hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.328 beoordelingen in totaal

28 jun 2024
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed. Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

KB
K B.
Soest
het pakket was er vlug de bestelde artikelen werden vlug geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen. alleen jammer dat er zoveel plastic bij was alles was per stuk en ook nog aan een hangertje geleverd en verpakt. kan volgens mij bij elkaar in 1 verpakking zonder hangertje. denk aan de afvalberg
RD
Ruth D.
Rotterdam
22 nov 2023
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.

Top kwaliteit

Wat ‘n fijne kwaliteit en mooie pasvorm voor ‘n pyama, zowel topping als broek. Altijd meed ik het dragen van pyjama’s omdat ze in bed niet ‘meegaven’, maar deze fijne stof valt lekker soepel & voelt ook nog ‘s lekker warm aan om m’n lijf. Ga hier zeker veel plezier aan beleven.
RS
Ruth S.
WATERGANG
13 okt 2023

Goede service van klantvriendelijke medewerkers

In de winkel werd ik echt heel fijn geholpen. Daarna heb ik online nog een bestelling geplaatst die ik ook heel vlug geleverd kreeg. Al met al, ben ik heel erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid bij Hunkemoller en superblij met de aangeschafte artikelen.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
Snelle levering en fijne kwaliteit. De klantenservice enorm goed bereikbaar en behulpzaam niet langer verstrikt tussen bh-bandjes , hangertjes en etiketjes verdwaald zoekend naar de juiste maat , zoals op zaterdagmiddag in de stad . Heerlijk comfort !
15 okt 2023
De pakketjes beter verpakken, want deze was open of opengemaakt. Was blij dat ik gewoon een degelijke pyjama had besteld en geen lingerie, anders was het denk ik weg geweest! De verpakking heb ik al weg dus geen foto van gemaakt.
10 okt 2023
Het betreft personeel in de winkel. Er was 1 verkoopster in de hele winkel en die was bezig met een klant en liet mijn gewoon zeker 10 minuten wachten. Dit was niet zo netjes toen ze kwam helpen was ik bennen 5 minuten weg.
Leuke dames in filiaal Emmen. Makkelijk online bestellen en laten afleveren in winkel. Meteen passen, en wat niet goed is ruilen of retour doen. Heb een lastige maat, en kan daar goed slagen. Hebben altijd leuke acties.
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
17 feb 2024
De website is makkelijk en overzichtelijk. Verder was het ophalen van mijn bestelling in de winkel ook een feestje. De medewerker in Veldhoven was ontzettend vriendelijk en haar enthousiasme is aanstekelijk.

Top winkel.

Alles prima. Besteld, snelle levering, vriendelijke ontvangst in Sittard bij het ophalen. Ik kan het bestelde thuis passen en alles blijkt goed te zitten, de maten kloppen en de producten zijn echt mooi.
31 dec 2023

De vragen worden open beantwoord…

De vragen die ik soms heb worden open en eerlijk beantwoord; er wordt niet om sommige intimiteiten heengedraaid.bv de vraag of ik gemakkelijk in een broekje kan komen met mijn hand wordt gewoon beantwoord
Als je van alles de juiste maten hebt, is de site ok. Niet goedkoop, maar kwaliteit van de goederen is redelijk/goed. Ophalen in winkel in Huizen. Kijk, die Lisa, die is goed! Prettig en snel geholpen.
snel en duidelijk op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling (ik had gekozen voor afhalen in de winkel) Pakketje was keurig binnen de gestelde termijn. Medewerkster was snel en vriendelijk
3 dec 2023
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
28 apr 2024

Correcte inname en retour betaald bedrag.

Correcte inname van niet passende kleding. Retour van het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten en gemaakte fout bij de berekening van het te betalen bedrag. Bedrag binnen 2 dagen geretourneerd.
2 okt 2023

Snelle levering...maar !!!!

Snelle levering, maar....helaas de verkeerde maat. Ik had XL/XXL besteld. De maat M/L werd geleverd. Dus teleur gesteld en terug gebracht naar de winkel. ik heb nu een mooie gekocht bij Bol.com
17 dec 2023

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service
26 nov 2023
Het bestellen en verzending is allemaal prima en snel de materialen zijn prima alleen de beschrijving van de de slips kon dit klopt niet helemaal anders had ik het niet hoeven bestellen