www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.932 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

24 sep 2023
25 sep 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
24 sep 2023
SD
Sjef D.
Vianen
4 mei 2024

Ik heb afzuigkap filters besteld en ze hebben een productie fout

Ik heb afzuigkap filters besteld en deze kwamen met een productie fout bij mij aan. De fout is een uittrek label waarmee je de 4 koolstoffilters na de gebruiksperiode uit de Downdraft openingen kan trekken om nieuwe te monteren. Men heeft het nagekeken bij de firma en men zou een retourlabel aanmaken hiervoor, helaas na een paar keer reageren het retour label na een anderhalve week gekregen. Ik heb de filters helaas nu toch eerder moeten plaatsen vanwegen een kapot filter en er toch gekookt moest worden bij mij thuis, en men het retour label te laat heeft verzonden. Ik haal tegen de tijd van vervanging van deze filters er ze wel uit door middel van een tang gaat ook natuurlijk maar is niet zoals het moet zijn. Bij de afzuigkapfilterwinkel weinig klantenservice wat dit betreft, om een kleine compensatie gevraagd maar nee ik krijg een retour label van hun en dat dit niet gelijk is gebeurt daar hebben ze het niet over. Nou ik ga hun reactie wel even afwachten, de vergoeding hoeft voor mij nog geen eens alleen de reactie steeds van het retour label word verzonden [niet dus] pas na 4 mailtjes. Ze doen het hopelijk ondanks de fout toch goed en volgende keer waarschijnlijk niet meer bij hun.
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring had bij onze klantenservice. We hadden je graag opzoek gegaan naar een passende oplossing. Wij hopen dat de filters nu wel goed werken, en zo niet zou dit altijd nog retour gestuurd kunnen worden en krijg je een terugbetaling of een nieuw product. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Afzuigkapfilterwinkel
24 mrt 2024
Vorig jaar heb ik in het voorjaar een filter voor het fornuis besteld en ontvangen (binnen een week). Op 23 nov. 2023 ontving ik een mail, dat er een filter was besteld (bestelnummer 70000368700) en die zou geleverd worden tussen 4 en 7 december. Ik had zelf niets besteld, maar ook niets ontvangen begin dec. Daarna heb ik dat gemaild naar de filterwinkel (exacte datum kan ik niet meer vinden). Hier heb ik geen antwoord op gekregen . Wel een stageverzoek om in te vullen Afgelopen maand heb ik een filter besteld e binnen een binnen 1 week ontvangen en gemonteerd. ik begrijp dit niet.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
18 jan 2024
Ik heb eerder een beoordeling gegeven, toen 2x verkeerde filters gehad en toen nog geen geld retour. Inmiddels na veel gedoe toch mijn geld retour gekregen, als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijg is deze dame wel heel vriendelijk en denk ook wel dat zij haar best doet. Verder zal ik hier nooit meer bestellen. Ze hebben de foto bij het filter SMEG FLTSI veranderd, dit filter op de foto gaat NOOIT in je Smeg passen
24 feb 2024

Slechte service en geen reactie onbereikbaar

Krijg geen reactie van hen lange wachttijd en weet niet of ik ooit iemand ga kunnen spreken.. bestelling duurde 2 weken ipv 3 a 5 dagen daarnaast had Ik gevraagd iets te annuleren maar toch alles opgestuurd. Helaas passen ze niet en wacht ik op goedkeuring van hen zodat ik alles kan retourneren maar vrees dat ze het gaan rekken en mij geen retourbon sturen en mij hoogstwaarschijnlijk ook niet gaa