vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.079 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

NT
Nicole T.
Zutendaal
5 mei 2024
mijn bestelling van marterverschrikkers werken voor de eerste dag en nacht uitstekend. Lang niet meer zo rustig geweest op zolder. Waren bedoelt voor de auto, maar hier doen ze het ook. Plus een totale levering met batterijen en schroevendraaier en een zeer scherpe prijs. Kan niet beter !
7 mei 2024
We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Nicole!😁
25 apr 2024

Probleem met defecte kattenverjager opgelost

Na wat heen en weer mailverkeer uiteindelijk telefonisch kontakt met vulpesgoods gehad. In dit telefoongesprek is het probleem van een defecte kattenverjager vlot opgelost. Zeer snel een nieuwe kattenverjager ontvangen. Katten niet blij, ik wel. Bedankt voor de service TeamVulpes.
10 mei 2024
Fijn om te lezen dat het goed is opgelost en dat je blij bent, daar doen we het voor, Walt!

Borstkolf pro

Ik schrijf niet snel reviews, maar hier wil ik graag een review over schrijven omdat ik er ontzettend blij mee ben. Ik vind het een erg fijne kolf. Makkelijk schoon te maken, veel opties en erg krachtig. Ik kolf net zoveel als bij mijn vorige kolf die niet draadloos was. Aanrader!
Antwoord van vulpesgoods.com
Wat super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze kolf! Dat doet ons goed! Heel veel geluk voor jullie!
EV
Esther V.
Beek en donk
Het apparaat (antiblaf) werkt bij mij boerboels niet, contact met bedrijf zelf is heel goed... het apparaat dan ook retour gedaan. Na telefonisch contact nog een andere geprobeert maar mocht ook niet baten. Dankjewel Vulpes voor de fijne communicatie en het meedenken.
23 dec 2023
Misschien niet direkt Vulpes Goods maar het toestelletje dat ik gekocht heb om mijn hond het zwijgen euh het blaffen op te leggen, WERKT UITSTEKEND. Na 2 jaar luistert onze Pyreneese berghond als we hem het bevel STIL geven nadat hij start met blaffen.
Antwoord van vulpesgoods.com
Enorm bedankt voor deze mooie complimenten!
3 mrt 2024

Superblij met Aerosoltoestel MAX

Superblij met mijn nieuwe Aerosoltoestel MAX! Ik vind dit echt een upgrade in vergelijking met Aeorosoltoestel PRO, omdat je deze kunt opladen. Nog een pluspunt is het grotere medicijnbakje (waar ik zelf alleen gefilterd water in doe).
Antwoord van vulpesgoods.com
Wij zijn blij om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 😁
31 okt 2023

Fijne kolfmachine & goede klantenservice

Ik ben blij met de dubbele kolfmachine; het kolven is pijnloos en gaat snel. Daarnaast is het apparaat makkelijk in gebruik en snel schoon te maken. De levering verliep wat stroef, maar Tomas van Vulpes heeft het goed opgelost.
21 nov 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met de dubbele kolf en dat het kolven pijnloos en efficiënt verloopt! 🤱💕 Soms kunnen er uitdagingen zijn bij de levering, maar we zetten altijd alles op alles om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen. We waarderen je begrip!

Borstkolf PRO

Héél blij met deze aankoop! Ik kolf veel meer in aanzienlijk minder tijd dan met andere duurdere merken. Fijn dat er verschillende modi’s zijn met verschillende standen. Ook zijn de onderdelen makkelijk te reinigen en monteren.
Antwoord van vulpesgoods.com
Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ruth! Heel veel plezier met je borstkolven🙂
19 apr 2024

Zeer goede service en erg blij met blafband!

Ik mocht 1e blafband vrijblijvend proberen. 2e bevalt erg goed. Uitstekende service ! Werd snel en zeer vriendelijk telefonisch en via mail geholpen! Blij met blafband en service en mijn hondje reageert er uitstekend op!
Antilek drinkbak besteld voor de hond, deze werd zeer snel en netjes geleverd! En het werkt ook nog heel goed, geen natte vloeren meer. Ze moesten er even aan wennen, maar binnen een dag wisten ze hoe ze moesten drinken.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn om te horen dat hij goed werkt! Altijd fijn om geen natte vloer meer te hebben. Heel veel plezier ermee!
28 apr 2024

Werkt goed.

In het begin even wennen aan hoe stevig het flesje vastgedraaid moest worden, want anders bij het opwarmen komt er melk via de zijkantjes naar boven. Maar uiteindelijk als je het door hebt dan is het helemaal goed!
7 mei 2024
Bedankt voor je review en feedback, Nick!

Borstkolf MAX

De borstkolf is eenvoudig in gebruik en te reinigen. Nu tweemaal gebruikt als nieuwe moeder en dit ging beide keren soepel met een goede opbrengst. Niet verwacht zo voor de eerste keren dus heel fijn!
Antwoord van vulpesgoods.com
Goed om te horen dat je tevreden bent😀
13 mei 2024

Snel heen en terug

Artikelen kwamen na bestellen snel in huis. Hoewel ze niet aan de verwachtingen voldeden is ook het retour sturen goed gegaan. Al met al een ontzettend goed bedrijf met behulpzame medewerkers.
7 jun 2024
Je kan altijd op ons rekenen, bedankt voor je review! En wie weet tot de volgende keer😁

Supergoede service

Door de slechte afhandeling van DHL kwam mijn product niet op tijd, maar door de zeer goed service en opvolging van Vulpes Goods is het helemaal goed gekomen. Nogmaals dank hiervoor.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Veel plezier met je aankoop!

Bestelling later bezorgd wel goede communicatie

Alhoewel de bestelling door DHL later is bezorgd, is de communicatie hierover met Vulpes wel goed. Ze nemen actie en laten zien dat ze goed bezig zijn met hun customer care.
Antwoord van vulpesgoods.com
Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😊
Fijn kolfapparaat ik ben blij dat ik mijn handen vrij heb. Fijn dat er meerdere standen op staan. Ook echt top dat ze gedacht hebben aan verschillende maten voor je tepels.
Antwoord van vulpesgoods.com
Heel erg bedank voor deze mooie review!😃 Heel veel geluk!

Snel hulp via WhatsApp

Ik kon onderdelen niet zo snel vinden. Via WhatsApp de vraag gesteld en snel antwoord met een link naar de webshop. De juiste onderdelen snel kunnen vinden via de link.
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor Dia! 😊
26 dec 2023

Dik tevreden over het apparaat

Snelle afwikkeling van de bestelling. Alles in goede orde ontvangen. En dik tevreden over het apparaat! Had er al 2 voor m’n ouders besteld, die zijn er ook zo blij mee!
Antwoord van vulpesgoods.com
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! (+ je ouders) 🙂
AK
Alie K.
Utrecht
Heel snel gekregen wat ik besteld heb, en het werkt perfect bij onze hond! De bijgeleverde beschrijving mag wel wat groter afgedrukt worden...veel te kleine lettertjes.
Antwoord van vulpesgoods.com
Super dat je zo tevreden bent! We nemen je feedback mee.

Ondanks al dat fijne positieve revieuws…

Service hier is top, je hoeft het alleen maar aantegeven wat probleem is en het wordt voor je opgelost zonder ja maar. Echt met een woord helemaal top!
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn het goed te kunnen oplossen, heel erg bedankt voor je vertrouwen!