Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

19 apr 2024
er was wat verwarring, ik had besteld en ik dacht dat het thuis afgeleverd zou worden maar na enige dagen kreeg ik het bericht dat de zending weer retour ging, even later was het opgelost en kreeg ik een mail dat mijn bestelling in de winkel kon worden afgehaald, ik zou iets verkeerd hebben ingevuld, het zij zo
24 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Fijn dat het ondanks de verwarring toch goed is gekomen. Ontzettend veel plezier met je aankoop en we zien je graag nog een keer terug. Team Sans-Online
Wat elke keer weer heel goed bevalt is de combi van een groot assortiment aan merkartikelen tegen een prijs, die geen enkele andere webshop kan bieden. Kortom, de prijs/prestatie verhouding is top!! Vaak wordt mijn bestelling ook nog de dag erna al geleverd. Allemaal zaken, waar ik heel erg blij wordt.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
28 okt 2023
retour. bij de aankoop van een broek stond dat ik een aantal vragen moest beantwoorden, betreffende gewicht, lengte etc. Helaas ging dat mis en bestelde ik een veel te grote broek. Bij die vraag had een betere uitleg gemogen. gelukkig kon ik deze broek in de winkel tgerugbrengen. Coulant.
7 nov 2023
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
Volgens gaat het heel goed. De aanvraag voor de retour was ook heel duidelijk . Als klant is het wel lastig om een label te printen dat kan plakken. Ik heb geen stickers voor in de printer thuis dus moet ik klooien met plakband. De administratieve afhandeling was verder prima.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor deze lieve woorden. We nemen de feedback graag mee! We zien je graag bij de volgende order. Team Sans-Online
Alles kwam goed en snel aan. zat ook goed. Aandachtspuntje: Duidelijk overzicht qua status van de bestelling. Per product: Product x geleverd/verwachte levertijd/onderweg. Nu was niet duidelijk wat verzonden was wat nog volgde en wanneer.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
30 dec 2023
Snelle verzending, netjes verpakt. Spijkerbroek maat 34/27 bleek geen jeans maat 34 te zijn maar dames confectie maat, dus XS ipv XL. Als dat duidelijker was geweest had ik deze broek niet besteld en was een retour niet nodig geweest.

Gemakkelijk bestellen, veel keus, redelijke prijzen

Gemakkelijk bestellen, veel keus. Redelijke prijzen. Minpunt: bij ruilen en in winkel, moet gewoon betaald worden, waarna bedrag van online bestelling wordt teruggestort. Daarbij wordt online verkregen korting niet verrekend.

Top bedrijf

Ik had een pme jas voor echt de mooiste prijs die ik kon vinden, snel geleverd en kreeg laatst een mail dat ik daar nog punten mee had gespaard waarmee ik nog eens 16 euro korting kreeg op mijn volgende aankoop. Helemaal top.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Dat waarderen we enorm! We zien je graag bij je volgende bestelling. Team Sans-Online
30 apr 2024
Mail sturen ter bevestiging. Ik begon te twijfelen of het wel goed was gegaan. En kreeg de bestellingen in 2 gedeeltes binnen niet erg maar een mail ter bevestiging dat de bestelling goed door is gekomen zou fijn zijn.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen mail met bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat deze wel naar het juiste mailadres is gestuurd. Mocht je dit probleem bij de volgende bestelling nog een keer hebben laat het ons dan zeker even weten. We hopen je nog een keer terug te zien! Sans-Online
Eenvoudige selectie als je weet welke maat je zoekt. Pasvorm is en blijft lastig en kun je pas thuis zien. Van 3 gekochte blouses van dezelfde maat, 3 merken, paste er eentje niet. Eenvoudige retour afhandeling.
7 jan 2024
Ivm oud en nieuw duurde het wat langer. Echter na de bestelling paar dagen geen reactie ontvangen ivm ‘bestelling verzonden’. Echter is de reden dan denk ik de jaarwisseling. Verder tevreden over het product.
Antwoord van Sans-online.nl
Prima firma. Levert kleding zoals je als consument wenst. Altijd binnen 24 uur en kwaliteit is uitstekend. Ik heb nog nooit kleding hoeven te retourneren en ben toch al jaren online-klant van Sans.
9 nov 2023
Product is top! Moest een maat groter, maar ik kon niet vinden dat ik het kon ruilen, dus moest opnieuw bestellen.. en terugsturen moet zo makkelijk mogelijk gaan, niet met alles uitprinten.
10 nov 2023
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
JE
Jan E.
Almere

Eerlijk internet bedrijf

De blouse die ik besteld had was snel geleverd helaas was ie te groot dus deze retour gestuurt de terugbetaling ging ook vlot dus was voor mijn de reden om dit bedrijf vijf sterren te geven.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
levering volgens afspraak en kwaliteit is uitstekend. Als er meerdere pakketten komen graag een mail erover sturen nu kwamen we erachter bij 1ste pakket dat er blijkbaar nog een kwam.
7 nov 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
30 sep 2023
Jas van PME besteld. Deze was binnen 24 binnen en in perfecte staat. Én nog goedkoper dan de meeste sites met dezelfde jas maar dat kwam door een aanbieding. mooi mazzeltje dus. :)
2 okt 2023
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Ik vond de kwaliteit van de broeken niet goed De site op zich is ok en het retour beleid ook Ondanks de 4 euro die je moet betalen om te retourneren Geld was snel terug gestort
WH
Wendy H.
SWOLGEN
Altijd heel tevreden over de levering en communicatie, nadeel vind ik wel de retourkosten. snap dat dit niet gratis kan maar dit behoud me soms wel om een bestelling te doen.
8 okt 2023
Fijne winkel met veel keuze, maar niet teveel. Levering duurt wel wat langer en dat je moet betalen voor retour als je een verkeerde maat hebt of een product niet goed is.
30 sep 2023
Verzending is snel en er zijn wel vaker leuke sale artikelen. Jammer dat ik al 2 keer wat heb besteld maar dat blijkt dan niet op voorraad opeens en krijg ik dus niet binnen.
2 okt 2023
Hallo, Bedankt voor je mooie en duidelijk beoordeling! We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, ik hoop dat het bij de volgende order echt beter gaat! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online