smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

24 feb 2024
Bestelling niet aangekomen,moeilijk contact met klantendienst. Mail na 3 dagen niet beantwoord
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Freddy, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt, en dat je moeilijk contact krijgt met de klantenservice. Ik kan helaas geen mail vinden op jouw e-mail adres, enkel een chat welke je hebt gehad met mijn collega. Kan het zijn dat je met een ander e-mail adres hebt gemaild? Graag zou ik het met je willen oplossen. Ik heb daarom ook gereageerd op je reactie in TrustedShops, en je twee oplossingen aangeboden. Zou je me willen laten weten naar welke optie je voorkeur uit gaat? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De Aan/Uit-knop voorziening van het hoesje komt niet overeen met Aan/Uit-knop van het toestel.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen Linda, Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van een andere review hebben we contact gehad en helaas is gebleken dat je per ongeluk voor een ander model besteld hebt, waardoor de uitsparingen niet overeenkomen met jouw toestel. Ik heb je een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden en een link waar je de juiste hoezen voor jouw toestel kunt vinden, zodra deze op voorraad zijn. Graag horen we via het mailcontact van je of je de tegemoetkoming wenst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestelling van 15-1 nog steeds niet ontvangen vandaag 2 weken verstreken. 1ster is nog teveel.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marie Jose, Heel vervelend dat jij je bestelling niet hebt gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Graag los ik het voor je op! Ik heb je en mail gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren, zodat ik je verder kan helpen. Ik zie graag je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn hoesjes nog steeds niet maar wel betaald zou ze graag ontvangen gr Jan 0651809109
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je hierover contact met ons hebt opgenomen, zodat mijn collega je vandaag verder heeft kunnen helpen. Ik wil je graag meegegeven dat TrustedShops een onafhankelijke website is waar iedereen jouw beoordeling kan zien. Het is wellicht verstandig een kleine aanpassing in je review te doen en je telefoonnummer weg te halen, zodat dit niet meer publiekelijk vermeld staat. Gezien dit een onafhankelijke website betreft kunnen wij dit helaas niet voor je in orde maken. We zullen ons best doen je gewenste oplossing zo snel mogelijk uit te voeren en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Product niet voorradig. Betaald maar geen mail of melding. Wel teruggestort op mijn rekening
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Conny, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt de bestelling van de klant welke als eerste de bestelling heeft afgerond verzonden en ontvangt de ander normaal gesproken een bericht dat het niet meer op voorraad is en wordt het aankoopbedrag gecrediteerd. Daar het om een heel klein tijdsbestek gaat kunnen we dit helaas momenteel niet oplossen. Is het tijdsbestek groter dan wordt er voor het afronden van de bestelling aangegeven dat het product niet meer op voorraad is. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste berichten terecht is gekomen? Dit horen we vaker van klanten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
PK
Paul K.
Alkmaar
Goed geregeld ,maar een hele kleine beschadiging. Niet de moeite genomen deze te retouneren.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over hoe dingen bij ons geregeld zijn. Jammer om te lezen dat je product een kleine beschadiging heeft. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto de schade kunnen beoordelen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024
Defect product geleverd, gelukkig wel geld teruggehad. Maar dat duurt allemaal wel even dan
20 mrt 2024
Beste mevrouw Velthoven, Bedankt voor je review. Wat jammer om te vernemen en onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 feb 2024
Hoesje werkt niet aan en uit knop alleen te gebruiken na een stukje papier ervoor te doen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Roosenboom, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De levering was prima maar de uitvoering van een hoesje met foto is minder mooi dan gedacht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen mevrouw van Deursen, Bedankt voor je review. Top dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Jammer dat de bedrukking niet naar wens is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kan sturen van het ontvangen product samen met een kleine uitleg en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De cover voelt hard aan en de stiksels komen al een beetje los onderaan waar hij open gaat.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daniella, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van de schade en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
23 apr 2024
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
23 apr 2024
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Hoesje was fout gesneden, paste niet

Hoesje was net fout gesneden. Teruggestuurd en niets meer gehoord. Ook geen terugbetaling.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Diana, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet geschikt was voor jouw toestel. We hebben de hoes inmiddels ontvangen en verwerkt. Wanneer een product niet ons retoursysteem volgt, maar op eigen geledenheid retour wordt gezonden, kan het lastiger zijn om de retour aan een bestelling te koppelen, waardoor het langer kan duren dan je van ons gewend bent. Gelukkig is het gelukt en hebben we het aankoopbedrag aan je kunnen crediteren. Je zult het binnen 3 werkdagen terug ontvangen op de rekening waarmee betaald is. Ik raad je aan de volgende keer ons retourbeleid te volgen, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ,reeds besteld van 17 april ook reeds betaald .
