hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.328 beoordelingen in totaal

28 jun 2024
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed. Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
Medewerkster gesproken over een cadeaubon die door een storing onterecht afgeschreven werd! Ik kon moeilijk met haar communiceren! Uiteindelijk door een collega alles goed opgelost!
17 dec 2023

Prima ervaring

Keurig op tijd bezorgd, netjes verpakt. Helaas was de maat niet goed, maar omruilen was geen probleem in de winkel en dezelfde middag nog stond het geld alweer op mijn rekening.
Er stond een onervaren dame in de winkel en dat ben ik niet gewend, dat zorgde voor wat onwetendheid. Uiteindelijk prima verlopen, maar normaal verloopt het wat soepeler.
Keurig levering voor de kerstdagen. Alles was op tijd en in de winkel waar ik de bestelling heb opgehaald hadden ze zelfs even tijd om het netjes voor mij in te pakken....
5 nov 2023
Dat het op tijd is geleverd en dat er een update was van te voren dat het drukker was en mogelijk niet op tijd geleverd eventueel kan worden en dat vind ik wel zo prettig
1 nov 2023

Berichtgeving

Ik krijg niet altijd een bericht als het pakket ook daadwerkelijk in de winkel is. Dit keer toevallig wel. Wel altijd een bericht als het pakket naar de winkel toe gaat.
FH
Francine H.
Heeze-Leende
De goede service, ik kreeg de verkeerde kleur opgestuurd, toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice en die hebben alles inwerking om het om te ruilen.
24 nov 2023
De service bij het ophalen in de winkel. Je hebt eventueel ook de mogelijkheid om te passen en direct te retourneren. Daarbij wordt je goed op de hoogte gehouden.
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
16 nov 2023

Supersnel!

Na 2 uurtjes kon ik de bestelling al ophalen! De winkel in de buurt bleek de artikelen nog op voorraad te hebben. Prima samenwerking hoor de website en de winkel.
1 mei 2024
Ik bestelde 2 sport bh's met de 2e voor 20 % korting. Een bh passen niet heb ik geruild. Helaas werd nu de 20% korting niet gegeven. Dit klopt natuurlijk niet.
Kon tijdig opgehaald worden in de winkel Het is Sinterklaastijd. In andere zaken wordt gevraag of ze het in zullen pakken. Was wel een fijne service geweest
Zwempak niet echt heel goede maatvoering( lengte tot en met kruis veel te lang, heb het kruisje er tussen uit gemaakt, ben 1.70 cm lang. Normale maat 48
7 mei 2024

Service waar je blij van wordt!

Onlangs wat besteld via Click&Collect in de winkel. Ik kreeg het pakketje netjes verpakt in een tasje mee! Je zag dat er aandacht aan besteed was.
JM
jp m.
Bergen Op Zoom
makkelijk te bestellen en betalen. mail wanneer je t kunt ophalen. ruim 2 weken de tijd voor en je hoeft in de winkel niet in de rij te wachten.
23 apr 2024
Snel geleverd na bestelling en bij de winkel afgeleverd. Even makkelijk kunnen ruilen voor een maat kleiner. Bijzonder vriendelijke bediening.
5 nov 2023

Het artikel is erg mooi en prima geholpen!

Het artikel is erg mooi, komt precies overeen zoals op de foto’s. Kortom erg tevreden. Opgehaald in de winkel en ook erg vriendelijk geholpen.
Bestelling lag perfect klaar in de winkel, medewerker gaf aan dat ik ‘m ook nog even kon passen als ik dat wilde. Heel vriendelijk geholpen!
23 dec 2023

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.