smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Product is prima, maar ik betaalde voor bezorging de volgende dag en kreeg het pas 4 dagen later binnen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lisanne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling pas na 4 dagen ontvangen hebt, terwijl je hebt betaald voor een bezorging op de volgende dag. Dat is niet de bedoeling. Helaas kan het voorkomen dat de post vertraging heeft, dit ligt buiten onze macht. Uiteraard heb ik het bedrag wat je extra hebt betaald voor de verzending aan je gecrediteerd. Ook heb ik je nog een mail gestuurd, waarin ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aanbied. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
3 mrt 2024

Telefoonhoesje

Kleur die ik had besteld was super. Echter het magneet lipje werkt niet goed wat een beetje jammer is.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meneer/ Mevrouw, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de magneet van het hoesje niet goed werkt, dat is niet de bedoeling. Het kan zijn dat het kunstleder van de hoes nog wat stroef is, waardoor de magneet nog niet goed sluit. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat de hoes helemaal niet dicht kan. Wij lossen dit dan ook graag verder met je op, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je deze willen beantwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Bestelling kwam dag later dan aangegeven en ik werd vervolgens ongevraagd in de mailinglist opgenomen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jimmiie, Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te lezen. Ik zie dat je hebt gekozen voor de gratis bezorgoptie: Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd. Als je net voor het weekend besteld en voor deze optie kiest kan je bestelling uiterlijk dinsdag geleverd worden, daar het werkdagen betreffen en geen weekdagen, wat jammer dat hier onduidelijkheid over was. Vervelend dat je mailadres aan je mailinglijst is toegevoegd terwijl je dit niet wenst. Kan het zijn dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan heeft gestaan ten tijden van het bestellen, want alleen dan wordt je mailadres toegevoegd aan het bestand. Ik zie dat je je inmiddels hebt uitgeschreven. Daar je duidelijk aangeeft dat je deze mails niet wenst te ontvangen heb ik je mailadres helemaal uit het bestand verwijderd. Daarnaast heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
problemen oplossen als jullie spullen binnen 2 dagen al kapot gaan lekkere kwaliteit hebben jullie dan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Patricia, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent en het product al snel kapot is gegaan. Aan de hand van een andere review welke je geplaatst hebt heb ik je vanochtend een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023
Je kunt je uitschrijven wat je wilt, ze blijven je gewoon doodgooien met mails waar niemand om vraagt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Versteegen, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het niet is gelukt met het uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Ik heb het voor je in orde gemaakt, zodat je geen marketing mails meer van ons zult ontvangen. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan de mailinglijst wordt toegevoegd. Fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
22 sep 2023
De magneet voor de sluiting vind ik niet sterk, al vermelden jullie wel dat het een sterke magneet is
3 okt 2023
Beste Christiane, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Wellicht betreft het een productiefout. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
22 apr 2024

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
23 apr 2024
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

VEEL TE DUUR!!

