Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.948 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

had een bestelling geplaatst die op de site stond. Artikel was niet meer leverbaar, maar stond wel op de site . Niet zo fijn. Geld wel binnen paar dagen terug gestort.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
5 okt 2023
Nadat ik wat had besteld , hoorde ik dagenlang niks terwijl bezorgtijd tussen de 1 en 3 dagen was. Hen ze toen gemaild en toen werd die de dag erna ineens bezorgt.
Ons pakket is kwijt wel betaald zijn nu 1,5 week verder En erg jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden of dat ze een andere gerustellende oplossing komen
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team sans-online.
bestelling is geannuleerd door winkel doordat deze achteraf niet op voorraad was maar zichtbaar in de online webshop. Wel zijn er nog kosten die ik moet betalen.
Ik vind het niet klantvriendelijk dat er betaald moet worden voor zowel de verzending als de retour. Dat weerhoudt me wel om nog vaker te bestellen bij deze site
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen je feedback graag mee voor in de toekomst. Team Sans-Online

Gilet

Ik kreeg tot 2 keer toe een gilet waar wat aan mankeerde. Is wel keurig opgelost door Sans-online. Geld retour binnen paar dagen en ook retourlabel werd vergoed
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
12 okt 2023

Verzendkosten én retourkosten, balen

Balen dat je verzendkosten moet betalen én retourkosten... Terwijl bij andere bedrijven dezelfde trui voor hetzelfde geld te koop is zonder die extra kosten...
13 okt 2023
MB
M b.
nieuw schoonebeek
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
OP
Olaf P.
Rotterdam
Op dit moment wacht ik nog steeds op levering van mijn bestelde product en ben in afwachting van hun afwikkeling met de bezorgdienst die het laat afweten.
13 apr 2024
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling/ Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
EV
E. V.
Amersfoort
11 okt 2023
T shirts vielen klein, altijd maat M. Retour zenden een heel gedoe 2x zelf printen . 2x €3,95 bezorgen en retourneren. Grotere maat besteld weer geld. 🥴
30 apr 2024
Only shirt niet goed, snee ook onder de Armen en verplaatste tijdens bewegen; ik zou graag willen ruilen maar kaartje er al Af Gehaald helaas …
1 mei 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een klacht hebt over de bestelling! Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen, hiervoor zouden wij enkel wel graag een aantal foto's ontvangen. Is het mogelijk om deze te sturen naar Info@sans-online.nl? Zo ja, ontvangen wij deze graag ter beoordeling. Wij gaan dit uiteraard z.s.m. voor je beoordelen, je krijgt hier een terugkoppeling van per mail. Team Sans-Online
Als ik bestelling doe en ik stuur alles terug is het logisch dat je retourkosten moet betalen, maar als je de meerderheid houd…… is triest dan.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt dit niet gecrediteerd met een gedeeltelijke retournering. Dit is iets anders dan de retourkosten. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Vond en verzenden en dan nog weer retour veel te duur ,verder snel afgehandeld maar voor mij is dit veel te duur doe het nooit weer echt jammer
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit , wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
Het ontvangen retourticket moet geprint worden. Het is handiger als op het retourticket een qr-code is vermeld. Via deze code wordt er gescand.
6 mei 2024
Jas is blijkbaar niet op voorraad en ik heb geen mail ontvangen, alleen het andere model is geleverd, hopelijk komt het andere jasje ook snel
8 mei 2024
Hey, Wat vervelend om te horen, helaas kan dit soms voorkomen. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd direct teruggestort op je rekening en is binnen twee werkdagen inzichtelijk op je rekening. Het spijt me je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
Als iets niet op voorraad is, is het er niet. Laat dan de klant niet vanuit een voorraad bestellen als het er niet is. Werkt teleurstellend.
8 nov 2023
Kwaliteit van het product is minder dan het origineel. Al wordt er aangegeven dat het van de originele leverancier is. Levering was snel.
9 nov 2023
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
Kreeg een kapotte trui vroeg om een retour bon maar Kreeg ik niet ben ziek en moest zoveel handelingen doen dat ging niet dank daarvoor
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wij zien hier geen eerder contact over en zouden het graag met je op willen lossen! Hiervoor kan je het beste even een mailtje sturen Info@sans-online.nl. Tot ziens. Team Sans-Online
21 mei 2024
Retourpakjes gaat zeer lastig, je moet eea uitprinten. Het gaat niet via barcodes Dit is voor mij een reden om niet weer te bestellen.
22 mei 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
5 mei 2024

2 broeken besteld, late melding maar 1 op voorraad

2 broeken besteld, alles doorlopen, 2 dagen later bericht dat er 1 broek niet op voorraad is. Erg vervelend als je er op zit te wachten
8 mei 2024