puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

842 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Super!

Het ontwerpen van de puzzel is erg makkelijk en ik had op dinsdag ontwerp gemaakt en de bestelling geplaats. Op vrijdag alles binnen. Wordt verzonden vanuit Duitsland. Het uiteindelijke resultaat van puzzel en doos was erg mooi. Aanrader!
23 dec 2023

PuzzelYOU is er for you

Wat er zo bijzonder is aan PuzzleYOU? Nou gewoon; Je ontwerpt iets, je besteld, je betaald en krijgt het snel netjes thuis geleverd voor een zeer schappelijke prijs! Dus gewoon goed. PuzzleYOU.... You are in mind. Till the next time.
HQ
Hanny Q.
Den Haag
30 apr 2024
Mooie doos en vlot bezorgd! Ik had een puzzle zonder afdruk op de doos besteld, maar had het toch wel fijn gevonden om nog een kopie van die puzzle voor mezelf te hebben. Hij was daarna voor mij nergens meer te vinden.
2 mei 2024
Wij hebben onze puzzeldozen in 4 categoriën ingedeeld: 1. Puzzeldozen klassiek 2. Puzzeldozen zonder voorbeeld erin 3. Puzzeldozen verjaardag 4. Puzzeldozen thema's U heeft een puzzeldoos uit de categorie 2 gekozen. Deze puzzeldozen zijn eigenlijk bedoeld voor klanten, die willen dat de puzzel een verrassing blijft totdat deze helemaal is gelegd. Met een voorbeeld in de doos zouden wij de verrassing bederven, vandaar dat wij deze categorie een naam hebben gegeven, die daarop attendeert. Onze klantenservice zal u een kopie van uw fotocollage toesturen.
2 nov 2023
Voor het eerst een puzzel laten maken van een mooie foto, geweldig resultaat en super snel geleverd. PuzzleYou is echt een aanrader voor een ieder die een exclusieve legpuzzel wil voor zichzelf of als cadeau. Super
6 okt 2023
PuzzelYOU.nl levert snel (ik onderschat ze iedere keer weer). Mooie doos. Er wordt geleverd wat wordt beloofd. Wat moet ik er nog meer van zeggen. Tja, wel....goed dan.....PuzzelYOU, tot de volgend bestelling dan.

Zo’n mooie puzzel, wat een verrassing!

De puzzel kon snel en gemakkelijk worden uitgezocht en besteld. Hij werd mooi op tijd geleverd en super verpakt.De puzzel was haarscherp met dezelfde mooie foto op de voorkant. We waren er superblij mee!
Mooie grote puzzel zelf ontworpen met mijn fotos op hun website en snel binnen...ook echt super speciaal als een cadeau voor iemand anders!! als ze graag puzzelen...doos kun je ook zelf ontwerpen! Nice👌👍👍

Heel erg blij met het puzzle

Als kerstcadeau voor de collega's hebben we een eigen puzzle ontwerp gemaakt en deze laten produceren. Fijne contact, zeer behulpzaam, handige site en alles is goed geregeld. Snelle productie en levering.
Leuk die foto,s op de doos van het memoryspel en de kaartjes zijn prachtig mooie duidelijke foto s alleen had graag vakjes gehad in de doos nu schuiven ze door de hele doos maar ben er super blij mee

Eigen foto als kado

Door de mogelijkheid om je eigen foto als puzzel te laten maken, is puzzelen nog leuker geworden. Zo kan je ze dan weggeven voor een afscheid bij iemand die met pensioen gaat..een jubilea ....
7 apr 2024
Snel en gemakkelijk zelf een puzzel te maken. Het programma meldt ook af de kwaliteit voldoende is. Het wordt ook vlot verzonden. De kwaliteit van de puzzel (materiaal) is heel erg goed!
Prima puzzle! Ik ben alleen niet ze enthousiast over de lijst. Er zitten krassen op het plastic van het scherm en de kleuren worden erg flets. Ik moet nu ontspiegeld glas gaan bestellen.
Antwoord van puzzleYOU NL
Om veiligheidsredenen zijn de lijsten voor de 2000 stukjes en de 1000 stukjes XXL puzzels voorzien van plexiglas. Dit glas heeft aan beide kanten een beschermfolie, die zo strak zit, dat het meestal niet eens opvalt, dat die nog verwijderd dient te worden. Het gebeurt wel vaker dat deze beschermfolie krassen heeft, maar dat die op het glas zelf niet voorhanden zijn. Daarbuiten heeft dit plexiglas de eigenschap, dat de ene kant ontspiegeld is, maar daardoor iets minder scherp en de andere kant niet ontspiegeld, maar doordoor meer transparent. Probeert u dat maar eens uit. Mochten er op het glas zelf toch ook krassen zitten, dan stuurt u daarvan a.u.b. even een foto aan de klantenservice. Zij zorgen dan natuurlijk voor vervanging.
Snel en kwalitatief goed! Puzzel gemaakt voor m’n moeder van 1000 stukjes. Zowel de puzzelstukjes zijn echt goed als de print en ook de omslag doos is stevig en goed. Echt een aanrader!
Super mooie puzzel laten maken. Ook de voorkant van doos was super mooi. Helaas kwam de levering bijna een week later aan dan de beloofde lever datum. Was heel jammer ivm pakjesavond,
Antwoord van puzzleYOU NL
Fijn om te lezen dat u met ons werk tevreden bent. Toch even voor de goede orde: Besteld was op woensdag 29.11.2023 20:46 Verwachte leverdatum getoond op de website: ma. 04.12 - di. 05.12 Bestelling aan de koerier overhandigd op vrijdag: 01.12.2023 13:32 Aankomst in het distibutiecentrum Eindhoven: zaterdag 02.12 05:44 Aflevering door UPS: dinsdag 05.12 14:30 Door de Sinterklaasdrukte heeft uw pakket dus één werkdag vertraging opgelopen in het distributiecentrum Eindhoven, niet een week;-).
MB
Marianne B.
Hoofddorp
23 sep 2023
Ik ben geen expert. Alles verloopt iedere keer vlekkeloos. Ik ben nu 2 jaar klant, Ik heb totaal geen verbeterpunten. Gewoon fantastisch en alles perfect aangeleverd volgens afspraak.
De door mij bestelde en ontvangen puzzel was scheef gestanst. Reclamatie leidde tot een zeer snelle, positieve reactie. Binnen zeer korte tijd ontving ik een nieuwe, prima puzzel.
22 nov 2023

Super origineel en persoonlijk

Super origineel om een persoonlijk memory spel te maken. Alleen de kaderrichtlijn is vrij vast en hierdoor valt er soms een stukje van de afbeelding weg in het werkelijke spel.
17 feb 2024

De lijst voor de fotopuzzel was perfect !

De lijst voor de fotopuzzel was uitstekend verpakt en werd prima bij ons geleverd. Bij de lijm zat een duidelijke instructie en mijn Opa is heel blij met het eindresultaat!
16 apr 2024
Puzzel van zeer goede kwaliteit. Later de lijst besteld en deze was prachtig op maat gemaakt. De levering was snel en de lijst was zeer goed verpakt. Geen negatieve punten.
Puzzel ziet er mooi goed verpakt De bezorging was minder goed hele dag thuis geweest geen pakket eind van de dag mail dat ik het pakket 6 kilometer verder moest ophalen.