vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.079 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

S.
Solange ..
Rotterdam

Super convenient and practical

Website easy to navigate through, had placed a previous order but one of the fountain was defective, so I was able to quickly return it, super responsive and now this order is to get the new one, arrived quickly and no problem. Cats like it
Antwoord van vulpesgoods.com
Thank you very much for the compliments, we are very happy to read that you are so happy with our cat fountain!🙂
AP
Annemieke P.
Buinerveen
17 dec 2023
Snelle levering en het voldoet zoals gezegd . Onze oudere hond kan slecht tegen nagels knippen maar deze vijl is helemaal perfect. Even aan wennen en nu kan ik iedere dag een paar nagels doen
Bedankt voor je review😃

Borstkolf

Geweldige service. Zeer tevreden van de vulpes draadloze elektrische kolf. 1 ste x kolven was een succes. Dank jullie wel voor de snelle levering
Antwoord van vulpesgoods.com
Jouw tevredenheid is ons doel, bedankt!
Petite aérosol portable avec batterie rechargeable vraiment top, léger et silencieux + le mélange de médicament est rapidement absorbé ce qui veut dire qu'un enfant ne rouspète plus car le temps d'attente est vraiment cours. Je donne un 10/10 pour ce produit. Par contre, pour la livraison faut arrêté de dire "commandé avant 17h, recevez le jours d'après" car j'ai une fois de plus attendu 1 semaine.
Antwoord van vulpesgoods.com
Merci beaucoup pour votre avis positif!
24 okt 2023
Post goed ontvangen. Had reeds een goede ervaring met zo'n soort kacheltje, dus enkele bijbesteld. Ze doen het goed, snel warmte creëren wanneer de behoefte er is. Energieverbruik is goed te doen. Kwaliteit weet ik nog niet, ik heb ze nog niet lang, evenwel mijn eerste indruk is een goede. Nadeel (ik weet alleen niet of dit aan de apparaten ligt of aan mijn stroomnet): bij gebruik, m.n. van meerdere apparaten tegelijk, slaat de stop er regelmatig uit. Misschien moet ik mijn stroomnet verzwaren, was ik eigenlijk toch al van plan. :)
27 okt 2023
Bedankt voor de complimenten! En mochten we ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op!
22 okt 2023
Super fijne draadloze kolf! Deze kolf is de perfecte afwisseling met de Medela symphony die ik huur bij het ziekenhuis. Juist door de afwisseling produceer ik meer voor mijn te vroeg geboren zoontje. De kolf is handsfree ( wat een uitkomst!) makkelijk in gebruik, zuigt goed vacuüm en heeft fijne programma’s.
26 okt 2023
Bedankt dat je voor ons kiest, Kim! 😊
26 okt 2023
Niets ontvangen. Maar ligt denk ik niet aan jullie. Wij zitten hier dinsdag op de bank te wachten op het pakket ( twee eco Heaters we hebben het koud).Wij wonen aan de straat niet in een flat. Krijg ik van DHL een bericht dat het pakket afgeleverd is. Er is niets geleverd
De flessenwarmer is makkelijk in gebruik en je kan hem goed mee nemen in je tas. Hij is snel warm en doet wat hij moet doen. Ook zitten er verschillende ringen bij voor elke gewenste fles. De levering was snel ik raad het product zeker aan.
Antwoord van vulpesgoods.com
Superfijn om te lezen dat je zo'n goede ervaringen hebt! Heel veel plezier met je aankoop!
3 dec 2023

Blije poes

Product lijkt in eerste gebruik functioneel goed en degelijk te zijn. Poes is er blij mee. De levering was een beetje vreemd want ik kreeg van 2 verschillende bedrijven de melding dat ze gingen leveren. Voor de rest alles prima.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te horen dat poes blij met de drinkfontein! Wat gek dat je twee meldingen kreeg, dat is niet de bedoeling. Kan je ons opsturen wat je precies bedoeld? Dan kunnen we even mee kijken zodat het in het vervolg niet fout kan gaan😊
Het artikel kwam geheel overeen met de beschrijving. Tijd tussen het bestellen en levering heel snel. Contact met service afdeling vulpes goods makkelijk , snel en direct. 5 sterren meer dan waard.
Antwoord van vulpesgoods.com
Superfijn om te lezen dat je zo blij met ons bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons! 😁
Het product werd snel naar ons verzonden en werden goed op de hoogte gehouden. Het product zelf werkt goed bij onze hond , die van blaffen een hobby gemaakt had. Ik ben zeer tevreden!
7 mei 2024
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met de aankoop!

Vulpes Goods is Good

Vulpes Goods is top! Hun website is supermakkelijk in gebruik. Bestellingen zijn snel en op tijd bezorgd. En als je hulp nodig hebt, is hun klantenservice goed te bereiken. Aanbevolen!
Antwoord van vulpesgoods.com
Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons! 😁
27 sep 2023
Hele snelle service, nadat 1 kachel niet geleverd was. Bellen, en de volgende dag alsnog ontvangen! De twee kacheltjes kan ik nog niet beoordelen, maar lijken hun werk goed te doen.
10 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen! Hopelijk heb je veel plezier van de kachel!😃
26 apr 2024

Matter verjager

De bestelling was zoek geraakt. We namen dan ook contact met Vulpes. Die hebben heel actief naar het pakje gezocht tot het ook gevonden werd De hulp was excellent. Een aanrader!
7 mei 2024
Fijn dat we de kwestie zo hebben kunnen oplossen! Heel veel plezier met je aankoop😊

Goede service, snelle levering & blij met het product!

De flessenwarmer maakt ons leven een stuk gemakkelijker! De melk is zo snel warm en op temperatuur en ook super handig voor onderweg! Blije moeder die een review schrijft hier!
Bedankt voor je review!
2 okt 2023

Snelle nette levering. Goed product

Snelle nette levering. Wij hebben de halsband voor de airtag besteld en tot nu toe bevalt deze hartstikke goed. Halsband heeft een fijne voering en elastische rek
10 okt 2023
Enorm bedankt voor je aankoop en het vertrouwen! Heel veel plezier met de halsband!
MB
M. B.
Castricum

Top service

Alles snel geregeld, snelle reactie bij defect apparaat, op een fijne manier geholpen, prettig contact. En nieuw heel snel geregeld. Elektrische kachel pro
Antwoord van vulpesgoods.com
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! Bedankt dat je bij ons winkelt en heel veel plezier met je nieuwe kachel!

Geweldig!

Goede service, snelle verzending en echt geweldige spullen! Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Het was gewoon een cadeautje om spullen te bestellen.
Antwoord van vulpesgoods.com
Het doet ons heel goed om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Amber!😁
3 feb 2024
Doet wat het beloofd en zoals omschreven op hun website! Zeer tevreden van de dubbele kolf pro! Handsfree kolft die echt een mooie opbrengst geeft!
Antwoord van vulpesgoods.com
Wat een mooi compliment. Dank je wel!
10 mei 2024
De duiven verjager werkt prima. Dier vriendelijk en prima voor mijn nachtrust. We worden s.morgens om 6.00 uur niet meer wakker met roe koe koe.
10 mei 2024
Beste, Hartelijk dank dat je moeite hebt gedaan om ons bedrijf en product te beoordelen. We vinden het geweldig leuk om te lezen dat je tevreden bent met de duivenverjager! Mocht je je ervaring willen delen met andere vulpes members dan zouden we het enorm waarderen als je wellicht een productreview zou willen achterlaten bij het product. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend toe en we hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze online webshop :). Groetjes Team Vulpes