puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

847 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.796 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

PV
Peggy V.
Alphen aan den Rijn
4 jul 2024
Mooie puzzel. Slechte beoordeling omdat de bezorging niet lukte en ik geen reactie op mijn mail kreeg hierover
Antwoord van puzzleYOU NL
5 jul 2024
We zetten het nog even op een rijtje: U bestelt 's avonds rond 22:00 uur een fotopuzzel. Wij produceren die diezelfde nacht nog en sturen de mooie puzzel de volgende dag al stevig verpakt naar de koerier. Per e-mail sturen wij u een verzendbevestiging met een link naar de track & trace van uw pakket. Hierin verschijnt op de dag van de aflevering de mededeling dat er niemand op het aangegeven adres aanwezig was en de UPS chauffeur het daarom naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt heeft gebracht. Tot zover hebben wij als producent alles naar behoren gedaan. In plaats van het pakket daar even op te halen heeft u naar uw zeggen een e-mail gestuurd. Heeft u die naar UPS gestuurd? Wij vragen dit omdat wij geen e-mail van u hebben ontvangen. Wij beantwoorden alle e-mails naar mogelijkheid nog dezelfde dag en mocht een mail vanwege een typefout niet aankomen, dan zijn wij op werkdagen ook telefonisch bereikbaar.
16 jul 2024
Erg leuk maar wat onscherp
Antwoord van puzzleYOU NL
18 jul 2024
Direct na de upload van de foto verschijnt er een preview met daaronder een 5 sterren beoordeling voor de resolutie. Uw heeft helaas een screenshot van uw mobiel gebruikt, die in de preview maar 2 van 5 sterren kreeg. Wij kunnen van een foto, die niet scherp is, helaas geen hele scherpe puzzelafdruk maken. Als een foto niet minstens 4 van 5 sterren krijgt is het beter de foto eerst even per e-mail naar ons toe te sturen voordat u gaat bestellen. Wij kijken dan graag voor u na of de foto wel geschikt is.