Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.944 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

1 okt 2023

Verkeerde artikelen geleverd

Artikelen en factuur van iemand anders ontvangen die geadresseerd waren op mijn adres.

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online
Jammer dat ze een klacht slecht behandelen en een heel gedoe om iets ye retourneren
Antwoord van Sans-online.nl
Hi, Vervelend dat je klacht niet goed in behandeling genomen is. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online
Veel kosten aan retourneren Sturen vaak kleding op zonder zakje en ze ruiken vies
22 nov 2023
Goedendag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
15 okt 2023
Duurde langer voordat het verzonden werd. Kreeg geen mail dat zending onderweg was.
16 okt 2023
Hallo, Wat vervelend dat je bestelling bij Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
3 feb 2024
Een tweede broek moeten bestellen omdat de eerste vroegtijdig versleten was.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een klacht hebt over de bestelling! Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen, hiervoor zouden wij enkel wel graag een aantal foto's ontvangen. Is het mogelijk om deze te sturen naar Info@sans-online.nl? Zo ja, ontvangen wij deze graag ter beoordeling. Wij gaan dit uiteraard z.s.m. voor je beoordelen, je krijgt hier een terugkoppeling van per mail. Team Sans-Online
7 jan 2024
Stond op de site dat 3.95 euro retourgeld.. maar hen 7.95 e moeten betalen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Belachelijk dat je in deze tijd nog een retourformulier moet uitdraaien.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback! Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden, de koerier zal het retourlabel voor je meenemen wanneer hij het pakket bij je thuis ophaalt. Graag tot ziens :) Team Sans-Online
Ik wacht inmiddels 11 dagen op mijn bestelling maar nog steeds niets!!!!
2 okt 2023
23 sept besteld en betaald, maar nog geen levering van spullen gehad
24 sep 2023
Bestel je iets.krijg je bericht niet voorradig.weg waardebon 5 euro.
26 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online

Niet meer leverbaar

Bestelde kledingstuk was niet meer leverbaar, kwam ik later achter.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
Heel onduidelijk hoe te retourneren en de kosten van retourneren.
14 nov 2023
Hey, Bedankt voor je beoordeling! Op onze retourpagina: www.sans-online.nl/retour hebben wij een stappenplan gemaakt voor het retourneren van je pakket, vaak kan je alle informatie en benodigdheden hier terugvinden. Indien je nog verdere vragen hebt mag je altijd contact met ons opzoeken op: info@sans-online.nl Wij helpen je graag verder. Team Sans-Online
Geen retourbon bijgeleverd! Moet zelf printen,kan niet iedereen!
24 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
14 nov 2023
adressering na vermelding van fout adres en herhaalde malen!!
Geen geld laten betalen als je iets retour moet sturen
10 okt 2023
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
2 okt 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen!! Het
Portokosten betalen, als je via BOL besteld niet
16 nov 2023
Jammer dat retourneren en verzending geld kost.
21 nov 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
29 sep 2023
Bezorging, alhoewel dit ook aan DHL kan liggen.