smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.690 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.600 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Ik heb nog steeds niks van mijn laatste bestelling ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Katia, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen. Ik verwacht dat er iets mis is gegaan bij de post, daar je bestelling inmiddels echt wel geleverd had moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 aug 2024
Origineel samsung kabeltje besteld. Werkt niet in de auto.
21 aug 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen. Doet de kabel het op een andere plek (bijvoorbeeld in huis) wel of daar ook niet? Indien de kabel het in huis of een andere plek dan in de auto wel doet zou het ook aan de aansluiting in de auto liggen of aan de autolader en dan zou je met een vervangende kabel hetzelfde probleem ervaren. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Leuk hoesje past voor geen meter. Telefoon vliegt er zo uit
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wilma, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet past. Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren, zodat wij je verder kunnen helpen met een passend hoesje! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
CF
Chloë f.
schulen

verkeerde levering

Je besteld een iphone 14 hoesje en je krijgt een iphone 13
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chloë, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb gezien dat je het product al retour gezonden hebt en wij je gewenste retouractie hebben uitgevoerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
GR
Geurt R.
Utrecht
Retourproces loopt niet moet te lang wachten op een reactie
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer van Roekel, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je de retourprocedure te lang vindt duren. Ik snap dat je je giftcard of creditering graag zo snel mogelijk tegemoet ziet, maar in tijden van drukte (Black Friday, sinterklaas en kerst) kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent. Daarnaast zou het ook schelen als alle producten in 1 retourmelding gedaan worden, zodat het zo snel mogelijk verwerkt kan worden en alle aanvragen zo snel mogelijk behandeld kunnen worden. Ik heb het voor je nagekeken en gezien dat het inmiddels behandeld is en je voorzien bent van je gewenste retouraanvraag. We streven ernaar alle retouren zo snel mogelijk te verwerken en hopen dat het de volgende keer sneller voor je zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024

Met bellen slecht verstaanbaar

Die hoesje is prima maar ik ben onverstaanbaar met bellen
8 mei 2024
Beste Ineke, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de hoes. Ik begrijp ook dat je niet verstaanbaar bent tijdens bellen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, omdat ik je graag een passende oplossing aanbied. Zou je hier op kunnen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
12 nov 2023
Er werd vermeld dat het leder was, maar het is kunstleder!
15 nov 2023
Beste Rudy, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Je geeft aan dat wij aangeven dat het hoesje van leder is, maar het hoesje dat je hebt gekregen kunstleder is. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes die jij hebt besteld, is een lederen hoes. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd, zodat wij even met je mee kunnen kijken. Ik zou je willen vragen om hierop te reageren, zodat wij je verder kunnen helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024

Hoesje met foto…

Het hoesje is heel glad en heeft een sterke aparte geur.
17 apr 2024
Beste La-Toya, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de hoes erg glad is en dat deze ook een sterke geur heeft. Wat jammer om te horen, dit is niet de bedoeling. Ik vermoed dat de hoes te snel na het bedrukken is ingepakt, waardoor de print niet voldoende heeft kunnen luchten en de geur vervolgens in de hoes is getrokken. Zojuist heb ik je een mail gestuurd, en ik wil je vragen hierop te reageren zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023
slechte kwaliteit, bandje is reeds afgescheurd na 3 dagen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Gerda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het bandje zo snel stuk is gegaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van de schade en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Spammen je hele inbox vol naar 1x iets te hebben besteld
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Damian, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je onze nieuwsbrieven niet wenst te ontvangen. Ik heb je hiervoor uitgeschreven. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat zodat je niet opnieuw ingeschreven wordt.  Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
geen antwoord op mijn mail na ontvangst verkeerde zending
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ilse, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je de reactie die mijn collega dezelfde dag nog naar je heeft gestuurd niet ontvangen hebt. Kan het zijn dat deze wellicht in de spambox terecht is gekomen? Ik heb je de mail nogmaals gestuurd en wil je vragen de spambox te controleren voor het geval onze mails hierin terecht komen. Als je de gevraagde gegevens aan ons doorgeeft bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Verkeerde hoesje toegestuurd in en kapotte verpakking!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Griet, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen en dat de verpakking ook beschadigd is. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je graag passende oplossing wil bieden, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Foute verzendinfo Compleet Foute bezorging Fout artikel
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er onduidelijkheid bestaat over de verzending per brievenbuspost. De tracing van de brievenbuspost is niet zo accurraat als die van de pakketpost. De pakketpost wordt bij jouw voor de deur afgescand en krijgt dan de status geleverd. Met de brievenbuspost is dit niet mogelijk waardoor deze tracing in het sorteercentrum de status afgeleverd krijgt, terwijl de brievenbusbezorger het nog mee moet nemen. De tracing van brievenbuspost kun je hierdoor meer zien als een verzendbevestiging. Je geeft aan een foutief artikel ontvangen te hebben, wat vervelend. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023

