Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.396 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

31 jul 2024
30 jul 2024
30 jul 2024
20 aug 2024
De bestelling van de klant zorgvuldig versturen zodat deze in goede staat aankomt!
22 aug 2024
Beste heer Cartigny, Bedankt voor uw feedback. We hebben per mail contact gehad, en onze excuses dat er tot twee keer toe een beschadigd artikel is geleverd. We hebben dit intern opgepakt en begrijpen dat dit een vervelende ervaring voor u is geweest. Uiteindelijk heeft u besloten om het aankoopbedrag terug te laten storten, wat inmiddels is gebeurd. We hopen dat we in de toekomst de gelegenheid krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
22 aug 2024
Verzendkosten erg hoog voor een brievenbuspakketje.
23 aug 2024
Beste heer Janssen, Bedankt voor uw feedback. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €150,-) hetzelfde. De verzendkosten die we in rekening brengen zijn gebaseerd op de tarieven die door de vervoerder worden gehanteerd. Daarnaast zijn we voor alle bestellingen, ongeacht het orderbedrag, minimaal €10 kwijt aan onder andere verzending, opslag van de artikelen en verpakkingsmateriaal. Wij maken hier geen winst op en rekenen alleen de werkelijke kosten door die nodig zijn. We hopen dat u verder tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
JP
Jan P.
op 't wold
4 aug 2024
Dat het te lang duurt met de bestelling , jammer
5 aug 2024
Beste heer/mevrouw Prins, bedankt voor uw eerlijke review. Door een langere levertijd van een artikel is uw bestelling een stuk later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. We hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging en samen gekeken naar een geschikte oplossing (deellevering, alternatief etc.). Wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
25 aug 2024
30 jun 2024
de snelle versturing van het product .nu hem nog plaatsen en dan ben ik helemaal klaar dank je wel
23 jul 2024
Snel geregeld, stevig ingepakt en in een pakketautomaat afgeleverd. Tevreden!