ielm.nl- Logo - Beoordelingen

ielm.nl

713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.758 beoordelingen in totaal

Een fijn softshell speelpak aangeschaft. De eerste keer dat ik er zelf een nieuw aanschaf, voorheen altijd tweedehands. Dat was zo goed bevallen dat toen de maat die ik nu zocht niet via Vinted beschikbaar was ik toch een nieuwe aangeschaft heb. Waterdicht, lekker warm, goede qualiteit, en gaan op de groei ook lang mee, je kan er zeker twee tot misschien drie kledingmaten mee doen omdat de stof daar goed geschikt voor is.

5 nov 2023
Het softshell regenpak is prachtig. Echter werkte de website niet goed ten tijde van bestelling. Eerst werd er wel geld afgeschreven maar was er geen bestelling. Later heb ik per abuis (door de vele bestelpogingen) 2 dezelfde pakken besteld. Ik wilde er direct 1 retourneren maar er zat geen retourformulier bij. Dat moet dan weer via de klantenservice geregeld worden, dat is in deze tijd nogal omslachtig lijkt me

Beoordelingen voor ielm.nl

Heel erg blij mee😃 onze kleine man gaat hier een boel buitenplezier mee beleven🤩
Antwoord van ielm.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons en wij verzekeren u dat het iELM-team u de beste artikelen voor de avonturen van de kleintjes zal blijven aanbieden! Hartelijke groeten! 😊❤
12 okt 2023
Ik vind het een fijne website en de bestelling was binnen een paar dagen binnen
19 nov 2023
Levering verliep goed. Fijn regenpak voor kind wat elke dag fietst naar school.
30 mrt 2024
Dat ik mn bestelling kon annuleren toen bleek dat ik t verkeerde had besteld.
Antwoord van ielm.nl

Mooie kwaliteit voor play kids

Speelse kwaliteit kleding voor Play kids ! Snelle levering en goede service 👌
26 okt 2023

Snel besteld & bezorgd

Snel besteld, snel binnengekregen en klopt met de beschrijving op de website.
7 nov 2023
Prachtige softshellpakken van Ielm, jammer dat het retourbeleid erg duur is.
Super fijne pakjes, de kinderen kunnen er heerlijk mee in de modder spelen.
14 nov 2023

Top!

Goede website, leuke korting, snel verstuurd en geleverd. Heel blij mee!
Snelle afhandeling van bestelling en weer geleverd product als verwacht

Goed product

Product voldoet aan de verwachtingen, afspraken worden netjes nagekomen
Antwoord van ielm.nl
Niks op aan te merken. Duurt wat lang, maar dat staat netjes aangegeven
19 okt 2023

Snelle en duidelijke informatie.

Snelle levering, prima informatie. Product voldoet aan verwachtingen.
8 okt 2023
Netjes geleverd in de tijd die aangegeven stond. Pak ziet er mooi uit.
Mooie kwaliteit. Duidelijke artikel omschrijving. Snelle levering.

Super

Wederom een prachtig pak ontvangen! Dit keer om als cadeau te geven.
Antwoord van ielm.nl
Mooi pak, valt wat groot maar daardoor kunnen we er langer mee doen.
Antwoord van ielm.nl
Mooi product. Iets langer onderweg omdat het uit het buitenland komt
30 sep 2023
Snelle levering. Alles goed aangekomen. Kleding van goeie kwaliteit
30 sep 2023

snelle en goede levering

Snelle levering, goed te volgen en duidelijk hoelang het zou duren.