wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.719 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Goede levering

Goede levering. Je moet zelf nog wel de ronding knippen of met een Stanley mesje uitsnijden. Dit ging goed. 4 banen zaten 1e dag perfect op elkaar. Met 2 personen opbrengen is wel een pré ;-). Volgende dag zat er toch paar millimeter opening tussen de banen. Contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie in het Nederlands. Tips en adviezen: Hartelijk dank voor uw reactie. Wanneer er geen voorstrijk gebruikt wordt adviseren wij enigszins stotend aan te brengen. Net wat dichter tegen elkaar dan wat u normaal zou doen. Hiermee voorkom je de krimp bij het drogen.

Iets meer info wenselijk !

het plaatje van de dame op de bank en simpel bevestigen is niet reeel vooral eerst strijken op de laagste stand is gewenst omdat er om de plastic zak met erin de art met dikke elastieken lelijke kreukels had veroorzaakt. Gelukkig durf ik dat wel aan maar of verander het oprollen zonder elastiek en zet het erbij in de omschrijving. Het laatste stuk is echt best strak te bevestigen wij legde het raam plat op de grond omdat dus voor elkaar te krijgen. Verder zijn wij reuze blij met de aanschaf toen hij mooi strak aan de muur hing.
23 dec 2023

Goede service

Ons behang, dat snel werd verzonden door Wall art, raakte helaas kwijt bij ups. Wall Art bood ons de service, om ondanks dat het behang nog niet getraceerd was bij ups, nieuw behamg te sturen. E-mail berichten naar Wall art worden door peraoneelsgebrek binnen maximaal 96 uur beantwoord. Zij zijn ook telefonisch bereikbaar. Dit Duitse telefoonnummer staat op de mails die je ontvangt, maar is online moeilijk te vinden. Maar lang verhaal kort, goede service, mooie producten.
18 nov 2023
Mooi behang, ontzettend blij mee, maar communicatie zou beter kunnen. Ik wou nog een rol aan mijn bestelling toevoegen. Kreeg 3 dagen later mail dat dit niet kon, bestelling was ondertussen al verstuurd. Voor nog een rol moest ik een nieuwe bestelling plaatsen. Actiecode was toen niet meer geldig en moest nog een keer verzendkosten betalen. Nog een bestelling gedaan, en verzendkosten betaald maar die bestelling duurde 11 dagen voordat t in huis was. Jammer, gemiste kans.
SL
Saskia L.
Hillegom
Behang en tegelstickers voor de kinderkamer gekocht. Prachtige kwaliteit en zeer snel geleverd. Blij dat ik hier heb besteld, want als ik de reviews op voorhand had gelezen had ik daar nog wel een keer over nagedacht. Behang zit er nog niet op want de kamer is nog niet klaar maar er zit een duidelijke beschrijving bij en de print is prachtig! Tegelstickers in hetzelfde thema wel al gebruikt voor op een kastje.

Eerst verkeerd binnen daarna gelijk snel opgelost

Ik had een bestelling gedaan en kwam heel snel binnen. Was 1,5 week voor kerst besteld. Helaas was het een foto van een persoon die ik niet ken en niet besteld had. Gelukkig is er gelijk iets mee gedaan en heb de goede foto alsnog voor de kerst kunnen geven. De lijst van de verkeerde bestelling mocht ik houden. Daar gaat nog een andere mooie foto in van de vakantie. Het resultaat is erg mooi geworden. Blij mee!
BV
Berry V.
Mierlo
Alles was op tijd geleverd precies volgens afspraak en zeer goede kwaliteit een minpuntje .ze geven geen e.mail wanneer ik het pakketje kan verwachten .we waren toevallig thuis krijg ook wasr voor mijn geld dank u groetjes berry
Glazen achterwand keuken was precies zoals afgebeeld in de webshop. Prima verpakt, netjes geleverd. Alleen de kwaliteit van de lak is niet best, bij het minste geringste beschadigd de lak achterop het glaspaneel.
Super mooi behang, ideaal met de bijgekochte plak set. Levertijd is wel veel langer dan ik had gehoopt, anders had ik het een goed gegeven. maar het resultaat is top.

Kleine schade.

Helaas zat er al een kleine schade bovenaan de muurcirkel. Ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat het al zo was toen ik hem uit de verpakking haalde, daarom heb ik verder geen actie ondernomen. Maar ik hoop wel dat jullie personeel iets voorzichtiger omgaat met de spullen. Het is maar een kleine schade, maar toch is het heel jammer. Ben verder wek heel blij met het product op zich!

De kwaliteit is zeer matig

De kwaliteit van de glazen schilderijen is zeer matig. Bij een geringe aanraking met slechts je nagel of een armbandje is het schilderij beschadigd. Heel teleurstellend. Er is een zeer dun en gevoelig laagje aan de achterkant van het glas bevestigd. Maar tijdens het uitpakken en opmeten van de plek waar de schroeven de muur n moeten beschadig je die laag al gelijk.
Top vliesbehang! Was mijn rode muur zat en heb deze ingeruild voor een bakstenen patroonbehang. Heel eenvoudig om te doen en plakt goed. Ik kijk er steeds met plezier naar. Ook de behanglijm en gereedschap zijn erg goed van kwaliteit. Alleen wel jammer dat de bezorgdienst DPD het behang niet bij mij thuis had afgeleverd maar op een pakketpunt zonder enkel bericht.
BG
Bente G.
Leiden
19 okt 2023

Niet helemaal tevreden

Duidelijke website, mooi behang (Mucha) en snel bezorgd. Helaas ondanks het volgen van alle instructies toch enkele uren na aanbrengen een zichtbare krimpnaad. Ook raakt het behang wel snel beschadigd. Door de naad en enkele beschadigingen (door het verwijderen van lijmresten met water) gaan we het behang weer verwijderen
IA
Irene A.
Arnhem

Herkansing geslaagd! Kwaliteit behang en snelle levering!

Waar ik eerder geen goede ervaring had met deze shop, heb ik na mailwisselingen toch besloten hen nog een tweede kans te geven. Heb opnieuw stalen en daarna daadwerkelijk rollen besteld en ik kan niet anders zeggen: dat ging uitstekend. Prachtige kwaliteit en snelle levering. Veel dank!
31 mrt 2024
De behangcirkel staat prachtig. Is wel echt een klusje om hem mooi strak uit te snijden en op te plakken, maar daarna kan je er lang van genieten. Ook een puntje is dat de levertijd zo een week of 2 is. Daar moet je vanuit gaan ivm persooneelstekort. Laten ze pas na afrekenen weten..
1 mei 2024

Glasplaat voor achter het fornuis

Plaat voor achter het fornuis gekocht, prachtig alleen van de houders voor de muur was er één stuk.... contact op genomen, of ik een foto wilde sturen, maar de inbus draaide niet dus dat is niet te zien op een foto stuurde ik ze, daarna niks meer gehoord, beetje jammer.
10 feb 2024
Snelle bezorging van zeer goede kwaliteit behang. Ook de mogelijkheid om van te voren een monster aan te vragen is ideaal. Toch 1 extra rol bestellen dan de rollenindicator aangeeft, vooral bij patroon behang. Extra pluspunt zou zijn een Nederlands talig klantenservice!

BETER verpakken en bezorgen

Het verpakken en verzenden van m wandcirkel moet beter. 2x een wandcirkel besteld en 2x met schade geleverd. De doos waarin de wandcirkel wordt vervoerd is te klein. De wandcirkel steekt dus uit de verpakking … geen wonder dat het product dan onderweg schade oploopt!!!