3 mei 2024
Beste Hilde, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na enkele postdagen te hebben gewacht. Wat vervelend om te vernemen. Wij hebben de bestelling verzonden met Bpost en zij hebben een week gestaakt, ik vermoed dat deze bestelling tijdens de staking verloren is geraakt, uiteraard is dat niet de bedoeling en vind ik dit erg jammer om te vernemen. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden en ook een tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Meer flipcases graag!!! Wel vele tientallen bookcases maar zéér weinig keuze in flipcases
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je beoordeling. Het aanbod bookcases is inderdaad een stuk groter dan het aanbod flipcases daar heb je helemaal gelijk in. Echter heeft dit te maken met vraag en aanbod. De vraag naar flipcases is in de laatste jaren aanzienlijk gedaald en dit is dan ook de reden dat wij hier minder van aanbieden in onze shop. Het zou namelijk zonde zijn als we hier een hoop van op voorraad zouden hebben en ze liggen te verstoffen in het magazijn, omdat we ze niet verkopen. Ik heb je feedback wel doorgezet naar de betreffende afdeling, want je weet maar nooit... Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2024
Het hoesje op dinsdag besteld en pas op zaterdag binnen gekregen. Verder prima in orde….
24 mei 2024
Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling. Het kan gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt bij de post. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Uiteraard wil ik je wel graag tegemoet komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2024
Producten zijn goed. 2,50 om terug te sturen vind ik echt teveel. Omruilen kan ook niet.
17 mei 2024
Beste Edith, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je de €2.50 die wij hanteren voor de retourkosten, erg veel vindt. Wat vervelend om te vernemen. Wanneer een artikel door onze fout verkeerd of beschadigd wordt geleverd, of wanneer je binnen de garantieperiode een probleem hebt met jouw product, vergoeden wij uiteraard de retourkosten. Wanneer dit niet het geval is, heb je alsnog de keuze om kosteloos te retourneren, wanneer je kiest voor een giftcard ter waarde van het aankoopbedrag. Wanneer je graag het aankoopbedrag terug wilt ontvangen, brengen wij in dat geval inderdaad een deel van de retourkosten die wij maken in rekening ( De €2.50 ). Ik heb je nog een mail gestuurd, waarin ik je een tegemoetkoming bied. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
24 mrt 2024
Hoesje is niet echt zoals verwacht. Enorm strakke bevestiging en cover blijft open staan
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Heb je het idee dat de houder te strak om je toestel zit of heb je meer het idee dat de hoes wat soepeler moet worden? Het is gemaakt van leer en net als leren schoenen moeten leren hoezen ook altijd even soepel worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er precies aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Zonder reden bestelling geannuleerd en geen communicatie waarom. Daardoor geen cadeautje
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Amy, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen! In drukke tijden kan het voorkomen dat twee klanten bijna tegelijk een hoes bestellen wat net de laatste is. De bestelling welke als eerste bij ons binnenkomt krijgt dan het laatste hoesje en de ander krijgt een bericht dat het product helaas niet meer op voorraad is. Ik zie dat je tijdens de Black Friday acties besteld hebt en toen was het heel druk. Wellicht heb je samen met iemand anders geprobeerd het laatste product te bestellen dat op voorraad was en is de bestelling aan een ander toegekend. Normaal gesproken ontvang je hier een mail over, kan het zijn dat deze in de spambox terecht is gekomen? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Ik had een blauw hoesje besteld voor de IPhone XR, maar deze was veel té groot én ROOD!
22 apr 2024
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd product van ons ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het retour gemeld hebt, zodat we je aangegeven retouractie uit hebben kunnen voeren. Voor het ongemak bied ik je graag een tegemoetkoming aan. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Normaal ben ik erg tevreden met de producten. Maarhet laatste hoesje vind ik er slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Didy, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je normaal gesproken tevreden bent over onze producten. Jammer dat dit bij de laatste hoes niet het geval is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er met de hoes aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl