puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.797 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

23 jun 2024
HM
Harry M.
Oosterhout NBr
12 jun 2024
Perfecte uitvoering van mijn foto in een legpuzzel van 1000 stukjes. Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en uitstekende prijs kwaliteit vehouding. Houden zo.
5 jun 2024
Ik had een melding gedaan over een pakket wat niet goed bezorgd was. Melding gemaakt en gelijk een nieuwe puzzel opgestuurd gekregen 👍
16 jun 2024
Handige site met ook test vd resolutie. Tekst op doos mogelijk en mooi. Snel geleverd. Professioneel.
14 jun 2024
Precies geworden wat ik wil! Even opletten of de kaders/grootte kloppen maar dat is aan de besteller.
6 jun 2024
Goede kwaliteit puzzelstukjes, en super leuk om je mooie foto's in een puzzel te verwerken!
26 mei 2024
De service. Snelle levering. En contact met jullie opnemen Was keurig tewoord gestaan.
9 jun 2024

Mooi produkt

Snelle levering, prima qualiteit. Erg leuke ontdekking; als kado een fotopuzzle geven.
16 jun 2024

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijke website Eenvoudig te bestellen Goede service Snelle levering
10 jun 2024
De puzzel heeft mooie stevige stukjes waar je prettig mee kunt werken.
13 jun 2024
Her enige waar ik niet achterkwam is om de foto's te verplaatsen.
17 jun 2024
Snel en mooi/goed verzonden. Afbeelding staat er mooi op
24 mei 2024
Snelle leverering en het memospel ziet er geweldig uit
SV
29 mei 2024
Snelle verzending en goede kwaliteit!
2 jun 2024
Fast and good quality