Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.966 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.655 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

14 aug 2023
Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Service in de showroom was erg goed
Niks zoals jullie het doen is prima
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor de mooie complimenten!
Super snelle reactie en verzonden!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je complimenten!
Supersnelle levering en nette prijs
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Natalja, Hartelijk dank voor je positieve review over de Eurom DryBest 10 Luchtontvochtiger - 230W. We zijn verheugd te horen dat je blij bent met zowel de supersnelle levering als de nette prijs! Bij Bol.com streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst meer vragen hebt over de luchtontvochtiger of andere producten, staan we klaar om je te assisteren. Bedankt dat je voor Gereedschapcentrum hebt gekozen. We waarderen je positieve ervaring en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Mooie en scherp geprijsde artikelen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste S Northolt, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de mooie en scherp geprijsde artikelen die je bij ons hebt gekocht. Het is ons streven om kwalitatieve producten aan te bieden tegen concurrerende prijzen, en het is geweldig om te weten dat dit wordt gewaardeerd door onze klanten. Als je in de toekomst nog meer artikelen nodig hebt of vragen hebt over onze producten en diensten, staan we altijd voor je klaar. Bedankt dat je voor Bol.com hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, gereedschapcentrum Klantenservice
22 okt 2023

Mooie prijs en prima nette en snelle service

Mooie projs dn prima snelle service
BK
B K.
Wierden
20 okt 2023
Snelle levering en goed verpakt top
4 okt 2023
Snelle levering, goede verpakking 👍
PW
Paul W.
Haarlem
31 aug 2023
Goede prijzen en snelle verzending.
27 jul 2023
Zeer snel geleverd en prima service
24 jul 2023
Snelle levering en een goed product
13 jul 2023
Prettige en deskundige verkoopster.
PJ
4 jul 2023
Zeer snelle levering, prima product
27 mei 2024
Super snel! En goed gereedschap!
Duidelijk, correct, snel niet duur
Makkelijk bestellen Snel geleverd
Snelle levering dat beviel me wel!
Mooi gereedschap en snel geleverd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Top om te horen dat je tevreden bent met ons gereedschap en de snelle levering! 🛠️🚚 Dank je wel voor je positieve feedback Jack!
Website makkelijk en snel geleverd
Supersnelle levering en megaprijs.