Kidsrides.nl

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

28 jun 2024
20 jun 2024
27 jun 2024

zware teleurstelling, nooit meer!!

Lang gezocht naar een kinderwagen, naar de revieuws gekeken en besloten om hier te bestellen. specifiek om een cadeaustrikje gevraagd, terwijl dit er zogezegd altijd bij zit. Maar helaas dit zat er niet in, en ook maar 1 kentekensticker. Blijkbaar snel snel in elkaar gezet de kinderauto, stickers die op de auto zitten, zitten of er niet goed op of schots en scheef. Ik raadt het zeker niet aan om nog een keer hier iets te bestellen, zwaar teleurgesteld, ook gemaild maar alleen een excuus als antwoord. Heel jammer dit, de volgende auto op een ander site proberen.
24 jun 2024
Te laat geleverd. Ze doen valse beloftes
28 jun 2024
25 mei 2024
Fijn dat het goed is bevallen, bedankt !!
31 dec 2023
Jammer dat u de bestelling zo heeft ervaren, dat is niet de bedoeling! Uw levering heeft langer op zich laten wachten door de 1e en 2e kerstdag waarin er niet werd verzonden of vervoerd. De nummerplaat wordt altijd in een envelop in de doos geschoven. U mail is later beantwoord vanwege de kerstdagen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Groeten, team Kidsrides
16 mei 2024
Gigantisch snelle levering desondanks “vermist pakket” snel opgelost en volgende dag in huis. Zeer betrouwbaar. Snelle respons op mail (binnen het uur)!! Zeer tevreden en enorm vriendelijk! Super personeel (telefonisch ook contact gehad). Pakketje was mooi beveiligd. Strikje erbij met enorm simpele handleiding om alles mooi zelf te installeren. Top top top! Echte aanrader! Blije dochter blije mama ☺️
25 mei 2024
Deze ervaring maakt ons blij! Het kan natuurlijk altijd fout gaan bij de vervoerder, gelukkig hebben zij het probleem snel opgelost na ons contact met hen. Fijn dat mama en dochter beiden blij zijn!!

Een aanrader voor je kidsride !

Super vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Grote voorraad aan leuke kinder auto's en een gezellige sfeer
Antwoord van Kidsrides.nl
Fijn om te horen dat het zo is ervaren!
20 apr 2024

Één keer nooit meer :(

Geen goede service! pakket beschadigd inhoud beschadigd stickers kloppen niet en kleur & onderdelen zijn anders dan afgebeeld op hun site en dat alles voor zoveel geld mijn zoontje heeft heel wat gespaard en gedaan om dit te kunnen bekostigen .. best spijtig!
25 mei 2024
Wij vinden het jammer dat uw aankoop niet goed is ervaren. Een beschadigt pakket wordt veroorzaakt door de vervoerder, wij staan er eigenlijk los van. Wij schieten direct te hulp op het geval dat de inhoud beschadigt is door middel van het versturen van een nieuw onderdeel of het vervangen van de auto indien het zeer beschadigt is. Alles op de website is afgebeeld op de meest nauwkeurige manier mogelijk. Graag horen wij van u wat er anders is dan op de foto's. Ook na de aankoop staan wij voor u klaar om er toch voor te zorgen dat u toch een goed gevoel overhoudt aan uw aankoop!
1 jun 2024
Look en opties zijn leuk. Dochtertje van 2 geniet er flink van en ze wilt er elke dag in rijden. Auto maakt wel veel herrie en moet je bijsturen. Wellicht banden laten balanceren.
Ondanks feestdagen snelle levering. Ook goede aftersales. Er miste een onderdeel en meteen volgende dag op de post…. Jammer dat ik zelf niet in de Jeep kan zitten.🤗
25 mei 2024
Hallo, wij staan voor en na de aankoop tot uw beschikking. Fijn dat u tevreden bent. U kunt altijd een gokje wagen! ;)
11 mei 2024
Fijne winkel, ook goede telefonische bereikbaarheid, na de online bestelling was het pakket binnen 'n paar uur verzonden en de volgende dag had ik het in huis.
25 mei 2024
Dank! Wij versturen bestellingen op tijd de deur uit, fijn dat de vervoerder zich aan de afspraak heeft gehouden en het pakket de volgende werkdag geleverd heeft!
14 jun 2024

10+

Happy Iets bestellen online Zonder moeite binnen gekregen Tot servers Met vriendelijke groet Robert lisapaly
Op de site staat voor 16.00 uur besteld, dan de volgende dag in huis. Dit klopt. Bedankt voor de service!
Graag gedaan!
7 jun 2024
16 apr 2024
Ik heb een kindje heeeeeeel gelukkig gemaakt 🐷
25 mei 2024
Wat leuk om te horen, de kinderen blij = wij blij!
Goed bereikbaar en snelle service
25 mei 2024
Fijn dat het goed is ervaren!
16 jun 2024
Mooi product en makkelijk in elkaar te zetten. Top kado voor ons zoontje.
18 jun 2024
Zelfde dag gebeld, auto kon gemonteerd opgehaald worden. Echt top!