puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

842 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

5 mei 2024
Snelle service. Puzzel +doos precies zoals opgegeven. De resolutie, of het contrast in de foto viel een beetje tegen. Misschien een gevolg van de onvolkomenheid van mijn eigen foto-apparatuur, maar in de voorgrond zit een groot stuk landschap met allerlei schakeringen groen met vlekken bruin, zwart en grijs. Op de foto lijkt dat erg duidelijk, maar op de stukjes is het haast niet te onderscheiden.
Prachtige puzzels, uitstekende kwaliteit! Ik bouwde een poppenhuis en maakte de foto’s tot een mooie puzzel. Voor mijn kindje een van 500 stukken en voor mijzelf van 1000 stukjes. De stukjes zijn heel degelijk en passen prachtig en houden ook stand bij verplaatsen. Ik ben een groot puzzelaar en de kwaliteit van deze puzzels is vergelijkbaar met de betere kwaliteitspuzzels die verkrijgbaar zijn.
RW
Ronnie W.
Berghem
Snel gereed. Voor kerst nog een kado regelen met een weekje de tijd. Alle hadden een lange levertijd, maar puzzelYOU kon snel leveren. De volgende ochtend al klaar voor verzending. Eenvoudige software waarmee je de hele puzzel kunt creëren naar wens. Stevige stukjes en netjes gesneden in een doos met persoonlijke boodschap.Top! Enige jammere was het transport bedrijf hun tijd er voor nam..
17 feb 2024

Fotopuzzel verkeerd geleverd

Helaas werd de verkeerde puzzel geleverd maar wel in de goede doos. Meteen gemeld en de goede puzzel werd alsnog geleverd. Met de excuses vanwege een drukprobleem goed opgelost. Het leek erop dat de bestelling daardoor te laat geleverd zou worden om cadeau te doen. Het kwam goed omdat het verjaardagsfeestje op een latere datum plaatsvond. Het puzzelcadeau was een groot succes!
Mooie kwaliteit echte aanrader alleen de levering met UPS waarloos. Pakje werd woensdag aangekondigd, niet geleverd, toen donderdag hetzelfde verhaal en uiteindelijk vrijdag geleverd maar werd gewoon voor de deur gezet zonder aanbellen en wij waren gewoon thuis. Gelukkig had ik het snel gezien want bij dit vochtig weer moet ik er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren
31 okt 2023

Goed en snel…

Ik heb de bestelling goed en snel ontvangen. Het pakket was goed verpakt en ook de kaartjes waren in de doos dusdanig verpakt dat er eigenlijk niets mis kon gaan. Ik had geen puzzel, maar een tweetal memoriespellen besteld. Ik heb de spellen momenteel helaas niet bij de hand om een foto te kunnen plaatsen, maar de gebruikte foto's waren goed en duidelijk afgedrukt.
15 mei 2024
Wat een geweldige service hebben jullie geleverd. Er ontbrak een puzzel stukje, en zonder enige aarzeling sturen jullie een dezelfde puzzel naar ons toe, en dat binnen een paar dagen. Mijn dank is enorm groot. En mijn ouders blij met het cadeau. Bestellen in de toekomst zekers nog wel een foto puzzel. Nogmaals bedankt voor alles. Gr Romilda ter Maat
TK
Tine K.
Niederlande
5 okt 2023
Uitstekende kwaliteit, mooie uitstraling en kleuren. Het is eenvoudig om foto's te uploaden en te navigeren. Ook de mooie doos met een eigen foto plus titel naar wens. Precies 'het kado' om mee aan te komen op een feestje. En vooral het spel ( wij hadden het memory spel gekozen ) werd heel snel geleverd, binnen drie dagen.
31 dec 2023

Heel goed, en denk aan de plakbandjes.

