vuurkorfwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

vuurkorfwinkel.nl

365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden776 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
Helaas een mooie haardscherm besteld maar is stuk gegaan door de vervoerders na tel contact gehad met de winkel en de foto’s doorgestuurd kwam er gelijk een nieuwe,maar die was ook helaas stuk Maar dit ligt niet aan de winkel maar echt hoe er mee de vervoerder er mee om gaat dit is af en verschrikkelijk De doos was helaas stuk en het haardscherm was stuk en beschadigd De winkel en personen is gewoon top en vriendelijk

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

11 nov 2023
4 nov 2023
22 okt 2023
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk dank voor uw review!
21 okt 2023
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk dank voor uw review.

Hartverwarmend en sfeervol apparaat. Aflevering ondermaats. Service onzeker.

Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Wij zullen de klachten betreft de gebruiksaanwijzing zeker intern opnemen. Wij hopen dat u toch veel plezier zult hebben van de sfeerhaard.
Haardombouw Livin flame Ardez besteld. Bij uitpakken bleken er 3 scheurtjes in te zitten. Gelijk over gebeld, zou ik meer over horen. Vervolgens til ik de schouw op aan boven en onderkant. Blad boven trek ik eraf, zit vast met een paar nietjes. Vervolgens breekt de onderlat af precies op de scheurtjes. Vuurkorfwinkel heeft het netjes laten ophalen. Maar wat een slecht materiaal. Vragen ze nog € 200,--.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Jammer om te horen dat uw bestelling niet naar wens was. We hebben helaas weinig invloed op de producten maar zullen de klacht doorzetten naar de leverancier. Bedankt voor uw feedback en hopen dat u een vervangend product naar wens zal vinden.
23 mei 2024

Het product is goed, verpakking slecht

Het product is goed, maar super slecht verpakt. Ik snap niet waarom zo’n zwaar artikel in een brievenbuspakje gestopt was. Het was door DHL met een heleboel extra tape verstevigd, maar het viel van ellende uit elkaar.. Als ik drie meter verderop woonde had het de bestemming niet gehaald.. Gelukkig had DHL (toppers!!!) het pakje tegen de voordeur gezet en niet in de brievenbus gegooid, dan was alles vrijwel zeker gebroken.. Wat mij betreft geen aanrader..
24 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback, we zullen dit intern bespreken. Onze excuses voor het ongemak, fijn dat het pakket alsnog goed is aangekomen! Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
HK
Hans K.
's-Heerenberg
21 nov 2023
Duidelijker omschrijven wat wordt geleverd en bij retournering belofte nakomen dat bedrag binnen 1 a 2 werkdagen is teruggestort. Dit zijn punten van aandacht.
24 nov 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben u via de mail laten weten dat het bedrag binnen 2-4 dagen teruggestort zou worden. Het geld is inmiddels teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
Ik heb nog niks ontvangen. Het duurt erg lang volgens mij had ik het pakketje nu lang moeten hebben. :)
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het pakketje nog niet geleverd is. U kunt hierover contact opnemen met info@vuurkorfwinkel.nl. Dan kunnen we contact opnemen met de vervoerder en nagaan waar uw pakket is. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel
DP
Diana p.
Deventer
11 mei 2024

Slechte kwaliteit

Tuinkachel gekocht, snel en keurig geleverd. Maar wat een goedkope rotzooi leveren ze, had voor die €100 wel iets betere kwaliteit verwacht. Deurtje sluit niet en haard is scheef.
13 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te horen dat de kwaliteit niet goed is en dat het deurtje niet sluit. U kunt contact opnemen met de klantenservice via info@vuurkorfwinkel.nl, zodat zij u een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
31 okt 2023

Product is na een week nog niet geleverd, terwijl levering de volgende werkdag was beloofd.

Product is na een week nog niet geleverd. Dat ligt waarschijnlijk aan de bezorger, maar daar heb ik geen koopovereenkomst mee, wél met vuurkorfwinkel.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben direct een onderzoek gestart nadat we wisten dat het product door DHL niet geleverd was. Helaas is daar vanuit DHL weinig uitgekomen. We hebben het via de mail besproken en met u opgelost. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl

Product prima! Levering: veel te laat

Product zelf: prima! Alleen niet adverteren met volgende dag in huis terwijl het 6 dagen later wordt geleverd
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Excuses voor de vertraagde levering.