Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

7 jun 2024
Ik had n bestelling gedaan. Mijn bestelling is retour gegaan ivm verkeerd adres zeiden ze. Als het pakket terug zou zijn zouden ze het opnieuw aanbieden. Nadat ik n paar keer heb gebeld en gemaild geen gehoor meer. Pakket is wel betaald.
11 jun 2024
Hallo, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Helaas kan een reactie van DHL wel wat langer duren. We hebben je gisteren voorzien van een terugkoppeling en we ze zullen nu moeten afwachten totdat we het pakket retour hebben ontvangen. Excuses voor het ongemak. Sans-Online
13 jun 2024

Niet tevreden

Retour artikelen soepel laten verlopen en klanten helpen. Ik kom geen steek verder. Apparaat pakt het pakket niet, heb 2 codes en werken niet. Echter wel voor de code betaald.
14 jun 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
8 jun 2024
Veel te omslachtig om een artikel retour te sturen onder garantie en als ik een nieuw artikel wil moet ik opnieuw bestellen en betalen terwijl ik al betaald heb
11 jun 2024
1 jun 2024

Ik kan het nog niet beoordelen!

Ik kan er weinig over zeggen omdat ik de bestelling nog niet ontvangen heb! Het is nu inmiddels 7 dagen geleden dat ik het besteld heb.
5 jun 2024
Hi, Vervelend dat je bestelling nog niet binnen is. Ik heb even met je meegekeken en zie dat je bestelling vandaag zal worden geleverd. Mocht dit niet het geval zijn laat het dan zeker even weten! Team sans-Online.
17 jun 2024
paket nog steeds niet ontvangen is al 4 dagen te laat en de openingsuren van op de site kloppen niet om ze te contacteren
19 jun 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je nog steeds niks hebt ontvangen! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. De openingsuren op onze site gelden alleen voor de winkel. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00. En reageren binnen 2 werkdagen op de mail. Neem even contact op met onze klantenservice. Ze zoeken graag met jou naar een passende oplossing. Team Sans-Online
26 mei 2024
Als er iets om line beschikbaar is en toch niet wordt.geleverd wordt het geld teruggeboekt en ben je korting kwijt
29 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je review. De korting die je hebt gebruikt bij je bestelling zal worden verrekend over de verstuurde artikelen. Mocht je nog vragen hebben neem dan vooral even contact met ons op. Team Sans-Online
21 jun 2024

Betaald voor verzenden en terug sturen…

Betaald voor verzenden en terug sturen dus niet weer daar bestellen. En had 3 euro shop tegoed. Was gewoon weg.
24 jun 2024
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen! Er zijn inderdaad een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Dit kun je terugvinden op onze site onder het kopje retour en terugbetaling. We zetten heel graag je 3 euro shop tegoed weer op actief. Zou je daarvoor even contact op kunnen nemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Zij zullen dit meteen voor je doen. Team Sans-Online
12 jun 2024

retouretiket

Dat je een retouretiket moet betalen is wat minder, wel een hele snelle service!
13 jun 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback! Wij hopen je in de toekomst weer te zien :) Team Sans-Online
5 jun 2024
Hoge kosten voor retourzending
6 jun 2024
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
ES
Ed S.
Den Helder

