puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Website is duidelijk en gemakkelijk. Ook het thuisbezorgen gaat vlot en op een prettige manier.

mooi persoonlijk memory.

Mooi. persoonlijk memory. Ook doos kun je persoonlijk maken met titel en foto"s. Snelle levering
30 dec 2023
Prachtige foto puzzel in mooie doos. Precies zoals beschreven. Levering binnen aangegeven tijd.
Prachtig afgewerkt, mooie kleuren en een leuke ( eigen) doos voor alle stukjes. Heel blij mee !
Super leuk! Ook leuk de foto 's op de deksel van de doos. Jammer dat er wel 2 dezelfde opstaan.
17 dec 2023
Super snel! Mooie kwaliteit... Alleen niet alle foto's staan in het midden van het kaartje ....
5 nov 2023

Geweldig idee

Soms is het moeilijk om een leuk cadeau te bedenken. Een foto puzzel is een geweldig leuk idee.
4 nov 2023

Uitstekende kwaliteit!

Goede en snelle verwerking. Puzzel en doos zijn nog mooier dan verwacht. Uitstekende kwaliteit!
Geweldig bedrijf, binnen een paar dagen de fotopuzzel binnen. Sterk karton en super duidelijk
23 apr 2024

Vooral doorgaan met leuke dingen maken!

Alles. Gewoon doorgaan met waar jullie mee bezig zijn, nl: leuke dingen maken voor de mensen.
18 feb 2024

Wij zijn super tevreden over het…memory spel

Wij zijn super tevreden over het memory-spel. Uitgevoerd in een mooie doos en mooie kaartjes!
14 mei 2024
Ik neem aan dat de puzzel goed is aangezien hij niet voor mij was maar voor een familielid.
3 mrt 2024
Goede kwaliteit puzzelstukjes en foto en puzzel geen verschil Heel blij met het resultaat
23 apr 2024
Top puzzels en snelle levering. Nu al meerdere malen hier puzzels besteld, erg tevreden mee
16 apr 2024
de ontvanger was verrast en vond de puzzel heel leuk.Ook fijn dat de levering snel was. TOP
1 jan 2024
Goede kwaliteit puzzel, zoals verwacht. Duidelijk om je bestelling te volgen. Gewoon prima!
Super snelle levering. De doos waar de puzzle stukjes in zitten ziet er heel verzorgd uit.
Mooi gemaakt en snel geleverd voor een acceptabel bedrag. Dus wat zou je nog meer willen?
20 aug 2024

Snelle levering, met persoonlijk tintje

Snelle levering. Mooie puzzel met persoonlijk tintje op de doos die je zelf kunt kiezen.
17 mrt 2024
Puzzel klopt precies met foto en ook de mooie lijst maakt het geheel compleet, blij mee!