smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

7 nov 2023
Er was een slecht advies over de afmetingen van jullie en nu heb ik een te klein hoesje
7 nov 2023
Beste Willeke, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat is onduidelijk is ontstaan daar wij geen afmetingen vermelden bij onze producten. De reden dat we geen afmetingen op de website vermeld hebben is, omdat er meerdere toestellen zijn met dezelfde afmetingen, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om onze producten te categoriseren op de naam van het toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je aan de hand van het modelnummer van je toestel een link kan sturen naar de juiste producten voor jouw toestel. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Kunnen ze als bedrijf niet veel aan doen, maar hadden wel iets kunnen tegenmoet komen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dino, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas is jouw review niet helemaal duidelijk. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Binnen een week is de screenprotector al kapot terwijl telefoon niet is gevallen oid
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de screen protector na een week stuk is, zonder dat deze is gevallen. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 feb 2024
Eerste bestelling nooit ontvangen... benieuwd wanneer ik de nazending zal ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lut, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je eerste bestelling niet op tijd is geleverd. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat we de bestelling opnieuw naar je kunnen verzenden. De bestelling staat al klaar om opgehaald te worden door de post. Houdt wel rekening met de stakingen in België welke helaas ook invloed hebben op de post. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bij ruiling het gevraagde hoesje niet ontvangen. Of krijg ik mijn geld nog terug??
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Thea, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Wanneer je een retourmelding doet kun je alleen kiezen voor het ontvangen van een giftcard of geld terug. Helaas is het niet mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan te maken met een alternatief product. Zoals mijn collega heeft aangegeven kun je met de giftcard zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Hierbij heb je keuze uit het volledige assortiment. Wanneer wij je bestelling ontvangen hebben zullen we het zo snel mogelijk naar je verzenden. Mocht het niet duidelijk zijn waar je de giftcardcode in kunt geven of heb je andere vragen, kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Helaas een slecht kwaliteit gedrukt hoesje. Er is gewoon een stikker erop geplakt.
7 nov 2023
Beste Joris, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de bedrukking. De hoezen worden echt bedrukt en het betreft geen sticker. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we kunnen zien wat je ontvangen hebt en we je aan de hand hiervan een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
Ik ben al van 23/4 aan het wachten op mijn hoesje nog steeds niets ontvangen.grtjs
8 mei 2024
Beste Rudi, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketen helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega een nieuwe bestelling voor je heeft aangemaakt. Deze verzenden wij vandaag en ik verwacht dat je deze spoedig zal ontvangen. Omdat ik het erg jammer vind om te vernemen dat je zo lang op je bestelling wacht, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Hoes veel te dik ondergrond verf komt door oppervlak In de vouw allemaal barstjes
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tony, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we naar aanleiding van de foto met je mee kunnen kijken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1 jan 2024
Kwaliteit viel beetje tegen. Contrast gepresenteerd voorbeeld en werkelijk product
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alberdine, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de kwaliteit en de productfoto's waar je op af bent gegaan je tegen zijn gevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling na 14 dagen nog niet gekregen dus ik wacht af Groetjes E B
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Emiel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023
De bestelling had gefactureerd moeten worden zonder BTW (B2B aar het buitenland).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daniel, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er onduidelijkheid is over het zakelijk bestellen en betalen van de BTW. Ik heb het voor je nagekeken en gezien dat je een particuliere bestelling hebt geplaatst in plaats van een zakelijke bestelling. Bij het bestellen had je voor zakelijk moeten kiezen. Als je voor particulier kiest kun je je zakelijke gegevens wel invullen, maar omdat er wordt aangevinkt dat het een particuliere bestelling betreft betaal je wel BTW. Het is wettelijk niet toegestaan om een factuur achteraf aan te passen, dus ik heb je een mail gestuurd wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2024
Polsbandje voor de Fitbit past niet. Aanhechtingspunten komen onmiddellijk los.
24 mei 2024
Beste Peter, Bedankt voor het schrijven van je review. Wat vervelend dat het bandje van je Fitbit iet past. Dat is niet de bedoeling. Ik kijk graag mee hoe dit heeft kunnen gebeuren, en ik heb je daarom een mail gestuurd waar ik wat meer informatie vraag, om je vervolgens van een passende oplossing te kunnen voorzien. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De screenprotector is na een dag al gebarst zonder iets speciaal voor te hebben.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stefanie, Bedankt voor je beoorderling. Wat vervelend dat je screenprotector gebarsten is. Aan de hand van de foto ziet het eruit alsof deze ergens tegenaan gestoten is of ergens op is gevallen. De functie van een screenprotector is het beschermen van je scherm. Wanneer een toestel valt of stoot kan de screenprotector hierbij zelf wel kapot gaan of barsten. Eigenlijk heeft het product dan wel zijn werk gedaan daar het scherm van je toestel nog heel is. Ik heb gezien dat je het product retour gemeld hebt en we het voor je hebben verwerkt, zodat je via de website een nieuw product kunt bestellen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
voor bepaalde tijd bestellen volgende dag in huis ,maar jammer drie dagen later.
7 nov 2023
Beste Joke, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending genaamd "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het pakketje werd in de brievenbus geleverd. De doos was een beetje beschadigd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mirthe, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de verpakking van je bestelling beschadigd is geleverd. Dat is niet de bedoeling. Helaas hebben wij geen invloed op de post, en kan zo iets voorkomen. Graag verneem ik dan ook of je de producten zelf wel in goede orde ontvangen hebt, daar wij dit natuurlijk met je willen oplossen als dit niet het geval is. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Kwaliteit

De telefoon krijg je met geen mogelijkheid uit het hoesje. Zit veel te strak.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mirjam, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de hoes niet van het toestel krijgt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet nieuw en niet compleet 1e keer en 2e keer verkeerde toetsenbord : Slordig
15 nov 2023
Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super jammer om te horen dat het tot twee keer toe mis is gegaan bij je bestelling. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er twee verschillende toetsenborden zijn besteld. De eerste keer heb je een AZERTY toestenbord besteld en de tweede keer een AZERTY toetsenbord. Hier zit inderdaad een verschil in. Ik zie dat je reeds beide bestellingen retour hebt gestuurd en van beide bestellingen het aankoopbedrag hebt terug gekregen. Fijn dat het zo is opgelost! Ik heb je zojuist ook nog een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Artikel niet ontvangen. Besteld op 5 april, vandaag 19 april en niks gekregen.
19 apr 2024
Beste Livina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
snelle levering, lage prijs van het product maar de kwaliteit is niet de beste
19 apr 2024
Beste Maria, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet de beste is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij graag verder met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier alsjeblieft op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
14 mei 2024
Snellere levering! Besteld 28 april aangekomen 14 mei. Voor de rest tevreden.
15 mei 2024
Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je tevreden bent over de hoes, maar dat je hier erg lang op hebt moeten wachten. Dat is erg jammer om te horen en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat als je online besteld, je bestelling vertraging oploopt bij de post. Dit is helaas niet te voorkomen en gebeurd gelukkig erg zelden. Wanneer je de bestelling na 5 postdagen niet hebt ontvangen en je contact met ons opneemt bieden wij jou graag een passende oplossing zoals een nieuwe bestelling of een terugbetaling. Ik heb je een email gestuurd omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak. Ik zou je willen vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl