Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.995 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.711 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

14 aug 2023
Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

de grasschaar was verkeerd ge monteerd waardoor de snijbladen uit elkaar stonden, kortom moest hem eerst helemaal uit elkaar halen alvorens hij echt zijn functie van grassnijden kon uitoefenen.
17 aug 2023
In twee delen leveren. Wel binnen drie werkdagen. Lakbeschadigingen op beide leveringen. 2 e levering alleen in plastic en inhoud stak door het plastic. Ook niet echt CSRD-waardige verpakking.
24 feb 2024
Bestelling nooit afgeleverd en teruggestuurd naar Gereedschapcentrum. Ik had verzocht om alvast een ander opsturen omdat ik de schuurmachine snel nodig heb wat gereedschapcentrum vertikte!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jaap , bedankt voor je review. Wat ontzettend teleurstellend dat je bestelling zonder enige reden retour word gestuurd vanuit de vervoerder. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden! Om het probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen heb ik een nieuwe zending aangemaakt. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket het magazijn verlaat. Nogmaals excuses voor het ongemak!
RP
ruben p.
Groningen
Ik ben blij met wat ik bij jullie koop, er is maar één ding aan kortingen dat niet eerlijk is. Ik hou er niet van als ze prijzen manipuleren, ik hoop dat ze er eerlijker over zijn, dank je
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. We ijn verheugd te vernemen dat je tevreden bent met je aankopen. We begrijpen je zorgen over kortingen en het eerlijk presenteren van prijzen. We doen ons best om transparant te zijn over onze kortingen en prijzen, en we zullen jouw opmerkingen doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.
24 nov 2023
Mijn bestelling was er binnen 1 dag, mijn zoons hadden voor hun broer een cadeau bon bij jullie besteld, na 2 weken niks, 2 e keer besteld weer niks. Overigens wel netjes geld terug
24 nov 2023
hoi Marie Claire, Bedankt voor je positieve feedback over de snelle levering. Onze excuses voor het ongemak met de cadeaubonnen. Fijn dat het geld terug is gestort. Als je verdere hulp nodig hebt, laat het ons weten. We zijn bereikbaar op via het telefoonnummer 013 889 44 44.
15 jul 2023
Het advies in de winkel was goed alleen de prijs was wel vreemd dat het op internet bij bol .com €14,- verschil was ook via gereedschapcentrum.nl en ik daar zelf achter moest komen.
Makkelijker advies. Product vraag moet je mailen en dan maar wachten wanneer je antwoord krijgt. Ik had snellere service verwacht van een (weg)winkel dat "gereedschapcentrun" heet.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot onze klantenservice. We begrijpen dat je snellere hulp had verwacht, en het spijt ons dat we hier niet aan hebben voldaan. Wanneer er een e-mail word gestuurd naar onze product adviseurs ontvang je meestal binnen één werkdag een reactie op de e-mail met daarin de nodige informatie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
25 dec 2023

