vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.079 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

19 nov 2023

borstkolf

Snel geleverd. 2 handvrije kolven gekocht. Enorm krachtig, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. tot nu toe erg te vreden.
21 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe we het doen😊
Product helaas niet meer op voorraad ivm fout in voorraad beheer. Maar goede communicatie en snelle terugstorting van de betaling.
Antwoord van vulpesgoods.com
Vervelend dat het product niet meer op voorraad was. Nogmaals onze excuses! fijn dat we alles nar tevredenheid hebben kunnen oplossen.😀

top service!

Wat problemen bij DHL, maar Vulpes heeft het goed opgelost. Na even geduld, product netjes bij ons bezorgd. Top service, bedankt!
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen! Heel veel plezier met je aankoop!
30 sep 2023
Goede service na een defecte bandenpomp ontvangen te hebben. De nieuwe pomp werkt uitstekend en voldoet aan zijn verwachtingen.
10 okt 2023
Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en dat het nieuwe product naar wens werkt! Heel veel plezier ermee😁
10 mei 2024

Prima firma

De positieve manier waarop en de snelheid waarmee Vulpes heeft gereageerd en gehandeld. Ik ben helemaal onder de indruk.
10 mei 2024
Daar doen we onze uiterste best voor, heel veel plezier met je aankoop! 😄
22 apr 2024

Uitstekende kwaliteit en service

Uitgebreide set Netjes en veilig verpakt Duidelijke handleiding met filmpje Gebruiksvriendelijk Snelle levering
7 mei 2024
Bedankt voor deze top review! 😃
4 feb 2024

Product snel bezorgd en werkt goed.

Product makkelijk te vinden, gunstig geprijst, makkelijk besteld. Snel bezorgd, goed verpakt en werkt ook goed.

Leuk product

Mooi product. Zeer uitgebreid. Nog niet uitgeprobeerd dus daar kan nog niets over gezegd worden. Snel ontvangen!
Antwoord van vulpesgoods.com
Wat fijn om te horen! Bedankt.😊
de laatste bestelling was de beste ,hogere kwaliteit....GRTS VICTOR....En de 2 bestellingen zijn terecht ....
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je vertrouwen en aankoop!🙂

Goede kachel

Blij met de bestelling! Snelle levering en goede kwaliteit kachel.
Antwoord van vulpesgoods.com
We zijn blij dat je tevreden bent!😊

Snelle levering en goede communicatie!

Snelle levering en goede communicatie.
Bedankt! 😊
Super goed, en super simper
Bedankt voor je review!
LV
Laura V.
Santpoort-Noord
Goede service
Antwoord van vulpesgoods.com
Dank je wel voor je waardering, het betekent veel voor ons!
7 jan 2024

Even zoeken maar tevreden

De levering liet even op zich wachten, hoewel er stond voor 17u besteld de volgende dag in huis. Maar goed met de feestdagen kan dat al wel eens. De kolven zien er mooi uit, zijn makkelijk in elkaar te zetten en dragen fijn. Wel even moeten zoeken wat het beste werkte, maar uiteindelijk toch gevonden en werkt prima. Moet zeker niet onderdoen voor mijn medela!
17 mrt 2024

Het product is goed. alleen de bezorging niet!!

Ik ben tevreden erover alleen de bezorging uitermate slecht van DHL ik was niet thuis en ze kwakken het zo voor je deur neer wat een mega slechte bezorging en dat doet alleen DHL en dat is al vaker gebeurd met die bezorging van hun. Want stel dat het weg is gehaald en dan zijn julie weer de dupe ervan dat kan gewoon niet. Ik zou zeggen ga over naar postnl
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je feedback. Enorm vervelend dat DHL het zomaar voor je deur heeft gezet. Wij gaan direct contact opnemen met DHL, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heel veel plezier met je aankoop!
22 mei 2024

super winkel

Mijn bestelling bleef langer onderweg ondanks de directe verzending van vulpesgoods.com. Ik werd opgebeld en direct zou een nieuw product worden verzonden. Ik was echt verbaast van zo een service, ik heb nog eventjes gewacht en door aandringen van vulpesgoods kreeg ik de dag nadien mijn aankoop !! Bedankt 100 % te betrouwen !! Kurt ( wondelgem-Belgie)
7 jun 2024
Onze excuses voor de vertraging, we vinden het heel erg vervelend dat het iets langer duurde dan u van ons gewend bent. We zijn blij dat het alsnog bij u terecht kwam!😁

Werkt heel goed

Blafband voor mijn hondje besteld, helaas deed deze niks en blafte hij er dwars doorheen. Door de goeie service van Vulpes Goods werd er een andere blafband verzonden. Die gelukkig wel werkt, en het blaffen zeer verminderd is! Wat overigens mij niets kostte en ik makkelijk de andere blafband kon retourneren dmv een retourlabel die werd opgestuurd.
Antwoord van vulpesgoods.com
Super bedankt Rachelle, Hopelijk heb je heel veel plezier van de andere blafband!

Levering met vertraging, maar super opgelost

Levering ging niet geheel correct, maar vulpesgoods, was volhardend om dit correct en boven verwachting op te lossen Fouten maken we allemaal, maar petje af voor de service die volgde om dit op te lossen Na zeer vriendelijk telefonisch contact kan ik ook niets anders dan een dikke duim te geven voor de service
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je vertrouwen en fijn dat we het zo samen konden oplossen!
18 jan 2024
Wat mij betreft meer dan 5 sterren! Jullie reageren erg snel op berichten met bv een vraag en zijn ook heel correct. Verder worden producten vóór 17.00 uur besteld, daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Heel fijn. En over de nu toe geleverde producten ben ik erg tevreden. Ga zo door mensen!
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je enorm leuke review. Dat maakt onze dag goed! Heel veel plezier met je aankoop!
30 dec 2023
Het is snel bezorgd, ik vind hem niet erg sterk maar wellicht is dit standaard, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, ik heb hem 3 keer gebruikt en met het mondstuk is dit goed te doen, het masker is te klein voor mij als volwassenen, maar het mondstuk is prima. Verder geen bijzonderheden.
Bedankt voor je review!