De mogelijkheid om de doos aan te passen met een bepaald thema en er een persoonlijke tekst aan toe te voegen is echt een meerwaarde! De zorgvuldigheid in de productie en de snelheid van levering zijn heel goed. Tip: Gebruik voor het dichtplakken van de doos twee plakbandjes die zonder beschadiging te verwijderen zijn.
9 mrt 2024
Duidelijke website, veel keus. Gemakkelijk in gebruik. Snelle levering. Contact achteraf met klantenservice ging vlot; snelle reactie en tevreden met het antwoord. Het zou fijn zijn als de foto's anders kunnen worden bijgesneden. Nu was er een vastgesteld raster waardoor grote delen van de foto wegvielen.
31 dec 2023
Prima verzorgd. Zeer tevreden. Mooi kerstkado. Echter een slechte ervaring van bezorging door UPS. Zou thuis worden bezorgd. Bleek zonder daar bericht ervan te hebben gekregen dat het bij afhaalpunt was gebracht. Na telefoon kosten van 10 euro waar het pakket was konden wij uiteindelijk pakket ophalen.
IA
ineke A.
Eindhoven
20 mei 2024

Plus-en minpunten

Jammer dat je de puzzel niet tussentijds kan opslaan. Ook is het mij niet gelukt om af te wijken van het voorgeschreven formaat. Ik had sommige foto's groter of kleiner op de puzzel willen zetten. Marr de kwaliteit van de puzzel(stukjes) is goed en ook de kwaliteit van de foto's/print.
Leuke persoonlijke puzzel. Pluspunt, de website geeft tijdens ontwerpen aan als je geselecteerde foto een lagere kwaliteit heeft met een mogelijk wazig eindresultaat. Maar, je kunt (op eigen risico natuurlijk) wel doorgaan; als je net als mij bijvoorbeeld geen andere goede foto's hebt.
23 sep 2023

Drie keer lol met persoonlijke fotopuzzel…

Voor de tweede keer een persoonlijke fotopuzzel laten maken bij puzzle you; drie keer lol: bij het geven , het samen maken en het ophangen van het plaatje. Volgende keer bestel ik hier weer: de puzzelstukjes zijn lekker dik en het puzzelt fijn en de service is top.
26 sep 2023
De puzzel was zeer snel geleverd. Ik had een puzzel besteld om cadeau te geven. Aan 2 zijkanten van de doos behoort deze vastgeplakt te zitten met plakband. Deze waren beide open gesneden. Dit vond ik minder omdat het dan lijkt dat wij hem al opengemaakt hebben.
16 okt 2023
Snelle service en internet-toegankelijkheid. Eindresultaat zelf niet gezien, dus geen oordeel over de puzzel als zodanig. Bezorging door pakketdienst had beter gekund: verpakkingsdoos was fors beschadigd bij het naar binnen 'proppen' in een brievenbus.
16 okt 2023
Ik bestel nu al menig jaren mijn fotopuzzel bij jullie en ik geniet er enorm van. Juist doordat je je eigen puzzel maakt van je vakanties en je dierbare familieleden maakt het dat je dubbel ervan geniet. Ook de kwaliteit is na jaren nog prima! Het
17 nov 2023
Ik vind het een geweldig leuke actie. Heb al diverse mensen heel blij gemaakt. Iedereen is verrast. Dit verwacht men niet. Het is nog niet zo bekand maar dat ben ik aan het veranderen. De kwaliteit is ook erg goed. Ga zo door. Echt een Top idee !
Super leuk om te doen, we kwamen op plekjes in Utrecht waar we nog nooit eerder waren geweest, de vragen/opdrachten waren leuk en gecombineerd met her en der een koffietje en ter afsluiting een hapje in de stad, maakte het een erg leuke dag!
11 feb 2024

Prachtige kwaliteit

De stukjes zijn mooi afgewerkt en goed dik. Mijn kleinzoon vond de puzzel van Sinterklaas, gemaakt van een foto met hem, zo mooi dat ik er nog 1 heb laten maken. Van de kleinste maat en hij is prachtig. Hij kan hem met wat hulp zelf maken.