Sans is heel goed te doen

Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
11 okt 2023
De bestelling is goed verlopen. 1 item zou later komen en dan hoor je dagen niets wanneer het dan komt...
12 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
23 mei 2024
Op het adres stond huisnummer 4. Echter beide bestellingen, bestaande uit 4 pakketjes, werden allen bezorgd op nr 5! Terwijl ze gewoon in de brievenbus pasten. Gelukkig had de buurvrouw van mijn schoonouders mijn 06. Anders had ik niets ontvangen. Niets geweten. Ik begreep van haar dat de eigenaar ze persoonlijk bracht. Super natuurlijk in kader van besparing. Maar graag op het juiste adres. Daarna heb ik een bestelling elders besteld om te voorkomen dat ze weer (!) bij de buuf werden bezorgd….. zonde, toch? Voor de rest: perfect, supersnel 👍
28 mei 2024
Hey, Wat vervelend dat het pakket niet goed bezorgd is, excuses hiervoor! Wij zullen dit gelijk doorgeven aan de koerier zodat dit in het vervolg niet weer voor zal vallen. Fijn om te horen dat op de bezorging na alles naar wens is :) Met vriendelijke groet, Team Sans=Online
12 okt 2023
Wat mij beviel was het contact aan de telefoon, in mijn geval met Larissa! Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk☺️ Voor wat mijn bestelling betreft, ik eigenlijk miste was een bijgevoegde retourformulier. Het is mij bekend dat ik deze zou kunnen uitprinten maar daar ik niet een printmogelijkheid heb is dit voor mij not done en ik denk dat ik misschien voor meerdere klanten spreek die niet de mogelijkheid hebben om te printen. Verder ben ik als Twentenaar content over jullie hoor! Kan helaas geen foto toevoegen want ik wacht nog op de nieuwe zending van u. Vriendelijke groet, Titia
3 dec 2023

Bestelling

Bestellen, verzenden en retoursturen ging zoals mag verwachten in deze online tijdperk. Verzending via DHL in tijdsblokken was correct zodat je niet de gehele dag thuis moet zijn. Bij retoursturen ingeleverd bij steunpunt en volgende dag al een bericht dat deze bij winkel was ontvangen. Het terugstorten van betaalde was binnen een week op mijn rekening (keurig en geeft vertrouwen voor een volgende bestelling). Al met al een prettige en goede ervaring.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.

Prima afhandeling

Alles werd prima geregeld, ook de terug betaling. Ik geef echter geen 5 sterren, omdat je voor het retour sturen eerst een formulier moest downloaden en vervolgens € 3,95 voor het retour zenden moest betalen en dat was mij vooraf niet duidelijk. Maar de verdere afhandeling was perfect en snel.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te horen dat het goed bij je geleverd is. Wij zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag tot ziens :) Team Sans-Online
19 nov 2023

Super afhandeling

Ik had 2 broeken besteld voor mijn man. Die werden de dag nadat ik ze had besteld al bezorgd. Supersnel. Mijn man vond ze helaas niet goed zitten en ze zijn geroutineerd. Wat ook weer supersnel ging en had mijn geld ook snel retour. Heel tevreden hoe alles wordt afgehandeld.
22 nov 2023
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
ik denk dat je bespaard wanneer je slechts 1 pakket verstuurd ipv meerdere. Ik denk dat Sans contact heeft met hun magazijnen? Waarom dan niet de goederen in één doos plaatsen en verzenden? Goedkoper, milieubewuster en dus beter voor iedereen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Bedankt voor je beoordeling! Deze artikelen zijn afkomstig vanuit onze leverancier, deze worden ook vanuit hen verstuurd. Wij kiezen ervoor dit vanuit de leverancier te laten versturen, indien wij eerst de artikelen moeten ontvangen om ze daarna nogmaals te versturen zal dit minder milieubewust zijn als dat wij het direct laten versturen naar de klant. Ik hoop hierin op je begrip. Team Sans-Online
Groot en goed aanbod kleding. In de sale interessante prijzen. Super snelle en vriendelijke bezorging 🥳
13 jan 2024

Goed en snel opgelost

Per abuis mijn bestelling op afhalen in de winkel in Rijssen geplaatst, na een mailtje hierover, waarbij de bestelling niet meer naar mijn adres verstuurd kon worden, de mogelijkheid gekregen dat Sans hiervan een retour zou maken. Zodoende kreeg ik gewoon mijn geld terug en moest enkel de bestelling opnieuw doen. Goed en snel opgelost.
27 okt 2023

Fijne winkel

Ik koop vaker bij sans online, maar als ik toevallig in de buurt van rijssen ben ook in de mooie grote winkel. Altijd veel keus, zowel voor dames als heren. Ook vaak leuke aanbiedingen. De verzending gaat vlot en is het toevallig een keer niet wat je verwachtte, dan is retouren goed te doen. Kortom fijne winkel!
7 nov 2023
Hallo, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, ook met onze winkel , wij horen dit graag! Bedankt voor je mooie beoordeling. Team Sans-Online