Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.995 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.711 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

14 aug 2023
Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

29 jun 2023

Levering

Voor 22.00 besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Duurde echter 4 dagen langer.
30 jun 2023
Hi Djamila, dankjewel voor je review. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling later bij je is bezorgd! Het is momenteel erg druk bij alle vervoerders waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij de track en trace code. Gelukkig heb je het pakket gisteren ontvangen. Sorry voor de vertraging!
20 okt 2023
Geen oude spullen waar zand EN beschadigingen op zitten versturen aks zijnde nieuw
1 nov 2023
Hoi, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de problemen die je hebt ondervonden met je recente bestelling. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat de ontvangen producten niet aan je verwachtingen voldeden en dat ze beschadigingen en zand bevatten, terwijl ze als nieuw werden verkocht. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden en we nemen uw feedback zeer serieus. Omdat ik helaas geen inhoudelijke informatie heb betreffende je order zou ik graag willen vragen of je contact kan opnemen met de klantenservice , zodat we je een oplossing kunnen bieden.

te late levering

13-02 bestelling geplaatst voor 22.00. Op 19-02 nog altijd geen zicht op levering.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Johan, bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het pakket blijft helaas vasthangen in het sorteercentrum. Uiteraard gaan we het voor jou alvast oplossen en zullen wij vandaag een nieuw pakket naar je verzenden. Sorry voor het ongemak!
Er mist een onderdeel en dan bel je en dan wordt er geen actie meer ondernomen...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Roy, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling niet compleet bij je is afgeleverd, en dit nog steeds niet is opgelost. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden. Gelukkig is er vandaag een oplossing geboden door het ontbrekende onderdeel na te sturen. Je ontvangt een track en trace code zodra je zending het magazijn verlaat. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Sturen je ongevraagd mail berichten voor beoordeling Spam dus 1 ster graag gedaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, Bedankt voor je beoordeling.
8 sep 2023
Geen 65 cm breed maar slechts 50 cm breed. Daardoor veel meer werk om te leggen.
28 sep 2023
Bedankt voor je feedback Mike. We hebben dit intern doorgezet om te kijken welke informatie juist is. Indien nodig wordt dit aangepast. Sorry voor het ongemak!
Word de volgende werk dag bezorgd Bijna een week verder en het is er nog niet!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Dylan, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, ondanks de verwachting dat deze de volgende werkdag geleverd zou worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp dat dit frustrerend is en ik wil graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven, zodat ik dit direct voor je kan onderzoeken? Op basis daarvan kan ik kijken wat er is misgegaan en de nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Nogmaals excuses voor het ongemak en dank je wel voor je geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrumklantenservice
12 jul 2023
Ik kwam er later achter dat er geen koffer bij zat om de zaag in op te bergen
20 okt 2023
Als verzending niet goed gaat is dat niet alleen het probleem van de klant.
1 nov 2023
Hallo, bedankt voor je review. Helaas kan ik geen inhoudelijke reactie geven, aangezien ik geen informatie heb over je bestelling. Als er problemen zijn met je bestelling, neem dan zeker contact op met onze klantenservice zodat we je kunnen helpen met een oplossing. Excuses voor het ongemak!
Bij het artikel staat 100 stuks doorslijpschijf. Ik kreeg maar 10 geleverd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er door een fout op de website het verkeerde is gecommuniceerd waardoor je nu maar 10 stuks geleverd hebt gekregen. Uiteraard vinden wij het erg teleurstellend dat deze fout is ontstaan. Om je toch tegemoet te komen stuur ik nog een set van 20 stuks naar je toe. Deze worden zo spoedig bij je afgeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.
25 nov 2023
product was goed ,de communicatie zeer slecht ,reacties op mail heel traag
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi A.Biggelaar. bedankt voor je review en voor je aankoop.. We waarderen dat je tevreden bent met het product, maar betreuren het dat de communicatie en reacties op e-mails traag waren. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We streven ernaar onze dienstverlening te verbeteren en zullen dit punt intern bespreken. Als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via de liva chat of het telefoonnummer 013 889 44 44.
Combineer geen producten in een combinatie die niet volledig ssmenwerken.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Hans, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de combinatie van producten die je hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie in je bestelling dat je 08-12-2023 contact hebt gehad met de klantenservice, en zij je een oplossing hebben aangeboden. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
21 okt 2023

Slechte bezorging

Bestelling zou volgende dag bezorgd worden maar pakket was te groot.
1 nov 2023
Hallo Jelle, bedankt voor je review. Excuses dat DHL je pakket niet op tijd heeft bezorgd, en het uiteindelijk retour heeft gestuurd. In je bestelling zie ik dat we je het opnieuw hebben verstuurd met PostNL , en dat het nu wel bij je is aangekomen. Ik wens je alsnog veel plezier met je aankoop!
Onduidelijke beschrijving, niet alle tel. medewerkers even goed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je de product beschrijving onduidelijk vond en niet tevreden was met de telefonische ondersteuning. We streven naar heldere informatie en uitstekende service. Jouw opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken teams voor verbetering. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak en staan klaar om verdere vragen te beantwoorden. Bedankt voor je begrip en de kans om onze diensten te verbeteren
10 feb 2024
Ik heb de compressor teruggestuurd omdat deze beschadigd aankwam
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te horen dat de compressor beschadigd bij u is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u een beschadigd product ontvangt. We begrijpen dat dit teleurstellend is en dat u graag een goedwerkend product zou ontvangen. Om dit voor u op te lossen, willen we graag meer informatie verzamelen over de situatie. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zo niet, dan raden we u aan om dit zo snel mogelijk te doen, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om het probleem op te lossen. Als u dat al heeft gedaan, kunt u ons wellicht meer details geven over wat er is besproken, zodat we hier verder op kunnen ingaan en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We streven ernaar om dit voor u recht te zetten en hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
25 nov 2023
Belachelijk om voor een cadeaubon 7,95 verzendkosten te rekenen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Lia, bedankt voor je review. Mijn excuses voor het feit dat er verzendkosten zijn toegevoegd aan je bestelling. Ik heb onmiddellijk een terugbetaling geregeld voor de in rekening gebrachte verzendkosten. Binnen 5 werkdagen zal het bedrag weer op je rekening worden bijgeschreven.
13 okt 2023

Prima spullen maar belachelijke verpakking

Prima spullen maar belachelijk dat artikelen die 1 cm hoog zijn
20 jul 2023

Na 3 dagen nog niet verzonden

Na 3 dagen nog geen status dat dit simpele artikel is verzonden
sneller reageren op een vraag om gebruikmaken van de garantie
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bert, bedankt voor je review. Er is inderdaad een garantie aanvraag ingediend voor je bestelde schoenen, maar helaas is deze geannuleerd omdat het geen garantie reden heeft. Je mag het product aanmelden via de website als een retour. Uiteraard ontvang je dan de gewenste oplossing zo snel mogelijk. Mocht je meer hulp nodig hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. Excuses voor het ongemak!
10 okt 2023
iets laten bezorgen op de gewenste dag, en niet 2 dagen later
1 nov 2023
Hallo bedankt voor je review, excuses dat je bestelling was vertraagd. Mocht er in de toekomst vertraging zijn voor je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice.