www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.987 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

24 nov 2023
Snel geleverd maar helaas niet voorzien val het Elisa slotje.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
22 apr 2024
Geheel verkeerde filter ontvangen, vandaar deze waardering.
23 apr 2024
kleine filters van erbarmelijke kwaliteit t.o.v. de grote.
Ik heb 4 filters besteld en betaald er maar 2 ontvangen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Na mijn bestelling sturen jullie alleen maar spam.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
De goede maat sturen, telefonisch bereikbaar zijn
3 mei 2024
Mijn bestelling bezorgen waarvoor ik heb betaald!
6 mei 2024
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Op de track and trace te zien is het bezorgd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUZT756048990-NL-6001VX?language=nl Maar als je aangeeft niks te hebben ontvangen gaan wij dit voor je oplossen. Via de mail hebben wij een ontvangersverklaring opgestuurd. Deze kan je dan invullen en opsturen. Je kan dan ook aangeven of je een nieuwe zending wil of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce
Moeilijk te bevestigen. Met karton vastklemmen
24 mrt 2024

Filter plastic afgebroken

Was een stukje van het artikel afgebroken .
7 mei 2024
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het pakketje nog niet of wat later is geleverd dan verwacht. Volgens onze vervoerder is het pakketje op 08-05 geleverd op het juiste adres. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op! Met vriendelijke groet, Klantenservice
MB
Marcel B.
Hechtel-Eksel
Levering door post nl is foute keuze !!
18 jan 2024
De klanten te woord staan per telefoon
12 okt 2023
Leveringstijd werd niet gerespecteerd
18 okt 2023
Stuurt een mail nog geen antwoord
19 okt 2023
27 apr 2024
1 vd 2 artikelen was beschadigd
Voldeed niet aan de omschrijving
7 nov 2023
Nog steeds niets ontvangen.
10 nov 2023
FV
Filip V.
Evergem
Ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
De maat is niet correct.
9 mrt 2024

Ik heb een vraag gesteld en krijg geen antwoord

Ik heb een vraag gestel