Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

876 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.402 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

7 nov 2023
Het aangeboden assortiment is goed. Alleen klopt niks van de beloofde levertijd. Dat ligt dan aan de hoeveelheid wat je besteld van een artikel. Na een week wachten zelf maar eens contact opgenomen want hun zelf laten niks weten.
8 nov 2023
Beste heer Biermans, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat niet tevreden bent over de levertijd. Zoals ook per mail besproken heeft u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen

Slechte levertermijn.

Als je een probleem hebt met levering laat het dan misschien even weten. Normaal binnen de 24u…. 4 weken moeten wachten zonder een berichtje van jullie. Had ik zelf niet gemaild had ik nog niets gekregen vrees ik. Jammer
18 jan 2024
Geachte heer Pieters, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling inderdaad veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Zoals mijn collega per mail al heeft aangegeven hadden wij door een storing in ons systeem dit niet tijdig geconstateerd anders hadden wij u hiervan op de hoogte gebracht. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
27 apr 2024
Klant op de hoogte houden als 4 artikelen van de 60 niet aanwezig zijn ze de andere artikelen niet opsturen. Gewoon laten weten zou genoegen geven. Artikelen op zich, zeer goed en prijs bewust.
29 apr 2024
Beste heer/mevrouw Serlet, bedankt voor uw review. Ik zie dat er een aantal artikelen besteld zijn met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Dit wordt op onze website en in de orderbevestiging aangegeven. Duurt de levertijd langer dan verwacht, dan zullen we u hierover informeren. Ik zie echter dat uw gehele bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd is. Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn, hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 nov 2023
Het duurde bijna twee maanden voor ik mijn bestelling kreeg - probleem met toeleverancier. Wel nette communicatie gedurende de wachttijd. Wellicht zou het ook lang duren via een andere winkel.
RG
Robin G.
Veenendaal

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed.

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed, uitgebreid assortiment en gemakkelijk te bestellen. Verzending duurde lang i.v.m. leveringsproblemen en daar heb ik zelf achteraan moeten mailen.
De prijs is prima, maar de levertijd klopt absoluut niet met wat op de site vermeldt staat. Dat is de tweede keer dat ik dit meemaak. Dat gaat geen derde keer gebeuren. 😉
21 nov 2023
Beste heer/mevrouw Edel, bedankt voor uw review. We begrijpen dat een tijdige levering cruciaal is, en we vinden het vervelend dat de werkelijke levertijd niet overeenkwam met de verwachte levertijd die is aangegeven op onze website. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
14 apr 2024

Erg trage verzending ...spullen zijn op…

Erg trage verzending ...spullen zijn op voorraad bij plaatsing bestelling bijba 2 weken moeten wachten en ook vraag moeten stellen naar stand van zaken met verzending
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer van Ende, bedankt voor uw review. Het heeft helaas langer geduurd dan verwacht voordat wij uw bestelling konden versturen. Helaas heeft u meer stuks van een artikel besteld dan wij op voorraad hebben, hierdoor is uw bestelling niet binnen de verwachting verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Volgens de site smorgens besteld, de volgende dag binnen. Helaas kwam het pas twee en een halve dag later binnen. Helaas een vakantiedag voor niets thuis gebleven😥
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. Door de drukte van de feestdagen is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling dezelfde dag te versturen, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
21 nov 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 nov 2023
Ik had 8 kleine knopjes besteld en deze kwamen toe in een gigantische doos vol met vullingmateriaal. Dit is niet echt sustainable volgens mij..
21 nov 2023
Geachte heer/mevrouw D'Hauwers, bedankt voor uw review, u heeft bij ons 2 artikelen besteld (een dimmer en een dimmerknop). Helaas kunnen wij geen bestelling vinden van 8 knopjes, wellicht is deze review voor een andere shop bedoeld? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
29 okt 2023

geen terugname producten

jullie kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen maar de verkeerde 2 bollampkappen kunnen jullie niet terugnemen. Wel snelle correcte levering.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van Obberghen, bedankt voor uw review. Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen, het is dan ook zeker nog mogelijk om de verkeerde bollampkappen terug te sturen. U kunt hiervoor de pakbon gebruiken die u per mail ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
31 mrt 2024
Pakje “geleverd” maar nergens te bespeuren. Ik wacht nog steeds op feedback om te weten waar het geleverd werd.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Fourir, wij zijn met u in contact betreft de levering van uw bestelling. We zijn een onderzoek gestart bij PostNL, dit hebben we ook per mail aan u gecommuniceerd. Mocht blijken dat het pakket niet geleverd is (ook niet bij de buren) dan zullen we dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Ik vind het vreemd dat de relais niet meer geleverd kunnen worden terwijl ik ze wel bij anderen kan bestellen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Roose, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij een deel van uw bestelling moeten annuleren omdat het artikel niet meer leverbaar is bij onze leverancier. Wellicht dat andere partijen nog voorraad hebben liggen van dit artikel, het is voor ons echter niet meer mogelijk om dit artikel te bestellen bij onze leverancier. Daarnaast hebben wij dit artikel ook niet meer op voorraad. Wij hadden de order ook het liefste compleet aan u uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
De stopcontacten en schakelaars hadden geen klemmen om ze vast te maken in hun inbouwdoos, wat wel jammer is.
21 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Aroyan, bedankt voor uw review. Wij zijn een Nederlandse webshop, de klemmen die u nodig heeft worden alleen in België toegepast. Deze artikelen kunnen wij helaas niet inkopen via onze Nederlandse leveranciers. U kunt deze via een Belgische firma wel aanschaffen, uiteraard is het mogelijk om de bestelling (of een deel hiervan) te retourneren. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
Trage levering. Geen info vanuit klusspullen dat de levering vertraagd was. De levering was wel correct
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte meneer/mevrouw Taffijn, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 mei 2024
Zeggen dat het op voorraad is en dan betaal je en hoor je niets meer komt het product 5 dagen later
21 mei 2024
Beste heer Bushoff, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Op het moment van bestellen was er volgens onze administratie nog één stuk op voorraad. Helaas is er een voorraadverschil ontstaan waardoor het artikel niet voorradig bleek te zijn en is het artikel voor u besteld. Het vervelende is dat dit maandag pas opgevallen is omdat het artikel vrijdag laat in de avond besteld is, wat er voor gezorgd heeft dat het dinsdag verstuurd kon worden en op woensdag bij u is geleverd. Wij betreuren de late levering ten zeerste. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
Hoe voelt u het dat ik bij klusspullen dingen heb besteld? En ik doe normaal aan deze onzin niet mee
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Kooij, Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen niet helemaal waarom we een 1-sterrenbeoordeling hebben ontvangen, vooral omdat uw bestelling dezelfde dag is verzonden en de volgende dag door PostNL is afgeleverd. Als er iets niet klopt met uw bestelling of als u enige problemen ondervindt, horen we dat graag van u. Neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Het zou ook mogelijk zijn dat er een vergissing is gemaakt bij het toekennen van de sterren en dat u eigenlijk wel tevreden bent. Zou u overwegen om de review aan te passen als dat het geval is? Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
Ik kreeg een defecte schakelaar en heb hierdoor werken moeten uitstellen en een nieuwe kopen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Verweirder, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defecte schakelaar heeft ontvangen, als u ons hier per mail of telefonisch over had geïnformeerd, dan hadden we dit gelijk met u op kunnen lossen en u een nieuwe schakelaar toe kunnen sturen. Zojuist heb ik u een mail gestuurd, we hopen het alsnog met u op te kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Verpakking en inhoud zichtbaar tweede keer verstuurd. Is bij een andere klant geweest
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Hoog Antink, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een artikel ontvangen heeft wat zichtbaar al een keer eerder verstuurd is. Mocht het artikel niet goed functioneren, dan zullen we dit uiteraard voor u oplossen. We horen dan graag meer van u, wij zijn telefonisch op per mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl