijtig te zien dat u ons beoordeelt met 2 sterren. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer te lezen dat u ons beoordeelt met 1 ster. Wij willen u graag vragen of wij u misschien nog wat voor u kunnen betekenen? Update: Helaas hebben wij geen reactie gehad op uw mail. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag!
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te zien dat u zo ontevreden bent met ons als webshop. Omdat wij bij Podobrace altijd streven naar het geven van de best mogelijke service, en de hoogst mogelijke klanttevredenheid willen behalen, hebben wij u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Bedankt voor uw reactie per mail. Wij vinden het spijtig te horen dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Wij hebben dit uiteraard direct voor u opgelost en uw bestelling opnieuw verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.