Eerste bestelling liep mis… ik kijk nu…

Eerste bestelling liep mis… ik kijk nu naar de follow up
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemiddag Gwendoline, Bedankt voor je review. Vervelend dat je eerste bestelling niet is aangekomen. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen en je volledige adres door hebt gegeven. We hebben een nieuwe bestelling voor je aangemaakt en hopen dat je deze spoedig zult ontvangen, zodat je van de hoes kunt genieten. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
AM
Andy M.
Beveren
28 apr 2024
Pakket terug gestuurd en niks meer gehoord van de firma
29 apr 2024
Beste Andy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen terugkoppeling van ons had ontvangen naar aanleiding van je retourzending. Door de staking bij Bpost heeft jouw retourzendinding en de verwerking hiervan langer geduurd dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Gelukkig is het vandaag verwerkt en jouw gewenste retouractie uitgevoerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mrt 2024
Nooit meer! Verzending van Ali expres is zelfs sneller
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meriam, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de levertijd van je bestelling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing of een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te klein. Jullie hadden mij dit hoesje aangeraden. Sneu
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mia, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het hoesje niet de juiste is. Ik kijk dit graag samen even met je na! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
24 dec 2023
Heel veel nieuwsbrieven, lukt niet om uit te schrijven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het idee hebt dat het niet is gelukt met het uitschrijven van de nieuwsbrief, want ik zie dat je met dit mailadres wel bent uitgeschreven. Heb je wellicht nog een ander mailadres waarop je mails van ons ontvangt of welke wellicht geforward wordt naar dit mailadres, want dat kan ons systeem niet zien. Ik heb dit mailadres volledig uit de marketinglijst verwijderd, zodat je hier echt geen nieuwsbrieven meer op kunt ontvangen. Ik raad je wel aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrieven uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw wordt ingeschreven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje is heel stug en sluit daardoor heel slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Netty, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen! Je hebt gekozen voor een echt lederen hoes. Net als leren schoenen dient een leren hoes soepeler te worden in het gebruik. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren als de hoes na twee weken gebruik niet soepeler is geworden, zodat ik je dan een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 sep 2023
Ik krijg steeds mails terwijl ik me heb uitgeschreven
3 okt 2023
Beste Femke, Bedankt voor je beoordeling. Wat gek dat je steeds mails ontvangt terwijl je je hebt uitgeschreven. Ik heb het nagekeken en met het mailadres waar je de bestelling mee geplaatst hebt, sta je niet in het mailingbestand. Kan het zijn dat je wellicht met een oud mailadres staat ingeschreven welke geforward wordt naar het mailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt? Indien dit het geval is wil ik je vragen contact met ons op te nemen en het oude mailadres door te geven, zodat we deze uit het bestand kunnen verwijderen en je geen markelting mails meer van ons ontvangt. Mails betreft je bestelling kunnen niet uitgezet worden, dus deze ontvang je ook als je niet bent ingeschreven voor de nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl