puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

4 nov 2023
Goede kwaliteit puzzel, leuke ontwerp opties en vooral razendsnel gemaakt en geleverd.
Tijdige levering. Probeer af te leveren bij buren als de geadresseerde niet thuis is.
De puzzels worden geleverd volgens verwachting. Keurig verpakt. Hele snelle levering.
De aanvraag verliep snel was netjes afgehandeld en mooie, kwalitatief goede puzzel.
26 dec 2023
Vlot geleverd. En echt leuk om dit te geven aan kinderen. Ze vinden het geweldig.
20 jan 2024
Ik vond het het heel erg fijn dat de foto's zo goed waren afgedrukt op de puzzel
Makkelijk te bewerken en bestellen. Snelle verzending, goede kwaliteit puzzel.

Afleverdatum niet gerespecteerd

De verzenddatum respecteren of anders niet vermelden tijdens het order process.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij schrijven in de shop "Verwachte leverdatum". Omdat wij als producent de pakketten niet zelf bezorgen, kunnen wij alleen een inschatting geven, die is gebaseerd op de levertijden van de laatste tijd. Wij controleren deze levertijden bij UPS regelmatig en in 98% van alle gevallen klopt de getoonde verwachte leverdatum. Het spijt ons dat het desondanks bij u tot een vertraging schijnt te zijn gekomen.
Website duidelijk en eenvoudig te gebruiken, op tijd geleverd, goede kwaliteit
Mooie puzzel van foto's van mijn kleinkinderen, die ik samen met hen kan maken.
Goede kwaliteit, probleem door verzending goed opgepakt en opgelost, blij mee.
Zeer goede kwaliteit puzzel in mooie stevige doos en binnen 5 dagen bezorgd👍👍👍
Snelle levering en goed verpakt. Heb nu 3 puzzels 2 van 1000 stukjes 1 van 500

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit. En leuk om de doos te kunnen personaliseren!
Snelle levering, goede service en het allerbelangrijkst zijn de mooie puzzels
20 sep 2023
hoogwaardige kwaliteitspuzzel snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Value for money

What you see is what you get (wysiwyg) Goede kwaliteit en snelle levering.
Prettig in contact. Snelle levering en keurige service. Zeker aan te raden!
Betere verdeling foto's. Nu een foto die maar voor een deel zichtbaar is.
22 okt 2023

Service

De goede kwaliteit en de snelle levering waren voor mij het belangrijkste!