Slechte hulp bij niet ontvangen pakket

Bestelling ontvangen zonder accu, na telefonisch contact accu nagezonden. Helaas na veel contact kwam het er op neer dat ik zelf achter mijn pakket aankon. Heel slechte service!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Thea, dank je wel voor je feedback. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het is spijtig om te horen dat de accu ontbrak bij de oorspronkelijke levering, en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn verheugd dat we de accu na het telefonisch contact hebben kunnen nabezorgen, maar het is teleurstellend te vernemen dat je het gevoel hebt gehad dat je zelf achter je pakket aan moest gaan. Dit is niet de service die we nastreven. We nemen jouw feedback serieus en zullen intern kijken naar manieren om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Als er verdere vragen zijn of als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten via 013 889 44 44.
Apparaat nog niet ontvangen. Zou door DHL afgeleverd worden bij Geko Wijk bij Duurstede. Daar geweest; zij verzorgen alleen postNL. Gebeld over mislukte levering en wacht nu af.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de levering van uw pakket. Ik begrijp hoe vervelend dit moet zijn geweest. Allereerst wil ik u verzekeren dat we ons best zullen doen om dit probleem snel op te lossen. Het blijkt dat er een fout is opgetreden in het bezorgproces, aangezien het pakket met DHL naar een PostNL-afhaalpunt is gestuurd, in plaats van dat dit met Post.nl zelf had moeten gebeuren Ik heb uw gegevens nagekeken en zie dat er reeds telefonisch contact is geweest over deze kwestie. We begrijpen dat dit frustrerend is, en we willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Ons team zal direct stappen ondernemen om het pakket opnieuw naar het juiste adres, uw huisadres, te verzenden. Houd alstublieft uw communicatiemiddelen in de gaten voor verdere updates met betrekking tot de nieuwe bezorging. Mocht u nog meer vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
Koerier wil alleen pakket alleen achterlaten als er is getekend Neemt anders pakket mee terug Dit is waardeloos ZZPers zijn er meestal niet De meeste laten pakket gewoon achter
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Gijs, bedankt voor je review. Omdat je bestelling uit een palletzending bestaat is de vervoerder verplicht om een handtekening te vragen. Uiteraard is het mogelijk om dit te wijzigen maar hiervoor hebben wij schriftelijk een bevestiging van je nodig. Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen die met een palletzending opgestuurd dient te worden neem dan meteen contact met ons op zodat we het door kunnen geven aan de vervoerder dat het geleverd mag worden zonder handtekening! Excuses voor het ongemak.
PH
PJ H.
Sprang Capelle
30 jun 2023
Pakket nog steeds niet ontvangen terwijl PostNL het schijnbaar bezorgd heeft met een valse handtekening . Kunnen jullie niks aan doen maar mij word dan gezegd wacht nog 3 dagen
4 jul 2023
Hi, bedankt voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je je pakket niet hebt ontvangen. Er is een onderzoek gestart bij de vervoerder en we komen hier zo snel mogelijk bij je op terug. Sorry voor het ongemak!
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses voor de vertraging!
MV
Martijn V.
Oosterbeek
Heb het allemaal betaald maar heb nog steeds niks mogen ontvangen alle 2 de machines niet beetje slordig nu bestellen morgen in huis wacht al 5 dagen en nog steeds niks
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Vanwege vertragingen bij PostNL wordt het vandaag naar het door jou opgegeven PostNL-punt gestuurd. Als het pakket vandaag nog steeds niet wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44 of via de live chat. We zullen dan zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.
18 jan 2024
Afscheid nemen van jullie vervoerder DHL. Zit te lang te wachten op bestellingen, daar DHL altijd in de avond komt als er uiteraard niemand aanwezig is op het bedrijf
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Helaas is het alleen mogelijk om te laten leveren op kantooruren als je kiest voor DHL business. Je kan hiervoor een zakelijk account aanmaken via de website. Mocht je vragen hebben over een levering van je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44 .
27 sep 2023
Was online op voorraad dus betaald maar achter af niet op voorraad zeer slechte levering via DHL heeft bij elkaar dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had.
4 okt 2023
Hi Jeff, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling niet op tijd bij je is bezorgd. Je pakket heeft dezelfde dag ons magazijn nog verlaten maar heeft helaas vertraging opgelopen in het sorteercentrum bij de vervoerder. Omdat dit niet conform de afspraak is zullen wij de extra betaalde verzendkosten aan je terugbetalen. Gelukkig is het pakket inmiddels wel bij je bezorgd. Sorry voor het ongemak!
Ik heb geen pakketje van jullie ontvangen. ja, ik heb het besteld, maar DHL heeft het niet bij mij afgeleverd. dus ik vind het jammer dat ik bijna € 300,- kwijt ben
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet bij jou is afgeleverd, ondanks dat je het hebt besteld. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn, vooral gezien het bedrag van bijna € 300,-. We willen je allereerst bedanken voor het feit dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen. Om dit probleem op te lossen, willen we je vragen om ons wat meer informatie te geven. Heb je al contact opgenomen met DHL om te zien wat er met het pakketje is gebeurd? Soms kan het zijn dat er vertragingen zijn of dat er iets mis is gegaan tijdens het afleverproces. Als je dit nog niet hebt gedaan, raden we je aan om contact op te nemen met DHL en ons vervolgens op de hoogte te stellen van de situatie. Als het pakketje niet kan worden gevonden, zullen we er alles aan doen om dit voor jou op te lossen. Dit kan onder meer inhouden dat we een nieuw pakketje naar je sturen of dat we een terugbetaling regelen, afhankelijk van jouw voorkeur. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen je geduld en begrip terwijl we dit voor je proberen op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt of als er iets is dat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Als mijn product defect aankomt en ik het terug stuur boor een nieuwe dat ik niet de bezorgkosten hoef te betalend terwijl jullie een defect product versturen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Henriette, Het is zeker niet de bedoeling dat je voor een defect product de retour moet betalen. Ook zie ik dat je een retour aanvraag niet gewenst hebt aangemaakt, dit moet een retour defect zijn waarbij je een gratis label krijgt. Ik zal dit voor je in orde maken je ontvangt een nieuwe mail met daarin een gratis retour label. Met vriendelijke groet. Gereedschapcentrum klantenservice.
1 sep 2023
Was snel geleverd alleen was de radio dmr115 van bj 2021 we zitten al bijna in 2024 dus heb ik een radio nieuw gekocht maar toch is hij al bijna 3 jaar oud
12 okt 2023
Sleutel niet meegeleverd, enige mogelijkheid apparaat opsturen en hopen dat bij de volgende levering er wel een sleutel bij zit. Dat is geen oplossing.
1 nov 2023
Hallo JP, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ontbreken van de sleutel bij je levering. Zojuist heeft de klantenservice contact met je opgenomen om een oplossing aan te bieden. Mochten er nog vragen zijn over je bestelling , neem dan uiteraard contact met ons op om je verder te helpen.
De naam Bruder Mannesmann wekt de indruk een Duits kwaliteitsmerk te zijn, maar heeft daar in de verste verte niets mee te maken. Wat een rommel.
1 nov 2023
Hallo Marcel, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste dat je teleurgesteld bent over de kwaliteit van het product van Bruder Mannesmann. Als het product nog ongebruikt is , dan kan je contact opnemen met de klantenservice zodat we je een gratis retourlabel kunnen sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren, en we waarderen je feedback terwijl we streven naar verbetering.