Jammer dat het bestelde hoesje bij Bol ongeveer €15 goedkoper is… Mijn eigen fout, oké, maar kom op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lau, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ben je ervan op de hoogte dat er bij Bol meerdere aanbieders zijn? Ik heb de prijs nagekeken waar wij het op Bol voor aanbieden en dat is hetzelfde als waarvoor jij het bij ons besteld hebt. Bol heeft veel aanbieders en iedereen mag een product aanbieden voor de prijs welke hij/zij wil. Ook heeft Bol vaak aanbiedingen en helaas kunnen wij niet altijd mee gaan in deze prijzen. Het staat je vrij het product te retourneren en ergens anders te bestellen, maar helaas is zoveel korting geven op deze hoes voor ons niet mogelijk. Indien gewenst kunnen we je wel tegemoetkomen met een korting welke je kunt gebruiken op je volgende bestelling. Mocht je deze wensen te ontvangen kun je reageren op de mail welke ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje dat ik besteld heb voor mijn tablet blijft met moeite rechtop staan. Erg ontevreden over.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat het hoesje van je tablet niet goed rechtop blijft staan. Dat is niet de bedoeling. Uiteraard wil ik dit met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen heb aangeboden, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
29 sep 2023
Ik krijg elke dag n melding dat m’n hoesje vertraagd is. Ik wil nu eindelijk wel eens wat ontvangen
3 okt 2023
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen! Ik snap dat je hiervan baalt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven of je de bestelling inmiddels ontvangen hebt en we je een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Als laatste wil ik je nog even meegeven dat als zoiets zich voordoet je het beste via mail, chat of de telefoon contact met ons op kunt nemen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Deze middelen van communicatie worden namelijk sneller opgepakt dan de reviews en dan ontvang je ook sneller een oplossing. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Zeggen voor 21.00 bestellen volgende dag in huis leugens!! Ik heb verdorie een week moeten wachten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dionne, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super vervelend om te horen dat jouw bestelling er een week over heeft gedaan. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Momenteel bestelling nog niet ontvangen maar wel al goede feedback van de klantendienst gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nele, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestellig nog niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de aresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mei 2024
Qualiteit van mijn laatste aankoop laat te wensen over, voor de prijs die ik er voor heb betaald
23 mei 2024
Beste Patrick, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde product. Ik heb je op 17 mei een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je er een verdere uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Het paste niet helemaal ..kwam op het scherm ..daarom werkte de gsm niet .beetje bij geschuurd .
30 apr 2024
Beste Danny, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de hoes niet helemaal past en dat je deze daarom zelf hebt moeten bewerken. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en gevraagd voor meer informatie. Ik wil je vragen hierop te reageren zodat ik je een passende oplossing kan aanbieden. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groeten, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Mooi hoesje maar je bent direct ingeschreven voor de nieuwsbrief en uitschrijven lijkt onmogelijk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de hoes welke je bij ons besteld hebt. Jammer dat er onduidelijkheid is over het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Bij het plaatsen van de bestelling staat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief standaard aan. Uiteraard kun je deze uitzetten, zodat je niet wordt ingeschreven. Wellicht is het je niet opgevallen en ben je daarom ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Ik heb het nagekeken en heb gezien dat je al bent uitgeschreven hiervoor. Ik heb je mailadres voor de zekerheid uit het bestand verwijderd. Mocht je een nieuwe bestelling bij ons plaatsen en geen nieuwsbrieven wensen te ontvangen, zet het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief dan even uit, zodat je niet opnieuw ingeschreven wordt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024
De opladers doen het niet goed al vanaf dag 1, vallen telkens uit en laden zeer matig op helaas…
17 apr 2024
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat de opladers niet naar behoren werken, steeds uitvallen en niet goed opladen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
16 mrt 2024
Tot op heden nog geen hoesje ontvangen . post nl zegt het is bezorgd , maar ik heb niks gekregen
19 mrt 2024
Beste Hoeke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. De tracing van brievenbuspost wordt afgescand in het sorteercentrum en niet bij jou voor de deur, zoals bij de pakketpost. Dit is de reden dat het wel eens af kan wijken en het beter gezien kan worden als een bewijs van verzending. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
niet meerdere ( 4) herinneringen sturen dat betalingniet gedaan is , terwijl dit wel is gebeurd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. We hebben meerdere bestellingen van je ontvangen, maar maar 1 betaling. Je hebt geen mail ontvangen van de bestelling welke betaald is, maar van de andere bestellingen welke niet voldaan zijn. Wellicht is het je niet opgevallen, maar deze hebben andere ordernummers. We vinden het spijtig dat hier verwarring door is onstaan, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Horlogeband besteld, stonden geen maten bij dus paste niet. Wel retourkosten betalen... Balen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Léon, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat het bandje niet paste, en dat er geen maten bij staan op de website. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn collega's van de betreffende afdeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in dit geval de retourkosten moet betalen, ik heb deze dan ook direct aan je gecrediteerd. Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een nieuw bandje, dan horen wij dat graag. Wij helpen je graag verder. Ook heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
9 mrt 2024

levering

Op zaterdag besteld en donderdags pas binnen. Best lang voor iets wat door de brievenbus past.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Loes, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Ik zie dat je gekozen hebt voor onze gratis verzendoptie "Binnen 2 werkdagen thuisbezorgd". Normaliter zou je bestelling op dinsdag geleverd moeten zijn, maar helaas kan het wel eens voorkomen dat de post last heeft van een vertraging. Hoewel we hier helaas geen invloed op hebben, vinden we het uiteraard wel erg vervelend voor je. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl