smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Duidelijker maten aangeven, en zorgen dat juiste types gelezen worden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Meijers, Bedankt voor je beoordeling. De reden dat we geen maten bij de hoezen vermelden is, omdat er verschillende modellen zijn welke dezelfde maat hebben, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Als er alleen naar de maten gekeken wordt kan het dus zijn dat de hoes qua formaat goed is, maar de uitsparingen op de verkeerde plek zitten en de hoes alsnog niet past. Om deze reden hebben we alle producten gecategoriseerd op model.  Bedoel je met "juiste types gelezen worden" dat je via de zoekbalk hebt gezocht en er hier meerdere modellen uit gekomen zijn? De zoekbalk zoekt net als Google op elke woord dat wordt ingegeven. Zoek je op Tab A9, dan kan het zijn dat je zowel producten ziet voor de Samsung Galaxy Tab A9 als de Samsung Galaxy Tab A9 Plus, daar de tekst Tab A9 ook in de plus versie voorkomt. Ben je ervan op de hoogte dat je ook via het menu het gewenst toestel kunt navigeren? Op deze manier kun je het toestel aanklikken dat je in je bezit hebt en zie je alleen de producten voor jouw toestel in beeld. Op deze manier kan verwarring voorkomen worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
de levering is prima, maar het retourneren is nogal moeilijk gemaakt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Astrid, Bedankt voor je review. Top dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Jammer dat je het idee hebt dat het retourneren het je moeilijk gemaakt wordt, dat is niet onze bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd met een uitgebreide uitleg hoe je iets retour kunt melden en kunt retourneren. Hopelijk wordt het hiermee duidelijk en mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag, zodat ik al je vragen kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Door de magneetstrip kan ik niet meer mobiel afrekenen bij de kassa.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes storing geeft op het contactloos betalen middels je telefoon. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Minder mailen en niet via brievenbuspost werken. Dit duurde 5 dagen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat je minder mails van ons wenst te ontvangen. Ik zie dat je niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief. In principe ontvang je dus alleen e-mail omtrent jouw bestelling. Je geeft ook aan dat briefpost te lang duurt. Dat is jammer om te horen! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat jij inderdaad hebt gekozen voor een levering per post. Hierbij wordt ook vermeldt dat dit 3 tot 5 dagen kan duren. Je hebt tijdens het bestellen ook de mogelijkheid om te kiezen voor een snellere levering. Hier zitten wel enkele kosten aan verbonden (Verschillend van €1,- tot €3,95,-). Ik heb je een e-mail gestuurd, zodat wij je nog een passende oplossing kunnen bieden. Ik wil je dan ook vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Het hiesje is niet geschikt voor de touch knop. Moet je gaan knippen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review. Wat jammer om dit te vernemen. Het is NOOIT de bedoeling dat je een hoes moet bewerken om de functies van een toestel te kunnen gebruiken. Als iets niet werkt of past is het altijd verstandig om contact met ons op te nemen, zodat wij na kunnen gaan wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Wanneer je een hoes bewerkt, zoals als je erin knipt vervalt de garantie en kunnen we het product niet meer terugnemen of vergoeden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gegaan en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023
Bestelling 2740321 om 20 nov 2023 gegeven, nog niet ontvangen dec 2
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 feb 2024
2x besteld wordt gezegd op voorraad en dan blijkt niet op voorraad
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Bennenbroek, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd na te gaan of de hoes op voorraad is en indien nodig de site aan te passen. Deze hoezen zijn erg populair en daardoor gaat de voorraad er hard doorheen. Wellicht heb je net tweemaal mis gegrepen hierdoor, maar ik wil het graag met je oplossen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 nov 2023
Een hoesje was al beschadigd toen ik hem uit de verpakking haalde.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Muriel, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen. Graag wil ik je vragen of het de hoes met het koord betreft. Deze hoezen hebben vaak een doorzichtige beschermlaag waar luchtbellen onder zitten of nog wel eens krassen op komen. Als deze beschermfolie verwijderd wordt blijft er een gave hoes over. De folie valt doordat deze doorzichtig is niet altijd op en je kan deze het beste verwijderen door je nagel er in een hoek onder te zetten en de folie vervolgens subtiel te verwijderen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven of dit het probleem was of dat er iets anders aan de hand is, waar ik je graag een passende oplossing voor aanbied. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
Hij sluit niet goed. Magneet had sterker gemoeten of lipje langer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Olga, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed sluit, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ondanks 1 extra betaalde euro, kwam het doosje toch een dag later
15 mei 2024
Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je een euro extra verzendkosten hebt betaald zodat je het de volgende dag zou ontvangen en dat dit vervolgens niet is gebeurd.  Bij de post kan het helaas voorkomen dat een pakket vertraagd, ondanks dat wij de bestelling dezelfde nog dag verzenden. Helaas is dit niet te voorkomen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Dit is natuurlijk wel teleurstellend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
hoesje eigenlijk net iets te krap voor A53. sluit onvoldoende....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andriesjan, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes net iets te krap is voor je toestel en hij onvoldoende sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Extra betaald voor snelle levering als nog 4 dagen moeten wachten
8 nov 2023
Beste Omeed, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je de bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Wellicht is er een vertraging geweest bij de post, waardoor je het later hebt ontvangen als aangegeven stond. Daar de leverbelofte niet is behaald hebt ik de verzendkosten gecrediteerd. Daarnaast heb ik je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 mei 2024
je sais pas où est mon colis et aucun numéro de suivi fonctionne
15 mei 2024
Dear Mayron, Thank you for posting your review. I understand that you have not yet received your order nor can you track it. It is not our intention that you have to wait so long for your order. My apologies for the inconvenience. I see that my colleague has sent a document so that we can start a postal investigation, and has offered to send you a new order to you after receiving the document back or initiate the refund depending on your preference. As soon as you send back this document and communicate your preference, we will take care of this for you and start your preferenved solution. Because I am very sorry that you had this experience, I would like to offer you an extra solution. I send you an email, could you reply to this email? Kind Regards, Lisa Smartphonehoesjes.nl
13 mei 2024
Ik heb mijn bestelling niet gekregen! Het is al 1 maand geweest!
14 mei 2024
Beste Dzhan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Mag ik vragen wat de reden is dat je niet eerder contact met ons op hebt genomen? Dan hadden we het namelijk al eerder met je op kunnen lossen. Uiteraard los ik dat nu graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
De case sluit niet mooi aan, biedt hierdoor weinig bescherming.
8 mei 2024
Beste Stan, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat de hoes niet mooi aansluit en daardoor weinig bescherming bied. Dat is jammer om te lezen, dit is ook zeker niet de bedoeling. Graag ga ik opzoek naar een gepaste oplossing. Echter heb ik hier wat meer informatie voor nodig. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik heb nog niets ontvangen. Twee weken verder en ligt daar nog
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer de Haan, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Ben je ervan op de hoogte dat de post 5 postdagen heeft om je bestelling te leveren en je anders het beste contact met ons op kunt nemen, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Nu wacht je al bijna 2 weken en dat is echt zonde. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je zo snel mogelijk een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na een week al op de randen van het hoesje het design eraf...
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Denise, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, dat is uiteraard niet de bedooeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb niks ontvangen en je kunt niemand bereiken telefonisch
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Trudy, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Naar aanleiding van een andere review hebben we contact met je opgenomen en we vinden het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. Hopelijk zul je de nieuwe bestelling snel ontvangen en veel plezier beleven aan je bestelling. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was scheef gedrukt maar het autpods hoesje was perfect
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Katrien, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet is geworden, zoals je verwacht en ontworpen had, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het product retour aangemeld hebt, zo weten wij dat er iets mee aan de hand is en kunnen we je snel een passende oplossing aanbieden. Daarnaast heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik zou je namelijk graag een tegemoetkoming voor het ongemak aanbieden. Fijn om te lezen dat de hoes voor je Airpods helemaal naar wens is, heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 jan 2024
Bij Het hoesje dat onlangs besteld werd komt de behuizing los
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ellie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het hoesje kapot is! Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij je een gepaste oplossing kunnen bieden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl