Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

873 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.394 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Te laat met bezorgen en spullen niet op voorraad
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Evers, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door een voorraadverschil is er een vertraging ontstaan. Ik zie dat er een deellevering is aangemaakt zodat de beschikbare artikelen eerder verstuurd konden worden. Hopelijk is de bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

Te laat

ik heb mijn spulletjes nog steeds niet!!!!!
23 mei 2024
Beste mevrouw Oldenburg-Levenbach, wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie in de tracking dat uw bestelling dezelfde dag verstuurd is. Helaas heeft deze vertraging opgelopen tijdens het transport. PostNL verwacht het vandaag bij u te leveren. Onze excuses voor het ongemak, helaas hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Met vriendelijke groet, team klusspullen
22 mei 2024
Levering twee weken wel wat traag
22 mei 2024
Beste meneer/mevrouw van der Bilt, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd. Wij hopen dat de artikelen naar wens zijn! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 apr 2024
Late levering zonder communicatie
22 apr 2024
Beste meneer/mevrouw Nijssen, Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas is het door u bestelde artikel niet voldoende geleverd door onze leverancier waardoor uw order niet op de vooraf aangegeven verwachting geleverd kon worden. Dit is ons helaas te laat opgevallen en om deze reden bent u niet geïnformeerd. Wij streven er naar de levertijden scherper in de gaten te houden en klanten(nog) beter op de hoogte te houden over de levertijd van hun bestelling. Wij hopen desondanks dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
21 jan 2024
Verkeerde toestellen geleverd.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Telefonische bereikbaar zijn
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Wij zijn op werkdagen van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur telefonisch bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
22 okt 2023
comunicatie verloopt stroef
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie als stoef ervaart. U heeft ons per mail gevraagd om de bestelling te annuleren, wij hebben binnen één werkdag op uw mail gereageerd. Het was helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren aangezien deze al verstuurd was. Het is altijd mogelijk om een bestelling te retourneren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
27 mei 2024
11 mei 2024
22 apr 2024
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer ten Bulte, bedankt voor uw review. Wij zien dat u de levering als slecht beoordeeld, wat vervelend om dit te lezen. U heeft de bestelling op 5 april geplaatst, wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd. Mocht er iets niet in orde zijn met de levering, dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 feb 2024
17 feb 2024